quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:54 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)el-weapons-ign-plays
Mensen verwarren zich in reguliere lvls en DZ lvls.. regulier is 30 dz is 50quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef Droopie het volgende:
Level 30 is voorlopig het maximum
30 uur ongeveerquote:vrijdag 11 maart 2016 10:15 schreef Tim_G het volgende:[/b]
[..]
Hoeveel tijd heb je eraan besteed om lvl 30 te worden? Of gaat het lvl-en in Darkzone sneller?
Je heb gear in de DZ waar je lvl 50 voor moet zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
In de Darkzone gaat het een stuk sneller. Wat je aan de levels hebt na darkzone level 30 weet ik niet. Misschien kan iemand me dat vertellen?
Dat doe je ook. Al heeft iedereen op de ps4 dezelfde "handicap" als het goed is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef Abdus18 het volgende:
Hmm, misschien dit spel maar eens halen....Voor de PC of voor de PS4.... :x
heb toch altijd het idee dat ik met de muis makkelijker richt
die side encounters en kisten kunnen toch mats op lezen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef Osiris024 het volgende:
Ik heb alle 3 mijn wings op 90% en kan verder geen XP meer verdienen in missies om ze tot 100% te krijgen ??
Hebben daar meer mensen last van ?
Niemand? Snif.quote:Op donderdag 10 maart 2016 06:59 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te denken om een soort 'eerste indruk van The Division onder FOK'ers'-artikel te maken, zijn er mensen die in een paar regels hun eerste indruk willen laten weten en dat ik ze dan ook mag quoten voor het nageslacht?
Als ik alle groene , gele en blauwe sidemissies optel haal ik bij lange na niet de 1000 punten die ik nog nodig heb...........quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
die side encounters en kisten kunnen toch mats op lezen?
Het gaat me om een paar regels per persoon, het is niet dat ik een dagdeel vraagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Fylaxx jullie crewlid, die heeft tijd zat.
Ubisoft Support laat zich weer van zijn slechtste kant zien, door een in eerste instantie ontkende language lock toch door te voeren op PC, dus ik kan al sinds release niksquote:
Nog een paar main missies waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:49 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Als ik alle groene , gele en blauwe sidemissies optel haal ik bij lange na niet de 1000 punten die ik nog nodig heb...........
Kisten met Base upgrades ?
Droopie: ik doe dit weekend liever the Division, dan Gwen van Poortenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me om een paar regels per persoon, het is niet dat ik een dagdeel vraag
Als je alles gedaan heb heb je zelfs meer.. Dus je heb nog niet alles gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:49 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Als ik alle groene , gele en blauwe sidemissies optel haal ik bij lange na niet de 1000 punten die ik nog nodig heb...........
Kisten met Base upgrades ?
Zou haast een screenshot plaatsenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je alles gedaan heb heb je zelfs meer.. Dus je heb nog niet alles gedaan
bij alle safe houses alle borden enzo aangeraakt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zou haast een screenshot plaatsen
Ik moet nog 1000 Medic XP , er is nog 1 main missie met 500xp en 2 side missies van 60xp..dan is het groen op
Komen er missies bij dan ?
Ik speel in Windows 7. Dus wat is het verschil?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:09 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Maak een snelkoppeling naar het spel en kies voor Windows 7 compatibility modus.![]()
Dat je nu al iets meer info hebt gegeven dan 'het werkt niet'quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:18 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik speel in Windows 7. Dus wat is het verschil?
Dat werkte voor mij (en vele andere) op windows 8.1 / 10quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:18 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik speel in Windows 7. Dus wat is het verschil?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij alle safe houses alle borden enzo aangeraakt?
Ja. Althans dat is mijn mening. Ik ben ook niet van de hardcore multiplayer of zelfs niet van samen met vrienden spelen, maar ik vermaak me er erg goed mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:48 schreef studentje7.1 het volgende:
Een 93 op metacritic... wel bizar hoog, niet verwacht..
Is het leuk voor iemand die een casual shooter guy is? Speel alleen af en toe Halo 3 met vrienden en verder Fallout 3/4 kapot gespeeld.
Server lag eruitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:08 schreef Albert86 het volgende:
Net een reinstal gedaan, maar nog steeds start het spel gewoon niet op
Ik heb leuk groepje, maar als ik alleen speel in de darkzone krijg ik best snel uitnodigingen en matchmaking zijn ook aardige lui.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja. Althans dat is mijn mening. Ik ben ook niet van de hardcore multiplayer of zelfs niet van samen met vrienden spelen, maar ik vermaak me er erg goed mee.
Ook die situational reports geven missies die shit opleveren dacht ik.quote:
Server staat los van het feit dat het spel helemaal niet opstart toch?quote:
quote:
Wat is rushen? Ik heb alle missies/side missies en encounters gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
is helenaal niet leuk joh dat rushe
gwn rustig aan doen
binnen 24 uur al level 30 zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat is rushen? Ik heb alle missies/side missies en encounters gedaan
gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:18 schreef robvr het volgende:
Nog mensen die met headset op ps4 spelen? Voeg me maar toe.
Psn: RJvR11
Geen idee eigenlijk, sluit het niet uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Server staat los van het feit dat het spel helemaal niet opstart toch?
Ja ook voor de andere mensen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:01 schreef Xummon het volgende:
Heb me van de week zo een cheapass headsetje bij de action gehaald. Werkt opzich goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |