Gadverdammequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:40 schreef Ashqelon het volgende:
Hoe kan je zoiets laten bezorgen zonder dat iemand er achter komt?
[ afbeelding ]
Ik troost je welquote:
Prima actie van vrachtwagen om opzij te gaan, wil je niet frontaal tegen aan rijden.quote:
oh werken hashtags hier ook? tofquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
#latereactie #griepig @overheid @rutte
volgens wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
hoi ash het schijnt dat ik jou ben
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
#latereactie #griepig @overheid @rutte
Daarom. Snap dan werkelijk waar niet waarom braddie zulke filmpjes upload.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik troost je wel
[..]
Prima actie van vrachtwagen om opzij te gaan, wil je niet frontaal tegen aan rijden.
weet je hoe je dat kan laten bezorgen zonder dat iemand daar achtee komt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha hey bitches even een sg'tje doen en zeuren over mn denkbeeldig vriendje IK BEN KLAAR MET HEM. Over en uit doei.![]()
Dusja wtf heb ik gemist waarom post ash zo'n halve romp sexpop....
Ik vind van welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
oh werken hashtags hier ook? tof
OMDAT HIJ ANDERS TEGEN DIE AUTO AANKLAPT DIE DE GRAAFMACHINE IN HAALT. GODVERDOMME MAN.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
Serieus?
Er staat een graafmachine op de linkerrijbaan dat klopt, maar wáááárom gaat die vrachtwagen dan op de BUSbaan rijden terwijl die ook voor mij had kunnen blijven rijden?
Want als je het filmpje afkijkt dan zie je dat'ie op een gegeven moment weer teruggaat naar "mijn "Rijstrook. Dus wat de fuck. Zo`n vrachtwagen is breed, maar hij had niet op de busbaan hoeven rijden
Hap nou niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
Serieus?
Er staat een graafmachine op de linkerrijbaan dat klopt, maar wáááárom gaat die vrachtwagen dan op de BUSbaan rijden terwijl die ook voor mij had kunnen blijven rijden?
Want als je het filmpje afkijkt dan zie je dat'ie op een gegeven moment weer teruggaat naar "mijn "Rijstrook. Dus wat de fuck. Zo`n vrachtwagen is breed, maar hij had niet op de busbaan hoeven rijdenStuk uitwijken had best gekund maar helemaal op die strook gaan rijden vond ik wat overdreven.
Het maakt geen donder uit wie wie is.quote:
waarom wil je dit wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet je hoe je dat kan laten bezorgen zonder dat iemand daar achtee komt?
srs?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
Serieus?
Want als je het filmpje afkijkt dan zie je dat'ie op een gegeven moment weer teruggaat naar "mijn "Rijstrook. Dus wat de fuck. Zo`n vrachtwagen is breed, maar hij had niet op de busbaan hoeven rijdenStuk uitwijken had best gekund maar helemaal op die strook gaan rijden vond ik wat overdreven.
Ja, adres van je buren geven terwijl jouw naam erop staat en track&trace om zeker te weten dat het aangekomen is gr grquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet je hoe je dat kan laten bezorgen zonder dat iemand daar achtee komt?
Motor naar vaantjes, hele tijd burnoutquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Zo'n leerling als MrBradge zou ik voor z'n school laten instappen, terwijl ik de rem ingedrukt hou gewoon zeggen: "RIJ MAAR WEG".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |