Nee, echt een ontzettend domme vergelijking, dat lees is. Compleet onzinnig.quote:
Daar ben ik het dan wel weer met je eens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de mannenpil er is.
Bij betwisting een verplichte DNA-test na de geboorte waarbij de verliezer (de vrouw indien het kind inderdaad niet van die man is en de man indien het kind wel van die man is) de kosten betaalt.quote:
Nee, daar ga ik niet vanuit, dat doe jij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:06 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat je doet. Jij gaat ervan uit dat er massaal misbruik zal plaats vinden als er iets verandert wordt terwijl je dat ten eerste niet weet en ten tweede zelf zegt dat het gaat om een absolute minderheid. Cognitieve dissonantie?
Dat jij denkt dat jij als man hedendaags het recht hebt om een vrouw iets af te pakken geeft maar weer aan hoe jij daadwerkelijk over vrouwen denkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zo is het nooit geweest en daarnaast leven we nu en niet toen.
Wellicht wordt het tijd om het stemrecht van de vrouwen maar weer af te pakken als ik dit soort onzin zo lees.
Dan is er dus geen enkele reden om de aanpassing niet te doen. Top.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet vanuit, dat doe jij.
Ik zeg dat het misbruik zal verschuiven, maar misbruik dus zal blijven bestaan. Dat dat in beide gevallen om uitzonderingen gaat.
Omdat daar echt helemaal niets aan te doen is. Je kan een vrouw niet dwingen een zwangerschap te voldragen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je slaat emotie over in jouw stuk. Het betrokken willen zijn.
Hoe ik denk over vrouwen als jij en Erodome is wel bekend inderdaad. Gelukkig zijn jullie niet representatief voor alle vrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat jij als man hedendaags het recht hebt om een vrouw iets af te pakken geeft maar weer aan hoe jij daadwerkelijk over vrouwen denkt.![]()
Jij hebt dat recht immers niet, jij kan als man niet rechten van vrouwen afpakken gezien jij als man niet meer die macht hebt over vrouwen.
Omdat de meeste mannen dat niet willen (terecht). De mannen zijn nog steeds het dominante geslacht wat zo de touwtjes in handen heeft als ze dat zouden willen. Testosteron en zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat jij als man hedendaags het recht hebt om een vrouw iets af te pakken geeft maar weer aan hoe jij daadwerkelijk over vrouwen denkt.![]()
Jij hebt dat recht immers niet, jij kan als man niet rechten van vrouwen afpakken gezien jij als man niet meer die macht hebt over vrouwen.
Dat wil jij anders wel. Jij wil dat het beleid veranderd wordt omdat er een kleine kans is dat je mening niet meegenomen/gerespecteerd wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:09 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nou dan is er ook geen reden om niet een aanpassing te doen en zo de rechten gelijk trekken. Je gaat toch geen beleid maken op mogelijk misbruik van een hele kleine minderheid?
Ja, mijn plan is inderdaad om die hormoonstaaf uit mijn arm te snijden om dan er voor te zorge dat ik stiekem zwanger wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Atak het volgende:
Het ergste is nog dat we van FOk-feministen moeten aannemen dat de vrouw de man nooit kan belazeren. En dat van users met de naam van "SnakeLady" en "EroDome". Voor de mensen die geen Engels kunnen; SlangVrouw en LiefdesHemel.Ik weet van eigen ervaring dat vrouwen sneaky als hel zijn. Totdat er een counter-revolutie begint tegen feminisme is het beste dat mannen wegblijven van feministen. Voordat je het weet wordt je een kind aangenaaid. Bijvoorbeeld wat doe je als het meisje aandringt dat ze je wilt bevredigen zonder condoom? Zeg je ja tegen haar en spuit je haar mond vol. Vervolgens gaat ze naar de badkamer. Hoe moet je dan weten wat ze achter gesloten deuren doet? Misschien spuugt ze het uit en gaat ze nog even aan de gang met haar vingers.
Dit is zulk sneuneuzengedrag...quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
erodome wil liever de machtsstrijd spelen op het grondgebied van mannen dan andersom. Zelfs als het maar millimeterwerk is. Vrouwen mogen nimmer hun voorrechten verliezen. Alleen maar meer rechten krijgen. Ten koste van wie dan ook. Meer meer meer!
Je klinkt als een hysterisch klein kind wat bang is dat d'r speeltje afgepakt gaat worden. Grow up.quote:
Ik stel alleen maar dat beide consequentie moeten dragen, de man in deze situatie hoeft dat alleen maar als het kind gehouden wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:14 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Weet niet of dat het helemaal verklaart.
Ik heb het vermoeden dat de cognitieve dissonantie simpelweg onzichtbaar voor haar is en ze denkt dat mannen op de 1 of andere manier meer rechten hebben en dit dus gerechtvaardigd is.
Feministen en bondgenoten denken dan ook meer met emotie dan met ratio.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef wipes66 het volgende:
[..]
en wat als je in de toekomst alleen een stukje dna nodig hebt om zwanger te worden... gaat een leuke boel worden als er voor mannen geen fatsoenlijke opt-out bestaat.
In die vaste relatie is de kans dat je erin genaait wordt ook erg klein te noemen als je een beetje normale partnerkeuze hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Daarbij ... Ik moet de eerste relatie nog tegen komen waarin de vrouw het accepteert wanneer de man aangeeft een condoom te willen gebruiken omdat hij iemand anders dan zichzelf niet volledig vertrouwt met anticonceptie.
Dan kunnen vrouwen wel doodleuk zeggen 'dan gebruik je maar een condoom'. Maar er zullen er zat zijn die het niet accepteren wanneer hun vriend uitlegt waarom hij per sé steeds naar een condoom grijpt.
Euh nee hoor, vroeger was het zo dat de man zo weg kon lopen hier, zonder enige verantwoordelijkheid en zonder de mogelijkheid op abortus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Beschermingen die vrouwen nu genieten waar mannen niet van mogen genieten. Door de decennia heen zijn vrouwen gelijkgetrokken qua rechten maar de beschermingen zijn op hun oude plek gebleven. Dat is ongelijkheid.
Een condoom dragen beschermt je even slecht tegen kwaadwillendheid.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt een zeer zinnige vergelijking K...
Want geen kort rokje dragen beschermt je zo goed tegen verkrachting!
Ah daar hebben we hem weer. Als mannen slachtoffer zijn dan hadden ze maar zorgvuldiger hun partner moeten kiezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef erodome het volgende:
[..]
In die vaste relatie is de kans dat je erin genaait wordt ook erg klein te noemen als je een beetje normale partnerkeuze hebt.
Dit gaat veel meer over onsjes en dat soort onzin, dus zonder dat je kan weten of de ander te vertrouwen is.
En hoepla, de leugenachtige teef wordt tot standaart verheven, maar wee degene die zegt dat er ook leugenachtige hufters zijn en dat als je deze papieren abortus algemeen maakt je die kans op misbruik omdraait.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Atak het volgende:
Het ergste is nog dat we van FOk-feministen moeten aannemen dat de vrouw de man nooit kan belazeren. En dat van users met de naam van "SnakeLady" en "EroDome". Voor de mensen die geen Engels kunnen; SlangVrouw en LiefdesHemel.Ik weet van eigen ervaring dat vrouwen sneaky als hel zijn. Totdat er een counter-revolutie begint tegen feminisme is het beste dat mannen wegblijven van feministen. Voordat je het weet wordt je een kind aangenaaid. Bijvoorbeeld wat doe je als het meisje aandringt dat ze je wilt bevredigen zonder condoom? Zeg je ja tegen haar en spuit je haar mond vol. Vervolgens gaat ze naar de badkamer. Hoe moet je dan weten wat ze achter gesloten deuren doet? Misschien spuugt ze het uit en gaat ze nog even aan de gang met haar vingers.
De natte droom van elke feminist. Een film als deze komt op filmfestivals terecht, maar draai het eens om: vrouwen zijn niet meer nodig voor voortplanting omdat we artificiële baarmoeders en eicellen hebben ontwikkeld. We hoeven ze niet meer te beschermen, dus er worden geen meisjes meer geboren.quote:
Ja, want een of andere leugenachtige teef kan zomaar aan jouw stamcellen komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan het nieuwsbericht zo 123 niet vinden, maar het schijnt dat ze al hard op weg zijn om een spermacel te kunnen produceren vanuit stamcellen.
Dan zal zo'n opt-out er dus inderdaad wel moeten komen.
Echt, weet niet wat ik lees. Alsof alleen aantrekkelijke vrouwen in lekkere kleding worden verkracht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Bij het niet omdoen van een lange rok en een slobberige trui ligt de verantwoordelijkheid bij degene die het lekkere lichaam bezit. In dat geval de vrouw.
Sperma in de mond houden, weglopen, uitspugen in de hand en naar binnen met die vingers, zo diep mogelijk duwen zodat ze de baarmoeder in kunnen komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef erodome het volgende:
[..]
En hoepla, de leugenachtige teef wordt tot standaart verheven, maar wee degene die zegt dat er ook leugenachtige hufters zijn en dat als je deze papieren abortus algemeen maakt je die kans op misbruik omdraait.
Toe nou zeg, sperma in de mond om zichzelf te bevruchten, je hebt niet veel verstand van biologie he?
Is ook niet mijn punt. Ik stel het echter als even onzinnige tegenreden. De waarheid is (aan beide kanten) genaunceerder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt, weet niet wat ik lees. Alsof alleen aantrekkelijke vrouwen in lekkere kleding worden verkracht.
In plaats van je in allerlei bochten wringen om mannen gelijke rechten te ontzeggen kun je ook gewoon toegeven dat je een seksist bent. Dat deden mannen die virulent tegen vrouwenstemrecht waren ook. Sta voor je standpunt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, want een of andere leugenachtige teef kan zomaar aan jouw stamcellen komen.
Ja, van mij mag die opt out dan wel. Dan spreken we over een echt slachtoffer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus als een vrouw een man verkracht, zwanger raakt en het kind houdt, mag de mannelijke opt-out wel? Of zijn dan toch weer die rechten van het kind belangrijker, terwijl de man geen enkele verantwoordelijkheid heeft in de hele kwestie?
zolang je het niet doorslikt is er veel mogelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef erodome het volgende:
Toe nou zeg, sperma in de mond om zichzelf te bevruchten, je hebt niet veel verstand van biologie he?
Ik hoop dat je beseft dat je bij abortus de man iets ontneemtquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Boris Becker anyone?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat mannenrechten pas beginnen zodra deze het comfort en gemak van primair vrouwen en secundair kinderen niet in de weg zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe kan het dat een nieuwsbericht over een wetsvoorstel in een ander land, dat enkel een mogelijk eind betekend van een financiele verplichting tussen 2 personen hier in Nederland ontaard in een machtsstrijd tussen mannen en vrouwen?
Er wordt in dat voorstel nergens vrouwen verplicht een abortus te ondergaan. Er wordt in dat voorstel nergens vrouwe verplicht een zwangerschap te voldragen. Er wordt enkel gerept over een stop op de mogelijkheid om financieel beter te worden door een ander te chanteren.
Wetten bestaan niet om mensen te beschermen in goede tijden, wetten zijn er om mensen te beschermen in moeilijke tijden.
Ligt dan ook bij zwangerschap de verantwoordelijkheid bij de gene die de baarmoeder bezit, in dit geval dus de vrouw?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:31 schreef snakelady het volgende:
Bij het niet omdoen van een condoom om een penis ligt de verantwoordelijkheid bij degene die de penis bezit, in dit geval dus de man.
we hadden het over dna. dat is toch redelijk eenvoudig om aan te komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, want een of andere leugenachtige teef kan zomaar aan jouw stamcellen komen.
Dan is er dus ook geen reden die aanpassing wel te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dan is er dus geen enkele reden om de aanpassing niet te doen. Top.
Dat kan gewoon.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Als we straks de tech hebben om met diploide cellen te bevruchten moet je als rijke man mensen inhuren om overal waar je langer dan 5 minuten bent geweest te stofzuigenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:58 schreef wipes66 het volgende:
[..]
we hadden het over dna. dat is toch redelijk eenvoudig om aan te komen.
Hier hetzelfde, heb echt voor de lol een pijnlijk spiraaltje laten plaatsen. Vanavond nog ruk ik dat er zelf uit, pijp mijn man klaar en bevrucht me met dat spermaquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, mijn plan is inderdaad om die hormoonstaaf uit mijn arm te snijden om dan er voor te zorge dat ik stiekem zwanger wordt.![]()
O wacht, maar hij is juist degene die nog een kind wel ziet zitten en ik niet......dus hoe moet dat nu?
Welke gelijkheid als de man helemaal geen verantwoordelijkheid/consequentie's hoeft te dragen en zich mag bedenken tot 18 weken zwangerschap?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, die gelijkheid tussen man en vrouw proberen te bewerkstelligen.
Die is er dus wel want op dit moment hebben vrouwen meer rechten en als jij daadwerkelijk voor gelijkheid was zou je voor een dergelijk voorstel zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan is er dus ook geen reden die aanpassing wel te doen.
Zeker niet als dat betekend dat jij als man ineens helemaal geen verantwoordelijkheid hoeft te dragen, je gewoon tot 18 weken zwangerschap kan bedenken.
Ja, daarom heb ik ook met mijn man afgesproken dat mocht ik onverhoopt zwanger worden ik geen abortus onderga.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat je bij abortus de man iets ontneemt
"ik doe dit niet dus niemand doet dit" fallacy.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, heb echt voor de lol een pijnlijk spiraaltje laten plaatsen. Vanavond nog ruk ik dat er zelf uit, pijp mijn man klaar en bevrucht me met dat sperma
Het is wettelijk wel toegestaan omdat er geen lijn ligt. Vrouwen klagen er niet voor niets over. Maar dan wordt 1 van je managers zwanger......quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dan raad je ze maar aan om daar wat aan te doen want het is wettelijk niet toegestaan namelijk.
Mijn speeltje nog wel...quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je klinkt als een hysterisch klein kind wat bang is dat d'r speeltje afgepakt gaat worden. Grow up.
Hetzelfde gebrek aan verantwoordelijkheid en consequenties die vrouwen momenteel genieten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke gelijkheid als de man helemaal geen verantwoordelijkheid/consequentie's hoeft te dragen en zich mag bedenken tot 18 weken zwangerschap?
En gelukkig jij niet voor alle mannen, sterker nog, ik heb nog nooit een man zoals jij in eht echt ontmoet, en daar ben ik heel dankbaar voor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:44 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hoe ik denk over vrouwen als jij en Erodome is wel bekend inderdaad. Gelukkig zijn jullie niet representatief voor alle vrouwen.
Ah, maar dan vinden verkrachtingen en kindermisbruik ook nooit plaats.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, heb echt voor de lol een pijnlijk spiraaltje laten plaatsen. Vanavond nog ruk ik dat er zelf uit, pijp mijn man klaar en bevrucht me met dat sperma
Ja, leuke oneliner. En ik als man voel mij zeker genoeg met het systeem zo. Maar het verklaard nog steeds niet waarom dit voor zulke heftige reacties zorgtquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat mannenrechten pas beginnen zodra deze het comfort en gemak van primair vrouwen en secundair kinderen niet in de weg zitten.
"Not all women are like that"quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"ik doe dit niet dus niemand doet dit" fallacy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |