2D 8H 0Mquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef byah het volgende:
13 uur gespeeld en nu lvl 14 volgens http://divisiontracker.com/
Joe, ik dm je even.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef vault_tec het volgende:
vriend en ik zijn level 30. Zoeken 2 mensen die de dark zone in willen om npc's dood te maken en loot te vinden. Pm mij even bij interesse. Gaat om ps4.
Ik wil ook wel. Bonsie91 is nickname. 112k DPS 65k Health.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef vault_tec het volgende:
vriend en ik zijn level 30. Zoeken 2 mensen die de dark zone in willen om npc's dood te maken en loot te vinden. Pm mij even bij interesse. Gaat om ps4.
Dat deden ze ook. Canadese tijd....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Idiote tijd! Doe dat lekker om 3 uur 's nachts!
Maatje heeft gisteren Division binnen gekregen, hij was vandaag vrij en ik ben altijd vrij dus dacht van lekker samen even er doorheen rennen. Nou.....dat ging dus niet
Huh, die shit kan je ook gewoon zien in de uplay client hoor. En op de club.ubi website.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef byah het volgende:
13 uur gespeeld en nu lvl 14 volgens http://divisiontracker.com/
Op lvl 30 nog geen enkel "murder squad" gezien in de afgelopen 2 dagen, niemand schiet op elkaar (is het ook niet waard). Extraction AI is wel echt tergend irritant, spawnt op sommige locaties gewoon naast je, ploep dood door shotgun (vooral bij de drukker bezette DZ03 extraction enzo, ugh... Clear je alles.... extracten... ennn daar zijn ze weer!).quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Lvl 30 DZ is heel anders, vooral omdat er meer murder squads rondlopen die veel beter gegeard zijn dan dat jij dat bent. Low level DZ is dat ook nog wel zo, maar dan gaat het om veel kleinere verschillen. veel beter te doen dus.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:50 schreef benjamin15 het volgende:
inmiddels level 30 bereikt, darkzone level 16 geloof ik. ik zoek samen met nog andere speler, nog 2 spelers om geregeld even de darkzone in te gaan en daily missies te doen. je hebt voor de Daily challenges wel een groep van 4 man nodig.
't gaat om de PS4 versie.
voeg anders toe:
bennjiweeridnge
quote:
Urban en snow marine zijn wel tof (heb beide packs). Military gebruik ik soms de pilot gear.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:59 schreef D-Dave het volgende:
Voor degene die erover nadenken om de outfit packs aan te schaffen, je kan ze hier zien voordat je ze koopt! De military outfit pack heeft mijn voorkeur.
Marine Forces outfit pack
Military outfit pack
Je kan maar 1 mainstat hebben behalve op holster en de rest met modsquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?
Misschien een purple inzetten zodat je meer talents unlocked? Heb ik zelf ook gedaan. Je hebt ook purples waar je 2 mods op kan zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?
ik ben bijna lvl 30, heb je alvast toegevoegdquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:31 schreef Chef_M het volgende:
Is er een manier om een groep van 4 te vormen voor DarkZone? Beetje hetzelfde principe als missions, met dat 'Finding agents'. Las gisteren dat het kon maar heb het nog niet kunnen vinden.
Tevens een oproep voor PC gamers die al lvl30 zijn en mensen zoeken voor een groepje Dark Zone. Uplay = CrankyChef!
Binnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ben bijna lvl 30, heb je alvast toegevoegd
Google divisionlfg dan kan je daar zoeken naar mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:31 schreef Chef_M het volgende:
Is er een manier om een groep van 4 te vormen voor DarkZone? Beetje hetzelfde principe als missions, met dat 'Finding agents'. Las gisteren dat het kon maar heb het nog niet kunnen vinden.
Tevens een oproep voor PC gamers die al lvl30 zijn en mensen zoeken voor een groepje Dark Zone. Uplay = CrankyChef!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |