Wat dan hè?quote:
Is ook wel normaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik net begon met rijden kwam ik tussen 2 vrachtwagens en een derde kwam naast mij rijden en ik werd er echt claustrofobisch van
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Zou een buste van Crip aanschaffen 12/10 - IGN
Ga zelf fietsen.quote:
doe eens normaal junkiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan kanker je toch lekker weer op
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
verdomme brad, heb je die video verwijderd? Wilde hem nog ff checken namelijk
Zo, nou, dat vind ik dan toch weer een tandje teveel. Ik bedoel, mijn opa is ook overleden nadat hij van de trap was gekankerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan kanker je toch lekker weer op
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo, nou, dat vind ik dan toch weer een tandje teveel. Ik bedoel, mijn opa is ook overleden nadat hij van de trap was gekankerd.
Daarom ben ik ook voor roltrappenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo, nou, dat vind ik dan toch weer een tandje teveel. Ik bedoel, mijn opa is ook overleden nadat hij van de trap was gekankerd.
Ik ben voor "loltrappen", maar mijn oma kon er dan weer niet om lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor roltrappen
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor roltrappen
Wie maakt srs tr's dan?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.
rt maar dan omgedraaidquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Karel_de_Kever het volgende:
kan iemand me nu eens vertellen wat een tr is?
Remqo noemt dat van de trap islamiserenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |