Dat je nu al iets meer info hebt gegeven dan 'het werkt niet'quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:18 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik speel in Windows 7. Dus wat is het verschil?
Dat werkte voor mij (en vele andere) op windows 8.1 / 10quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:18 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik speel in Windows 7. Dus wat is het verschil?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij alle safe houses alle borden enzo aangeraakt?
Ja. Althans dat is mijn mening. Ik ben ook niet van de hardcore multiplayer of zelfs niet van samen met vrienden spelen, maar ik vermaak me er erg goed mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:48 schreef studentje7.1 het volgende:
Een 93 op metacritic... wel bizar hoog, niet verwacht..
Is het leuk voor iemand die een casual shooter guy is? Speel alleen af en toe Halo 3 met vrienden en verder Fallout 3/4 kapot gespeeld.
Server lag eruitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:08 schreef Albert86 het volgende:
Net een reinstal gedaan, maar nog steeds start het spel gewoon niet op
Ik heb leuk groepje, maar als ik alleen speel in de darkzone krijg ik best snel uitnodigingen en matchmaking zijn ook aardige lui.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja. Althans dat is mijn mening. Ik ben ook niet van de hardcore multiplayer of zelfs niet van samen met vrienden spelen, maar ik vermaak me er erg goed mee.
Ook die situational reports geven missies die shit opleveren dacht ik.quote:
Server staat los van het feit dat het spel helemaal niet opstart toch?quote:
quote:
Wat is rushen? Ik heb alle missies/side missies en encounters gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
is helenaal niet leuk joh dat rushe
gwn rustig aan doen
binnen 24 uur al level 30 zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat is rushen? Ik heb alle missies/side missies en encounters gedaan
gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:18 schreef robvr het volgende:
Nog mensen die met headset op ps4 spelen? Voeg me maar toe.
Psn: RJvR11
Geen idee eigenlijk, sluit het niet uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Server staat los van het feit dat het spel helemaal niet opstart toch?
Ja ook voor de andere mensen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:01 schreef Xummon het volgende:
Heb me van de week zo een cheapass headsetje bij de action gehaald. Werkt opzich goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |