abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:04:13 #151
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160545271
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Welke gelijkheid als de man helemaal geen verantwoordelijkheid/consequentie's hoeft te dragen en zich mag bedenken tot 18 weken zwangerschap?
Dezelfde gelijkheid die de vrouw heeft? Of is dat net iets té gelijk voor jou?
pi_160545301
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn speeltje nog wel...
Je hebt gelezen dat ik niet onverhoopt zwanger wil worden en daar alles aan doe, als het fout zou gaan abortus zou plegen?

Volgens mij ben jij degene die doodsbang is voor de consequentie's van iets waar je zelf bij bent geweest.
In tegendeel. Ik heb de afspraak dat mocht zij zwanger raken zij een abortus zal ondergaan en doet ze dat niet trek ik mijn handen ervan af.
Uiteraard had ik liever gezien dat dit wettelijk goed geregeld was.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2016 @ 17:05:15 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160545303
Willen mensen hier trouwens het woord consequenties zonder apostrof typen aub?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:05:24 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160545304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De natte droom van elke feminist. Een film als deze komt op filmfestivals terecht, maar draai het eens om: vrouwen zijn niet meer nodig voor voortplanting omdat we artificiële baarmoeders en eicellen hebben ontwikkeld. We hoeven ze niet meer te beschermen, dus er worden geen meisjes meer geboren.

"I don't feel good about it, but I also don't feel bad about it... it's not like they're being massacred", zegt een willekeurige man terwijl je het lijk van een vrouw in de auto gegooid ziet worden.

Ik kan je vertellen dat er een wereldwijde shitstorm ontstaat met miljoenen krankzinnige pitjes die borden omhoog houden :')
Nah, ik zou de penis toch wel missen hoor. :{w
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:05:31 #155
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160545309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Welke gelijkheid als de man helemaal geen verantwoordelijkheid/consequentie's hoeft te dragen en zich mag bedenken tot 18 weken zwangerschap?
Vrouwen hebben opties (abortus, vraagloze adoptie, staatsbijstand, etc..). Mannen hebben geen opties behalve de portemonnee trekken of de bak in gaan.

Dit is voor jou een wenselijke situatie?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:05:40 #156
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545313
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een condoom dragen beschermt je even slecht tegen kwaadwillendheid.
Daarnaast hebben we het eigenlijk over condoomloze relaties waarin de vrouw "de pil slikt... dus maak je geen zorgen".
Nee special, dat is niet zo. Een condoom is vrijwel net zo veilig als de pil en dat is verdomd veilig dus.

Een lange rok en slobbertrui geeft amper tot geen bescherming tegen verkrachting. Je weet toch wel dat verreweg de meeste verkrachtingen in de eigen kring plaats vinden, bij hele jonge mensen als slachtoffer? Dat zonder dat die er als een lustobject bij liepen?

De kans dat je in een relatie zit en zo een oor aangenaait wordt is gewoon erg klein. Andersom geld dan ook dat de man een naaistreek kan leveren en iemand met een zwangerschap laat zitten die zogenaamd geen probleem was. Je verschuift het misbruik gewoon.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160545317
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

En gelukkig jij niet voor alle mannen, sterker nog, ik heb nog nooit een man zoals jij in eht echt ontmoet, en daar ben ik heel dankbaar voor. :D
Mannen zoals ik hebben het niet zo op mannenhaters dus wij ontwijken jullie als aids. ;)
pi_160545328
Ik ben een groot voorstander van het 'baas in eigen buik-' principe, alleen is dat niet pas van toepassing in het geval van een bevruchting. Dat principe is altijd en overal van toepassing. Het brengt ook mee dat nee nee is, en ja ja is. Ja met condoom is nee zonder condoom, en als ik het goed begrepen uit de Assange zaak is in Zweden is seks zonder condoom ook een soort verkrachting wanneer daar geen toestemming voor was. Daar ben ik het ook mee eens.

Maar de keerzijde is dat als die toestemming er wel was, met of zonder condoom, de vrouw ook de baas is over het gevolg. Het gevolg van het risico dat ze genomen heeft, een condoom is niet zo heel veilig tegen zwangerschap, het gevolg van penetretatie, het gevolg van haar keuze om zwanger te willen worden, het gevolg van haar keuze om geen MA te nemen, het gevolg van haar keuze om geen abortus te doen.

Degene die beslist is verantwoordelijk, en dat is de baas, de baas in eigen buik. Het is dan ook raar dat een man vastzit aan een onderhoudsverplichting terwijl hij dat niet met zijn keuzes beinvloeden kon. Binnen relaties ligt dat natuurlijk anders, maar bij een incidenteel seksueel contact is het de vrouw die beslist een kind te nemen, en dan dus ook de lasten moet dragen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2016 @ 17:06:26 #159
Rawr
pi_160545332
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:05 schreef TerryStone het volgende:

[..]

In tegendeel. Ik heb de afspraak dat mocht zij zwanger raken zij een abortus zal ondergaan en doet ze dat niet trek ik mijn handen ervan af.
Mondelinge afspraak? Dan kun je er de donder op zeggen dat ze zich dat ineens niet herinnert en dan zit je er aan vast.

Geweldig, die gelijkheid.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:07:03 #160
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545342
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef Grems het volgende:

[..]

Ah daar hebben we hem weer. Als mannen slachtoffer zijn dan hadden ze maar zorgvuldiger hun partner moeten kiezen.

Maar als een vrouw keer op keer Badr Hari types date en telkens geklapt wordt dan is haar partnerkeus niet het probleem.
En weer dit argument. Als een vrouw bij een mishandelaar blijft is dat ook haar eigen schuld, ze kan gaan, ze kan die man aan laten pakken, als ze dat niet doet is dat idd haar eigen keuze.

Doe niet net alsof het schering en inslag is dat mannen er zo bijgenaait worden door hun partners. Verreweg de meeste perongelukjes gaan over elkaar amper kennen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:07:13 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160545348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus als een vrouw een man verkracht, zwanger raakt en het kind houdt, mag de mannelijke opt-out wel? Of zijn dan toch weer die rechten van het kind belangrijker, terwijl de man geen enkele verantwoordelijkheid heeft in de hele kwestie?
Ja natuurlijk, en het kind afnemen en haar in het gevang gooien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:08:13 #162
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545377
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Sperma in de mond houden, weglopen, uitspugen in de hand en naar binnen met die vingers, zo diep mogelijk duwen zodat ze de baarmoeder in kunnen komen.

Het gebeurt.
Je weet dat de enzymen in de mond nogal agressief zijn?
Dat dit een urban mythe is, de kans echt ziek klein is dat daar een zwangerschap uit voorkomt?
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:08:51 #163
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545390
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Is ook niet mijn punt. Ik stel het echter als even onzinnige tegenreden. De waarheid is (aan beide kanten) genaunceerder.
Het is niet eens een beetje een vergelijking special.
pi_160545395
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mondelinge afspraak? Dan kun je er de donder op zeggen dat ze zich dat ineens niet herinnert en dan zit je er aan vast.

Geweldig, die gelijkheid.
Klopt dat is een mogelijkheid. Daarom ben ik ook voorstander van dergelijke wetgeving.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:09:16 #165
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:56 schreef Grems het volgende:

[..]

In plaats van je in allerlei bochten wringen om mannen gelijke rechten te ontzeggen kun je ook gewoon toegeven dat je een seksist bent. Dat deden mannen die virulent tegen vrouwenstemrecht waren ook. Sta voor je standpunt.
Welke gelijke rechten als de een alle consequentie's moet dragen van wat 2 hebben veroorzaakt?
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:09:26 #166
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160545402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee special, dat is niet zo. Een condoom is vrijwel net zo veilig als de pil en dat is verdomd veilig dus.
Behalve als ze die uit de vuilnisbak vist.

quote:
Een lange rok en slobbertrui geeft amper tot geen bescherming tegen verkrachting. Je weet toch wel dat verreweg de meeste verkrachtingen in de eigen kring plaats vinden, bij hele jonge mensen als slachtoffer? Dat zonder dat die er als een lustobject bij liepen?
Ik weet dat verdomd goed. Maar net zoals bij verkrachtingen de drogreden is dat dit om onbekenden in een steegje gaat is het bij jou de misconceptie dat gedwongen vaderschap over one-night-stands gaat.

Denk er eens over na voor de gein.

quote:
De kans dat je in een relatie zit en zo een oor aangenaait wordt is gewoon erg klein. Andersom geld dan ook dat de man een naaistreek kan leveren en iemand met een zwangerschap laat zitten die zogenaamd geen probleem was. Je verschuift het misbruik gewoon.
Jij vind die kans klein. Maar die kans is natuurlijk niet klein. Even afgezien van kwaadwillendheid. De pil is theoretisch gezien 99,7% dekkend. Bij perfect gebruik. Maar verreweg de meeste vrouwen gebruiken de pil niet goed. Een groot deel van de vrouwen maakt fouten en hierdoor valt die effectiviteit naar een bizar lage 70%.. per jaar. Met andere woorden... stapel die kansen eens op over meerdere jaren in een relatie.

En dat is zonder kwaadwillendheid. Zat vrouwen die ondanks wat ze projecteren toch graag een kindje willen tegen de wil van de partner in. Een "foutje" is dan makkelijk gemaakt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:09:26 #167
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef wipes66 het volgende:

[..]

zolang je het niet doorslikt is er veel mogelijk.
Nee.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:09:27 #168
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160545404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef erodome het volgende:

[..]

En weer dit argument. Als een vrouw bij een mishandelaar blijft is dat ook haar eigen schuld, ze kan gaan, ze kan die man aan laten pakken, als ze dat niet doet is dat idd haar eigen keuze.

Doe niet net alsof het schering en inslag is dat mannen er zo bijgenaait worden door hun partners. Verreweg de meeste perongelukjes gaan over elkaar amper kennen.
Ok, we komen iets dichter bij de bron. Een onschuldig ongelukje is het meest voorkomend binnen mensen die elkaar amper kennen.
Waarom dan 1 persoon het recht geven de ander levenslang te straffen?
Verdeel de rekening van de MA, dat is immers gelijke rechten en plichten. Wil je dat niet als vrouw dan is het kind voor jou. Gelijke rechten immers.
pi_160545409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een prima vergelijking. Bij het ene doe je aan victim blaming en bij het andere doe je het niet. Dat is bijzonder hypocriet.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:09:40 #170
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_160545410
quote:

[..]

Dat dit een urban mythe is, de kans echt ziek klein is dat daar een zwangerschap uit voorkomt?
De kans op zwangerschap is sowieso al niet zo bijzonder groot
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:09:44 #171
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545411
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Boris Becker anyone?
Wat niet waar bleek te zijn.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:10:12 #172
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160545421
quote:

[..]

Jij gebruikt domme argumenten, ik gebruik vergelijkbare domme tegenargumenten. Lijkt mij een valide reactie. Ga eerst maar eens je filosofie opruimen want het is een zooitje in erodome-land.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:10:16 #173
451005 Grems
Clown World
pi_160545423
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Welke gelijke rechten als de een alle consequentie's moet dragen van wat 2 hebben veroorzaakt?
Het gelijke recht om af te zien van de consequenties van het gezamenlijk veroorzaakte. Net zoals vrouwen dat mogen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:10:21 #174
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545425
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:58 schreef wipes66 het volgende:

[..]

we hadden het over dna. dat is toch redelijk eenvoudig om aan te komen.
En fictie op dit moment. Veranderd dat dan moeten we daar rekening mee houden.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2016 @ 17:10:32 #175
Rawr
pi_160545426
quote:

[..]

Ik zeg niet dat het altijd lukt, ik heb alleen vaak genoeg gelezen dat vrouwen de raarste dingen doen om toch maar zwanger te raken van een vent waar ze een kind van willen hebben, of omdat ze bang zijn dat ze hun vent kwijtraken en aldus snel voor een kind willen zorgen zodat hij blijft.

En al blijft hij niet, dan is vadertje Staat er nog om ervoor te zorgen dat hij alimentatie gaat betalen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:11:00 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160545440
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, leuke oneliner. En ik als man voel mij zeker genoeg met het systeem zo. Maar het verklaard nog steeds niet waarom dit voor zulke heftige reacties zorgt 8)7
Er wordt hier moord en brand geschreeuwd door beide ''teams''. Maar er wordt echt helemaal nergens inhoudelijk gereageerd op het bericht zelf.
Wat is er nu precies slecht aan het voorstel?
Het grappige is dat ik mijn mening daarover al gegeven heb.
Dat ik dus van mening ben dat het in bepaalde gevallen zeker wel de juiste oplossing zou zijn.

Maar ik ben maar zo'n enge feminist die mannen haat dus daar wordt overheen gelezen. :P
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:11:00 #177
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat kan gewoon.
Nee, dat kan niet maar gewoon. Sperma is vrij zwak, de mond een zeer agressieve omgeving. De kans dat dat zaad die mond overleeft is nihil.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:11:38 #178
179075 hugecooll
pi_160545456
Dit topic is een agressieve omgeving
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:11:40 #179
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545457
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Die is er dus wel want op dit moment hebben vrouwen meer rechten en als jij daadwerkelijk voor gelijkheid was zou je voor een dergelijk voorstel zijn.
Maar goed wij weten beide wel hoe jij erover denkt... wel gelijke of meer rechten voor vrouwen maar geen gelijke plichten.
Nee, vrouwen hebben niet meer rechten. Er is geen gelijkheid in 1 alle consequentie's laten dragen en de ander geen enkele.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:12:20 #180
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160545471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, vrouwen hebben niet meer rechten. Er is geen gelijkheid in 1 alle consequentie's laten dragen en de ander geen enkele.
Vrouwen hebben het recht om zich vrij te maken van de consequenties van een zwangerschap waar mannen dit niet hebben.

Oepsje.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:12:47 #181
179075 hugecooll
pi_160545484
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrouwen hebben het recht om zich vrij te maken van de consequenties van een zwangerschap waar mannen dit niet hebben.
... en bepalen daarmee de consequenties voor de man
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:13:30 #182
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160545502
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik mijn mening daarover al gegeven heb.
Dat ik dus van mening ben dat het in bepaalde gevallen zeker wel de juiste oplossing zou zijn.

Maar ik ben maar zo'n enge feminist die mannen haat dus daar wordt overheen gelezen. :P
Die heb ik dan ergens gemist :@ Welk post nr?
En enge feministen die mannen haten in de ene hoek en chauvinistische zwijnen in de andere zorgen vaak wel voor een beetje sfeer :D
Regelgeving maak je door middel van het afbakenen van uitersten.
pi_160545506
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Consequenties waar zij voor kan kiezen en hij niet. Wat snap je daar niet aan? Dat is ongelijkheid per definitie en geeft haar meer rechten.
Kan je lullen wat je wil...
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:13:54 #184
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545513
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

"ik doe dit niet dus niemand doet dit" fallacy.
De uitzondering tot de regel bevestigen is vrij onzinnig.

En nogmaals, als dit voorstel in werking zou komen krijg je dus uitzonderingen de andere kant op. Afgesproken zwangerschappen of afspraken over geen abortus en de man die daarop terug komt.
De vrouw ineens er alleen voor staat of een abortus moet doen en de man fluitend wegloopt.

Er zijn ook leugenachtige hufters, misbruik kan in beide situatie's plaats vinden.

Maar ik heb al vaker gezegd dat er van mij een contract voor partners mag komen waarin geen kinderwens vastgelegd wordt. Dus niet je kunnen bedenken tot ruim in de zwangerschap, maar vooraf een duidelijke afspraak maken.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:15:23 #185
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545554
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Hetzelfde gebrek aan verantwoordelijkheid en consequenties die vrouwen momenteel genieten.

Is geen hogere wiskunde hoor.
Pardon? De vrouw draagt geen consequentie's? Die moet geen abortus plegen, ter adoptie aanbieden of een kind grootbrengen?

De vrouw draagt altijd consequentie's, tot we in zeepaardjes veranderen en dat bevruchte eitje bij de man kunnen dumpen is dat gewoon hoe het is.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:15:25 #186
451005 Grems
Clown World
pi_160545555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:13 schreef erodome het volgende:

[..]

En nogmaals, als dit voorstel in werking zou komen krijg je dus uitzonderingen de andere kant op. Afgesproken zwangerschappen of afspraken over geen abortus en de man die daarop terug komt.
De vrouw ineens er alleen voor staat of een abortus moet doen en de man fluitend wegloopt.

Er zijn ook leugenachtige hufters, misbruik kan in beide situatie's plaats vinden.

Maar ik heb al vaker gezegd dat er van mij een contract voor partners mag komen waarin geen kinderwens vastgelegd wordt. Dus niet je kunnen bedenken tot ruim in de zwangerschap, maar vooraf een duidelijke afspraak maken.
Prima voorstel. Maar dan ook abortus voor vrouwen verbieden na een ONS? Dan is er immers geen sprake van een dergelijk contract.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:15:37 #187
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_160545560
quote:

[..]

Zoek even op wat het een speelmaatje van Boris Becker ooit heeft opgeleverd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:15:52 #188
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Ah, maar dan vinden verkrachtingen en kindermisbruik ook nooit plaats.

Ik zou namelijk nooit doen wat Dutroux gedaan heeft en dus doet ook niemand anders het.
Je vergeet even dat ik daar reageerde op iemand die me bij naam noemde.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:16:27 #189
451005 Grems
Clown World
pi_160545573
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Pardon? De vrouw draagt geen consequentie's? Die moet geen abortus plegen, ter adoptie aanbieden of een kind grootbrengen?

De vrouw draagt altijd consequentie's, tot we in zeepaardjes veranderen en dat bevruchte eitje bij de man kunnen dumpen is dat gewoon hoe het is.
De kosten van een eventuele abortus moeten gedeeld worden uiteraard, gelijkheid is een groot goed.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:16:46 #190
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160545583
Allemaal leuk en aardig, die reacties op reacties en met name de eentweetjes tussen de partijen die elkaar graag opzoeken, maar wie zijn er nu voor en wie zijn er nu tegen een papieren abortus? :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:17:35 #191
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545598
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dezelfde gelijkheid die de vrouw heeft? Of is dat net iets té gelijk voor jou?
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Want de vrouw heeft gewoon de consequentie's, wat ze ook kiest. De man heeft alleen een klein deeltje als dat kind er komt.

In dit voorstel is die gelijkheid er niet, want dan kan de een zeggen helemaal geen consequentie's. En dat tot ruim in de zwangerschap.

Ben niet tegen een vooraf gemaakte afspraak die wettelijke basis heeft.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:17:45 #192
179075 hugecooll
pi_160545601
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Allemaal leuk en aardig, die reacties op reacties en met name de eentweetjes tussen de extremisten, maar wie zijn er nu voor en wie zijn er nu tegen een papieren abortus? :)
* hugecooll is voor
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:17:50 #193
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160545606
quote:

[..]

Sperma is ontworpen om de zure omgeving van de uterus te overleven. Enzymen zijn oppervlakte-afhankelijk waar een deel van de sperma zichzelf natuurlijk voor kan verbergen.

Deze manier van zwanger worden is niet alleen theoretisch mogelijk het is vaak gebeurd waarbij zelfs een paar high-profile cases.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:18:02 #194
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545610
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:05 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dus jij bent bang voor de consequentie's zoals ze vastgelegd zijn.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:18:05 #195
451005 Grems
Clown World
pi_160545612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Allemaal leuk en aardig, die reacties op reacties en met name de eentweetjes tussen de partijen die elkaar graag opzoeken, maar wie zijn er nu voor en wie zijn er nu tegen een papieren abortus? :)
Voorstanders van gelijkheid tussen man en vrouw zijn voor, seksisten zijn tegen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:18:18 #196
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160545617
Erodome en Slangendame, zijn jullie een voorstander van de papieren abortus?
#NoDAPL
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2016 @ 17:18:36 #197
Rawr
pi_160545624
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:13 schreef erodome het volgende:

[..]

En je hebt ook de situatie dat beiden eerst voor abortus kiezen, waarna zij van gedachten verandert en vrolijk fluitend rondloopt met een steeds dikker wordende buik. En daar kun je als man helemaal niks aan doen.

Ookal heeft hij 1000x keer duidelijk aangegeven dat hij geen kinderwens heeft, ookal heeft zij 1000x aangegeven dat ze geen kinderwens heeft, ze kan zomaar van gedachten veranderen en het kind houden, en dan zit je er als man aan vast. Of je blijft, of je verlaat haar en wordt gedwongen om haar maandelijks geld te geven, genaaid ben je sowieso.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:19:10 #198
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160545636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:18 schreef Grems het volgende:

[..]

Voorstanders van gelijkheid tussen man en vrouw zijn voor, seksisten zijn tegen.
Je zou het denken. Daarom ben ik benieuwd of dat de feministen hier (ik ben er zelf een en ik ben een voorstander) ook een voorstander zijn van deze papieren abortus.
#NoDAPL
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:19:55 #199
37769 erodome
Zweefteef
pi_160545651
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrouwen hebben opties (abortus, vraagloze adoptie, staatsbijstand, etc..). Mannen hebben geen opties behalve de portemonnee trekken of de bak in gaan.

Dit is voor jou een wenselijke situatie?
Mannen hebben ook optie's, alleen vinden ze die niet leuk, want niet zo lekker enzo...
Maar nog 1 keer, ik ben niet tegen een vooraf gemaakte afspraak, om die misbruiksituatie's in die vaste relatie's te voorkomen. Ik ben er wel tegen dat iedere man op elk moment maar zich kan bedenken en geen enkele consequentie hoeft te dragen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:20:13 #200
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160545657
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Behalve als ze die uit de vuilnisbak vist.

[..]
In condooms zitten ook zaaddodende middelen, de kans dat ze daarvan zwanger wordt is extreem klein, zeg maar nihil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')