Duur? Het kost ze net zoveel als ik wel werkquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, de hele dag op FOK zitten onder werktijd is niet nutteloos en duur voor het bedrijf.
Mij wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
boeit niemand toch een fuk man
in jouw geval minder zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Duur? Het kost ze net zoveel als ik wel werk
trquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je vergeet grenzeloze achterlijkheid, ik denk ik zeg het even
Ik heb denk ik ergens tussen de 50-60 lesuren gehadquote:
wow netjes!quote:
trquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in jouw geval minder zelfs
trquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik snap dat je je aangesproken voelt
Ja, dat jij doorzettingsvermogen hebt straalt idd van je af.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, 70 stuks.
Gemiddelde is iets van 20-30 lessen van 2 uur voor een man geloof ik, maar dat interesseerde mij op dat moment geen fuck, als ik dat pasje maar haalde. al waren het 700 stuks.
Doorzettingsvermogen.
ik 45 vgm, weetnie meer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ergens tussen de 50-60 lesuren gehad![]()
Ik was er al hoor, schele kipquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoi downieleuk dat je er weer bij bent
Dan kan je beter stoppen met werken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Duur? Het kost ze net zoveel als ik wel werk
Ik heb ook echt zeker 50-60 les uur afgezegd (Angst + onzekerheid + autorijden ging toen niet samen) En toen kwamen ze uit op 187 lesuur....quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ergens tussen de 50-60 lesuren gehad![]()
Ik heb m`n pasje toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, dat jij doorzettingsvermogen hebt straalt idd van je af.
Waar woon je? Dan zorg ik dat ik daar nooit zomaar over straat loop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb ook echt zeker 50-60 les uur afgezegd (Angst + onzekerheid + autorijden ging toen niet samen) En toen kwamen ze uit op 187 lesuur....
En exclusief al die afgezegde lessen ongeveer 110___!!! Ben er zeker niet trots op dat ik 3x het gemiddelde er over heb gedaan. Maar ik heb hem nu en dat is alles wat telt. Blij dat ik heb doorgezet.
ach ligt eraan... ik kan beter programmeren dan mijn baas denkt, bij alles waarvan ik denk, dat kan een robot beter heb ik iets gebouwd, die dat beter kanquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan kan je beter stoppen met werken.
Mja, gaat er uiteindelijk om dat je hebt.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mja, gaat er uiteindelijk om dat je hebt.
Ok, doeiquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef HPLC het volgende:
Zo mijn quotum voor dit topic alweer gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |