quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
nulty is mad omdat hij altijd dikke billen ging posten en wij hem daarom hebben verbannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
is dt wrm nulty mad is en hier nooit meer wilt komen?
ja die gewoonte heeft hij gwn naar andere sc's meegenomen helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nulty is mad omdat hij altijd dikke billen ging posten en wij hem daarom hebben verbannen
Ja waarom zou je dat als vrouw niet doen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
LOL waarom verkopen chicks een virtuele GFE voor echt 75 dollarbeetje met gasten praten op kik of snapchat alsof je hun vriendin bent en wat foto's sturen lmao
Eigenlijk nog erger dat gasten ervoor betalen. Zou ik ook doen als vrouw lekker makkelijk cashen. Als er 5+ gasten per week doet verdien je zieke moneys voor alleen wat chatten
$75? Slechte businessvrouwen. Toen ik met die domina was moest ze ook met een of andere beta chatten en die betaalde iets van $1000 voor een paar skype chatsessies (alleen text) waarin ze hem vernederde. Beetje Fok! maar dan voor geldquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
LOL waarom verkopen chicks een virtuele GFE voor echt 75 dollarbeetje met gasten praten op kik of snapchat alsof je hun vriendin bent en wat foto's sturen lmao
Eigenlijk nog erger dat gasten ervoor betalen. Zou ik ook doen als vrouw lekker makkelijk cashen. Als er 5+ gasten per week doet verdien je zieke moneys voor alleen wat chatten
Ja man, maar dat was nog niet eens haar grootste inkomstenbron. Sommige mensen zijn echt sick.quote:Op woensdag 9 maart 2016 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wtf 1000 dollar? Dan ben je echt ziek in je hoofd als man. Kun je beter gewooop vakantie gaan van dat geld en daar chicks pullen
Pas was je nog 1.93quote:
Tijd voor n fotoshoot in de gym voor de spiegelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |