Zelfde (azure)server-farm gok ik zo;quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:58 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Spelen we wereldwijd allemaal op dezelfde servers dan? Lijkt me handig om dit toch onder te verdelen, dan loop je niet tegen deze vreemde situaties aan.
Ik bedoelde meer een onhandige tijd voor mij, want nu had ik even de tijd om te spelen en dat heb ik niet zo veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Tim_G het volgende:
Idiote tijd! Doe dat lekker om 3 uur 's nachts!
Maatje heeft gisteren Division binnen gekregen, hij was vandaag vrij en ik ben altijd vrij dus dacht van lekker samen even er doorheen rennen. Nou.....dat ging dus niet
Ik heb er 30 uur over gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten voordat je lvl 30 was? Ik zit na 22 uur pas op lvl 12, ik loop ook altijd overal heen, smalle straatjes, deurtjes waardoor ik weer afdwaal van de mainquests. Misschien dat ik dat wat minder moet doen.
heeft ook helemaal geen zin, want het enige wat je dan nog effectief kunt doen is klagen over gebrek aan content.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef Odaiba het volgende:
Dat game rushen is niks voor mij. Ben nog maar lvl 15 en nog niet in de dark zone geweest. Maar ik speel ook niet langer dan 1 a 2 uur op een doordeweekse dag. In totaal 20 uren gespeeld.
Tijdens de beta was er iedere dag onderhoud en dat was volgens mij tussen 20.00 en 23.00 in Australie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En 3 uur 's-nachts is het weer een probleem voor een andere groep.
Net of er zoveel mensen normaliter gamen op een dinsdagochtend.
Tja, dat is nu ook weer. Australië is 10 uur later. Ik zou ook niet vrolijk worden van onderhoud om 21u 's-avondsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tijdens de beta was er iedere dag onderhoud en dat was volgens mij tussen 20.00 en 23.00 in Australie.
Dat vonden ze niet leuk daar.
Irritant als je met teamgenoten in de darkzone je sessie afsluit in een safehouse en je de volgende dag in je eentje weer de straat op moet.
twitter:TheDivisionGame twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 11:51:18The weekly maintenance is now complete and all servers are back online. Have fun! reageer retweet
Ga de DZ in, Je kunt matchmaken voor DZ en daar komen gewoon goede groepjes uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef Odaiba het volgende:
Dat game rushen is niks voor mij. Ben nog maar lvl 15 en nog niet in de dark zone geweest. Maar ik speel ook niet langer dan 1 a 2 uur op een doordeweekse dag. In totaal 20 uren gespeeld.
Waarom zou dit niet handig zijn? Wat is dat nu voor een onzin. Alsof dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker handig om updates te verspreiden idd.![]()
Dat er altijd mensen klagen ontkom je niet aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zelfde (azure)server-farm gok ik zo;
En kostentechnisch is dit veel praktischer
Overigens is dit zo'n beetje de standaard-maintenance-tijd voor MMO's dat gebeurd meestal in onze ochtend tussen 9 en 12. Omdat er dan, statistisch gezien, het minste aantal spelers getroffen wordt.
En de afgelopen 15 jaar is al gebleken dat, wanneer je het ook plant, mensen altijd aan het zeiken zijn als er onderhoud is.
ben je al weer hoger dan ik, zit net tegen level 8 aanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Level 8 hier. Voor iedereen die klaagt dat ie geen tijd heeftEn als ik tijd heb, dan speel ik.
Gewoon solo, main missies en daarna encounters.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:50 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ongelooflijk?! Hoe?! hoe?! hehehe!![]()
Maar is er iets wat ik niet goed doe ofzo?! Van lvl 11 naar 12 duurde al een eeuwigheid.....en jij doet meer dan een lvl per uur. Gecooped of solo?
2D 8H 0Mquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef byah het volgende:
13 uur gespeeld en nu lvl 14 volgens http://divisiontracker.com/
Joe, ik dm je even.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef vault_tec het volgende:
vriend en ik zijn level 30. Zoeken 2 mensen die de dark zone in willen om npc's dood te maken en loot te vinden. Pm mij even bij interesse. Gaat om ps4.
Ik wil ook wel. Bonsie91 is nickname. 112k DPS 65k Health.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef vault_tec het volgende:
vriend en ik zijn level 30. Zoeken 2 mensen die de dark zone in willen om npc's dood te maken en loot te vinden. Pm mij even bij interesse. Gaat om ps4.
Dat deden ze ook. Canadese tijd....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Idiote tijd! Doe dat lekker om 3 uur 's nachts!
Maatje heeft gisteren Division binnen gekregen, hij was vandaag vrij en ik ben altijd vrij dus dacht van lekker samen even er doorheen rennen. Nou.....dat ging dus niet
Huh, die shit kan je ook gewoon zien in de uplay client hoor. En op de club.ubi website.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef byah het volgende:
13 uur gespeeld en nu lvl 14 volgens http://divisiontracker.com/
Op lvl 30 nog geen enkel "murder squad" gezien in de afgelopen 2 dagen, niemand schiet op elkaar (is het ook niet waard). Extraction AI is wel echt tergend irritant, spawnt op sommige locaties gewoon naast je, ploep dood door shotgun (vooral bij de drukker bezette DZ03 extraction enzo, ugh... Clear je alles.... extracten... ennn daar zijn ze weer!).quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Lvl 30 DZ is heel anders, vooral omdat er meer murder squads rondlopen die veel beter gegeard zijn dan dat jij dat bent. Low level DZ is dat ook nog wel zo, maar dan gaat het om veel kleinere verschillen. veel beter te doen dus.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:50 schreef benjamin15 het volgende:
inmiddels level 30 bereikt, darkzone level 16 geloof ik. ik zoek samen met nog andere speler, nog 2 spelers om geregeld even de darkzone in te gaan en daily missies te doen. je hebt voor de Daily challenges wel een groep van 4 man nodig.
't gaat om de PS4 versie.
voeg anders toe:
bennjiweeridnge
quote:
Urban en snow marine zijn wel tof (heb beide packs). Military gebruik ik soms de pilot gear.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:59 schreef D-Dave het volgende:
Voor degene die erover nadenken om de outfit packs aan te schaffen, je kan ze hier zien voordat je ze koopt! De military outfit pack heeft mijn voorkeur.
Marine Forces outfit pack
Military outfit pack
Je kan maar 1 mainstat hebben behalve op holster en de rest met modsquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?
Misschien een purple inzetten zodat je meer talents unlocked? Heb ik zelf ook gedaan. Je hebt ook purples waar je 2 mods op kan zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?
ik ben bijna lvl 30, heb je alvast toegevoegdquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:31 schreef Chef_M het volgende:
Is er een manier om een groep van 4 te vormen voor DarkZone? Beetje hetzelfde principe als missions, met dat 'Finding agents'. Las gisteren dat het kon maar heb het nog niet kunnen vinden.
Tevens een oproep voor PC gamers die al lvl30 zijn en mensen zoeken voor een groepje Dark Zone. Uplay = CrankyChef!
Binnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ben bijna lvl 30, heb je alvast toegevoegd
Google divisionlfg dan kan je daar zoeken naar mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:31 schreef Chef_M het volgende:
Is er een manier om een groep van 4 te vormen voor DarkZone? Beetje hetzelfde principe als missions, met dat 'Finding agents'. Las gisteren dat het kon maar heb het nog niet kunnen vinden.
Tevens een oproep voor PC gamers die al lvl30 zijn en mensen zoeken voor een groepje Dark Zone. Uplay = CrankyChef!
pc masterrace natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef zeurtvaak het volgende:
Hallo!
Ik ga vandaag het spel halen. Wat is nou fijner om te spelen. op de PS4 of op de computer. Kan helaas niet kiezen.
Op pc kan je nog modden natuurlijk. Daarom blijf ik voor de PCquote:
Via steam add non steam game.. Maar dan ga je nog naar uplayquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:32 schreef zeurtvaak het volgende:
Klein vaagje. Ik heb de game gekocht en is voor uplay geactiveerd. Maar nu wil ik hem via steam spelen hoe doe je dat precies?
De constructie is een beetje vaag jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:29 schreef Friday12 het volgende:
Via steam add non steam game.. Maar dan ga je nog naar uplay
Oh wat typischquote:Op donderdag 17 maart 2016 07:50 schreef Questular het volgende:
Dat moment wanneer je eindelijk besluit een nieuwe sniper te craften om vervolgens bij de 1e drop een veel betere te krijgen
Klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:50 schreef Questular het volgende:
Dat moment wanneer je eindelijk besluit een nieuwe sniper te craften om vervolgens bij de 1e drop een veel betere te krijgen
Dat laatste viel me gisteren ook op. Lone Agent die achter ons (groep van 3) aanliep naar het extraction point...we vonden hem nogal verdacht maar wilden niet aanvallen omdat de mogelijkheid bestond dat hij *wel* onderdeel was van een groep, dus maar getolereerd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar.
Ik krijg ook steeds de melding dat een van mijn wapens (pistool) low level is, dat klopt ook maar ben nog geen betere dan deze tegengekomen.
Overigens, dit heeft niks te maken met de quote, was ik wel verbaasd dat een hoop mensen of groepjes mensen niet rogue gaan als je in je eentje in de DZ rondloopt of bij een extraction point aankomt.
Niet op ultra maar high moet lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren een gameplay youtube gezien van deze game. Ik ken deze game totaal niet () maar ik werd er gelijk door gepakt. Echt vette graphics en het lijkt me echt een tof spel.
Kan ik dit spel op full graphics spelen met deze videokaart?
http://tweakers.net/price(...)ng-2g/specificaties/
Koop een ps4 en speel met mij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren een gameplay youtube gezien van deze game. Ik ken deze game totaal niet () maar ik werd er gelijk door gepakt. Echt vette graphics en het lijkt me echt een tof spel.
Kan ik dit spel op full graphics spelen met deze videokaart?
http://tweakers.net/price(...)ng-2g/specificaties/
Heerlijk relaxed onderuit vanaf de bankquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shooters spelen op een console______________________________________!
Die boss is wel evilquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:41 schreef Abdus18 het volgende:
pff gisteravond die missie gedaan in de napalm factory.
zat in party met een of andere halve gare
wel 20x dood gegaan op de eindbaas van de missie....die gast gaf totaal geen rugdekking of iets dergelijks. uiteindelijk maar uit party gegaan...vandaag nog maar eens proberen :x
Geen problemen mee, ben toch niet competitief ingesteld als ik een game speel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan prima bij games zoals The Division is mijn mening. Met name omdat de actie niet razendsnel is, praat je over een Battlefield, COD en dat soort games dan ben ik het geheel met je eens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke kaart heb ik nodig voor ultra?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet op ultra maar high moet lukken
Z'n range was inderdaad behoorlijk groot. En die gastjes met knuppels die op je af renden blerghhhhquote:
Ik heb een betere CPU en die vid kaart en ik kon niet op ultra.. Mischien als je echt alles eromheen uitzet.. Maar dan kan je beter op high en met spelenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke kaart heb ik nodig voor ultra?
Deze dude laat het wel zien op ultra. Seems to run smooth.
Welke kaart heb jij?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb een betere CPU en die vid kaart en ik kon niet op ultra.. Mischien als je echt alles eromheen uitzet.. Maar dan kan je beter op high en met spelen
Ik wil best een tabelletje maken maar geen idee of Fok! ook HTML ondersteund qua opmaak. Ik krijg het in ieder geval zo snel niet voor elkaar.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:07 schreef aeque het volgende:
Kan de OP overigens niet aangepast worden met de usernames van mensen die toegevoegd kunnen worden aan bijv. PSN? Nu krijg je allerlei losse namen in het topic...
Nee je kan geen html gebruikenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik wil best een tabelletje maken maar geen idee of Fok! ook HTML ondersteund qua opmaak. Ik krijg het in ieder geval zo snel niet voor elkaar.
Iemand moet het Xbox-kamp bewakenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:44 schreef Black-Hole het volgende:
Fokkers die The Division spelen:
PC
Chef-M - CrankyChef
Jimbo - Aub Pyrrolidone
SilentHunterNL - Detrexion
PS4
aeque - Aeque88
benjamin15 - bennjiweeridnge
Black-Hole - Jileen
Cagystorm - Cagystorm
ForzaMilan - Bonsie91
Friday12 - Mitchelderue