Klopt, had dit stuk copy / paste gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het waren er 8, maar dat geeft niet.
Op hun Facebook staat een 360-video met 5 aanwijzingen naar MUSE-nummersquote:
Volgens mij waren het er 12, maar ze werden niet overal alle 12 ingezet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Win je zeker 2 tickets voor de VIP-tribune met beperkt zichtquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:57 schreef houdjemond het volgende:
Hele vette winactie op 3fm voor de liefhebbers.
Overigens over problemen gesproken, ik dacht serieus dat ik ergens rond 3e / 4e nummer (denk na Dead Inside) de intro van The Globalist even héél kort hoorde, werd vrij resoluut afgekapt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er 12, maar ze werden niet overal alle 12 ingezet.
Als je het mij vraagt was er helemaal in het begin 1tje met een batterijprobleem... die had geen blauwe lampjes, maar twee kleine lampjes groen en rood, die werd toen snel weer naar boven gehaald.
Ik dacht 12, of zag ik dubbel...?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Die VIP tribune moet wel zo'n beetje de slechtste plaats in de zaal zijn geweest inderdaad. Leuk als je Matt op piano dichtbij wil zien, maar verder niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:12 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Win je zeker 2 tickets voor de VIP-tribune met beperkt zicht![]()
Geen idee, vond de actie zelf wel origineel, staat er verder ook niet bij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:12 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Win je zeker 2 tickets voor de VIP-tribune met beperkt zicht![]()
Ik weet vrij zeker dat het er 12 waren inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht 12, of zag ik dubbel...?
Hmm, dat is me dan weer niet opgevallen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens over problemen gesproken, ik dacht serieus dat ik ergens rond 3e / 4e nummer (denk na Dead Inside) de intro van The Globalist even héél kort hoorde, werd vrij resoluut afgekapt.
Dat was gewoon een reguliere tribune voor de staanplaatsenquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die VIP tribune moet wel zo'n beetje de slechtste plaats in de zaal zijn geweest inderdaad. Leuk als je Matt op piano dichtbij wil zien, maar verder niet.
Ah, ok.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:18 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Dat was gewoon een reguliere tribune voor de staanplaatsenVIP gedeelte zit ergens bij vak 106/107
Ja, weet ik ook zeker. In Keulen bleven er aan 1 kant 2 hangen en dan had je er 6 links en 4 rechts.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat het er 12 waren inderdaad.
Ja ik lees dit nu pas, maar ik was veroordeeld tot de eerste ring. Mensen in de zaal, jullie mochten wel iets meer bewegen, stelletje starre luisterende, visueel georiënteerde toeschouwers.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
HEEE PHARKUS BEN JIJ ER OOK
JE MOET HEEL HARD FYLAX ROEPEN
Ik was wel hele tijd aan het bewegen, maar ik kon niet springen was veel te krap verdommequote:Op donderdag 10 maart 2016 12:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik lees dit nu pas, maar ik was veroordeeld tot de eerste ring. Mensen in de zaal, jullie mochten wel iets meer bewegen, stelletje starre luisterende, visueel georiënteerde toeschouwers.
Hier hetzelfde (ook van verder weg, en heb idd ook overnachting geregeld), alleen ga ik morgen de stad nog ff in voordat ik weer naar huis ga (morgen vrije dag net als vandaag). Afgelopen november ook gedaan toen ik naar The Prodigy ging en dat is prima bevallen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
1 keertje. Lang geleden.
Ik moet van ietsje verder komen en loop nog even de stad in. Ik overnacht ook in Amsterdam. Ik maak er een lekker lang weekend van.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat het er 12 waren inderdaad.
Ik stond daar ook!quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:11 schreef kreuk050 het volgende:
Geweldig genoten! Stonden links beetje achterin tussen middenpodia en achterpodia, super vette plek!
Heeft iemand de setlist van gisteren op spotify??
Dat gevoel had ik dus ook. Ik miste iets van energie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:10 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ondanks dat ik een beetje het gevoel had dat Matt er eigenlijk niet zo veel zin in had gisteren, baal ik toch wel dat ik niet ook voor vanavond een ticket heb, straks weer 3 jaar wachten tot ze in Ziggo Dome komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |