Urban en snow marine zijn wel tof (heb beide packs). Military gebruik ik soms de pilot gear.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:59 schreef D-Dave het volgende:
Voor degene die erover nadenken om de outfit packs aan te schaffen, je kan ze hier zien voordat je ze koopt! De military outfit pack heeft mijn voorkeur.
Marine Forces outfit pack
Military outfit pack
Je kan maar 1 mainstat hebben behalve op holster en de rest met modsquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?
Misschien een purple inzetten zodat je meer talents unlocked? Heb ik zelf ook gedaan. Je hebt ook purples waar je 2 mods op kan zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?
ik ben bijna lvl 30, heb je alvast toegevoegdquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:31 schreef Chef_M het volgende:
Is er een manier om een groep van 4 te vormen voor DarkZone? Beetje hetzelfde principe als missions, met dat 'Finding agents'. Las gisteren dat het kon maar heb het nog niet kunnen vinden.
Tevens een oproep voor PC gamers die al lvl30 zijn en mensen zoeken voor een groepje Dark Zone. Uplay = CrankyChef!
Binnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ben bijna lvl 30, heb je alvast toegevoegd
Google divisionlfg dan kan je daar zoeken naar mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:31 schreef Chef_M het volgende:
Is er een manier om een groep van 4 te vormen voor DarkZone? Beetje hetzelfde principe als missions, met dat 'Finding agents'. Las gisteren dat het kon maar heb het nog niet kunnen vinden.
Tevens een oproep voor PC gamers die al lvl30 zijn en mensen zoeken voor een groepje Dark Zone. Uplay = CrankyChef!
pc masterrace natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef zeurtvaak het volgende:
Hallo!
Ik ga vandaag het spel halen. Wat is nou fijner om te spelen. op de PS4 of op de computer. Kan helaas niet kiezen.
Op pc kan je nog modden natuurlijk. Daarom blijf ik voor de PCquote:
Via steam add non steam game.. Maar dan ga je nog naar uplayquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:32 schreef zeurtvaak het volgende:
Klein vaagje. Ik heb de game gekocht en is voor uplay geactiveerd. Maar nu wil ik hem via steam spelen hoe doe je dat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |