hopelijk ook nog even ernaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
Moet wel eerst mijn motorrijbewijs halen voordat ik doodga hoor. Eerder mag niet.
Lief van je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
zodat je eerst nog even kan rondrijden
Van de PVV naar JC?quote:
Een wedstrijd van ajax uitkijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn weinig dingen die me saaier lijken dan motorrijden
Haha dan heb ji Feyenoord niet gezien dit weekendquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dan heb ji Feyenoord niet gezien dit weekend
Te veel blowtjes hoor, dus nee eigenlijk nietquote:
Snap dat ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat 'dan krijg ik maar longkanker, dan heb ik maar geleefd' zo'n onzin.
Ik zou willen dat ik er nooit aan was begonnen en dat ik zou hebben geleefd of niet hangt verdomme niet af van roken en al helemaal niet meer als dat betekent dat ik longkanker zou krijgen, wtf?
Ach, mensen bagatalliseren hun eigen gedrag graag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat 'dan krijg ik maar longkanker, dan heb ik maar geleefd' zo'n onzin.
Ik zou willen dat ik er nooit aan was begonnen en dat ik zou hebben geleefd of niet hangt verdomme niet af van roken en al helemaal niet meer als dat betekent dat ik longkanker zou krijgen, wtf?
In alle eerlijkheid, mijn response was ook erg traag. Krijg vandaag weer post voor je..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet goed in reageren op dm maar zal nog doen ja oke![]()
Dat is juist heel A-relaxed. Ja, niet in de file staan is leuk, maar verder is het gewoon kut. 99% van de tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
is toch chill man
zo ff tussen de auto's door in een file
Ja, achja ja is ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, mensen bagatalliseren hun eigen gedrag graag.
Of dat nu roken, drinken of ongezond eten is.
lekker laten gaan
Spannendquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, mijn response was ook erg traag. Krijg vandaag weer post voor je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |