Eh... hoe kom je bij Terschelling? Het staat toch echt op Schiermonnikoog hoor!quote:Op maandag 14 maart 2016 17:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Huize Marijke op Terschelling; een bijzonder huis. Met een oude kast pal naast het aanrecht:
[ afbeelding ]
Ik twijfelde even of dit niet een poppenhuis was door de kleur en die enorme Flugel flesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Kloddertje roze hier... kloddertje roze daar...
wat een naar huis en dat bruin beneden, brr. Zijn de huizen zo duur in Eindhoven? Ik schrik van de prijs.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nieuwbouw wat echt net is opgeleverd, plus het ligt strak tegen de binnenring aan dus het is redelijk centraal. Maar je hebt gelijk, ik vond de prijs ook erg hoog.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een naar huis en dat bruin beneden, brr. Zijn de huizen zo duur in Eindhoven? Ik schrik van de prijs.
Ik vond in Heerhugowaard ook een schuin huis, daar heeft iemand zich doodgerookt, dat kan haast niet anders. Op de ipad lukt het plaatsen van foto's me niet, misschien wil iemand anders een fraai exemplaar uitzoeken... http://www.funda.nl/koop/heerhugowaard/huis-49764885-onyx-82/ vergeet ook niet om de 360 gradenfoto's te bekijken, hilarisch.
Voor als de borstel niet toereikend isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een naar huis en dat bruin beneden, brr. Zijn de huizen zo duur in Eindhoven? Ik schrik van de prijs.
Ik vond in Heerhugowaard ook een schuin huis, daar heeft iemand zich doodgerookt, dat kan haast niet anders. Op de ipad lukt het plaatsen van foto's me niet, misschien wil iemand anders een fraai exemplaar uitzoeken... http://www.funda.nl/koop/heerhugowaard/huis-49764885-onyx-82/ vergeet ook niet om de 360 gradenfoto's te bekijken, hilarisch.
En dan 2 televisies op een kinderkamerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of dit niet een poppenhuis was door de kleur en die enorme Flugel fles
Vroeger woonden hier twee oudjes. Toen ging er eentje dood en de ander kon niet meer zo goed voor zichzelf zorgen dus ging met één bed naar het bejaardentehuis.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:15 schreef Karstman het volgende:
Vroeger woonden hier twee oudjes, toen ging er eentje dood en dachten ze die andere kan wel met een eenpersoons bed toe. Maar waarom laat je dan de ombouw van het tweepersoons wel staan, dat is toch zielig...
[ afbeelding ]
Oh dat zou ook nog kunnen... is ook zielig...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Vroeger woonden hier twee oudjes. Toen ging er eentje dood en de ander kon niet meer zo goed voor zichzelf zorgen dus ging met één bed naar het bejaardentehuis.
En een wasmachine, een droger en een cv-ketel...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:34 schreef Randy_S het volgende:
[..]
En dan 2 televisies op een kinderkamer
Bij zulke huizen zou standaard vermeld moeten worden, of het meubilair geheel dan wel deels meeverkocht kan worden.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Huize Marijke op Terschelling; een bijzonder huis. Met een oude kast pal naast het aanrecht:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)gestreek-148/#foto-3
Met zijn praktische rechte vormen en ruime beweegruimte plus het ontbreken van buitenruimte, ziet het eruit als een luxe seniorenflat.quote:Een apart appartement met een bijzondere garageplek:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)straat-36-f/#foto-18
Ik vind eerder de manier waarop ze hier de CV ketel aan het oog onttrekken opmerkelijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:34 schreef Randy_S het volgende:
[..]
En dan 2 televisies op een kinderkamer
mooie selfie ook van de fotograaf:quote:[b]Op
Een apart appartement met een bijzondere garageplek:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)straat-36-f/#foto-18
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:16 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Met zijn praktische rechte vormen en ruime beweegruimte plus het ontbreken van buitenruimte, ziet het eruit als een luxe seniorenflat.
quote:Oorspronkelijk is het complex in 1935 gebouwd als Technische School waarna deze in 2005 omgebouwd is tot dit fraaie appartementencomplex!
Het is maar net wat je er van maakt natuurlijk. Zó anders is het niet als een ander appartement.quote:
Bij mij thuis werd het houten tweepersoonsbed van mijn ouders na hun scheiding doormidden gezaagd zodat de beide helften nog gebruikt konden worden. Mijn middelste broer heeft jarenlang in één kant gelegen, ik zag telkens als ik zijn kamer binnenkwam het afgezaagde gedeelte.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:15 schreef Karstman het volgende:
Vroeger woonden hier twee oudjes, toen ging er eentje dood en dachten ze die andere kan wel met een eenpersoons bed toe. Maar waarom laat je dan de ombouw van het tweepersoons wel staan, dat is toch zielig...
[ afbeelding ]
Ik was dan ook benieuwd of het iemand anders ook zou opvallenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind eerder de manier waarop ze hier de CV ketel aan het oog onttrekken opmerkelijk!
Tss....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Is volgens mij voor de foto gedaan om die lelijke pijpen wat te verstoppen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:39 schreef Kebnekaise het volgende:
[..]
Tss....
Lekker brandveilig zeg al die doeken rond die kachel.
Heel leuk gedaan, goeie tekst ook!quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor wie van høken houdt: de studio van Normaal staat te koop en wordt op een bijzondere wijze aangeprezen.Zie het filmpje.
http://www.funda.nl/koop/(...)krakeelsweg-1/#video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enorm stuk grond voor weinig geld trouwens!
[ afbeelding ]
Oerendhard te koop in Haaksbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |