Lodewijkquote:
Bullcrap eerste klas natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Klassieke namen leveren je kind hogere punten op en meer salaris.
Je mag elk onderzoek ook in twijfel trekkenquote:
Leraren die klassieke namen voor precies het zelfde werk hogere cijfers gaven dan namen als Jeffrey/Wesley/Justin. Werkgevers die bij voorbaat al positiever waren over sollicitanten met een klassieke naam.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag elk onderzoek ook in twijfel trekken
Waar baseerdeze het op dan?
Dat sommige mensen er gevoeliger voor zijn kan ik wel bij, maar dat het ook grootschalig wordt gedaan..quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leraren die klassieke namen voor precies het zelfde werk hogere cijfers gaven dan namen als Jeffrey/Wesley/Justin. Werkgevers die bij voorbaat al positiever waren over sollicitanten met een klassieke naam.
No shit. Ik kan mijn Poolse naam toch ook niet op een solicitatie zetten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Dan moet je de objectiviteit van een hoop docenten en werkgevers in twijfel trekken
Ja, het is toch anders als het al aangenomen leerlingen zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mijn naam in het Pools opzet krijg ik echt alles terug.
quote:a company that sells public records. Sweeney found that searching for people with distinctively black names was 25% more likely to produce an ad suggesting the person had an arrest record
Waar blijft de foto?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar ga er nog iets bij laten zetten
Oh ja, dat geloof ik ook wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zal overigens ook wel eens andersom werken, de allochtoon die eerder het genade 6je krijgt voor Nederlands bijvoorbeeld
Je zegt weleens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan werkt het andersom toch net zo.
Ook wel eens heeft over de hele linie gewoon effect.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Andersom denk ik ook dat het weleens gebeurt. maar niet dat je linea recta al het nadeel hebt bij het maken van je proefwerk
Wel een interessant boek hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
In het boek wordt een causaal verband tussen het legaliseren van abortus en een afname van criminaliteit beargumenteerd. Dit leidde in de Verenigde Staten tot kritiek.
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkortquote:
Ben het niet op elk punt met hem eens, maar hij heeft een fantatische manier naar statistieken te kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkort
Dat is dan zoiets waar ik het boek niet voor nodig had. Maar hij legt het wel leuk uit, want er zijn nog bijzonder veel mensen die denken dat dealen een lucratieve business is voor de meestenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
En waarom wonen drugsdealers bij hun moeder?
Leuke vraag ja
Kan je het ongetwijfeld na het lezen ook wel weer mee oneens zijn denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij laat wel prachtig zien hoe kansloze bezigheid stemmen eigenlijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |