Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:54 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom zou het toegestaan moeten zijn om een afgehakt hoofd te fotograferen?
Dat was te verwachtenquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef La_Moustache het volgende:
Gemeente sluit shishatent waar hoofd werd gevonden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)am-vondst-hoofd.html
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:56 schreef mjh487 het volgende:
[..]help! dit is behoorlijk chockerend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gewoon een stageplek weten te bemachtigen dus. Jammer dat het dan weer zo moet aflopen.quote:
klik dan nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
help! dit is behoorlijk chockerend!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef vincenzo78 het volgende:
k heb ooit per ongeluk op een filmpje geklikt waarbij een aantrekkelijk vrouw poep opvrat een man die dat rechtstreeks dumpte in haar mond (omstreeks 2001).
Ze kunnen ook geïnspireerd zijn geraakt door ISIS.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
Best wel gek dat die Mexicaanse drugskartels bepaalde mensen zo weten te inspireren. Maar goed, de wereld van psycho's is ondoorgrondelijk blijkbaar.
Je ziet het hoofd liggen en er zit bloed op zijn gezicht. Dus niet echt de moeite waard :pquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb ooit per ongeluk op een filmpje geklikt waarbij een aantrekkelijk vrouw poep opvrat een man die dat rechtstreeks dumpte in haar mond (omstreeks 2001).
Ik heb ooit filmpjes gezien van de burgeroorlog in Sierra Leone waarbij mensen elkaar op straat afschoten alsof ze boodschappen aan doen waren (2006).
Zelfs Faces Of Death IV (gedeeltelijk fake) die ik in 1996 zag, heeft mijn herinneringen nog niet kunnen ontsnappen.
Allemaal spijt van dat ik dit heb gezien....dus ik laat dit maar voor wat het is.
Gebeurt er nog meer in dat filmpje of is dat het?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je ziet het hoofd liggen en er zit bloed op zijn gezicht. Dus niet echt de moeite waard :p
Nee dat is het. De filmer beweegt nog een klein beetje voor de hoek en dan stopt het. Tis nogal kort.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Gebeurt er nog meer in dat filmpje of is dat het?
was het maar zo simpelquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Na de sluiting zal de rust wel wederkeren...
Koppeling van deze boys met ISIS slaat nergens op...Mexicaanse kartels is waarschijnlijkerquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook geïnspireerd zijn geraakt door ISIS.
Filmpje duurt 2 seconde, dus weinig kans dat er meer zou gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:05 schreef Falco het volgende:
[..]
dan moet je het niet kijken hoor. ik heb dus net wel gekeken en heb er nu al spijt van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb ooit per ongeluk op een filmpje geklikt waarbij een aantrekkelijk vrouw poep opvrat een man die dat rechtstreeks dumpte in haar mond (omstreeks 2001).
Ik heb ooit filmpjes gezien van de burgeroorlog in Sierra Leone waarbij mensen elkaar op straat afschoten alsof ze boodschappen aan doen waren (2006).
Zelfs Faces Of Death IV (gedeeltelijk fake) die ik in 1996 zag, heeft mijn herinneringen nog niet kunnen ontsnappen.
Allemaal spijt van dat ik dit heb gezien....dus ik laat dit maar voor wat het is.
het hoofd zegt 'boe'quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:05 schreef Falco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon lekker Champions League kijken vanavond vincenzo
ik hoef het ook niet te zien, ik hou dat veel te lang op mijn netvliesquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Thanks for the heads up!quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je ziet het hoofd liggen en er zit bloed op zijn gezicht. Dus niet echt de moeite waard :p
Cool, ik ga kijken!!quote:
Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik noem jou geen Wildersfan, maar de Wildersfans zullen wel weer over elkaar buitelen om deze 2 zaken aan elkaar te linken....lekker de meute ophitsen
quote:
quote:Verschillende mensen waren vanochtend getuige van een gruwelijk tafereel op de Amstelveenseweg. Hier werd, voor de deur van een shisha lounge, een hoofd op straat gevonden.
Een schilder die toevallig in de buurt aan het werk was, was één van de eerste getuigen. 'We kwamen rond 6.45 aan om aan het werk te gaan', vertelt hij. 'Er stond een meisje met een jongen op de stoep en dat meisje was flink overstuur. Ik ben er naartoe gegaan om te kijken wat er aan de hand was en het enige wat dit meisje schreeuwde was 'er ligt een hoofd! Er ligt een hoofd!''
http://www.at5.nl/artikel(...)-even-wat-voor-gezet
Hysterische en kortzichtige mensen zullen zeggen dat deze boys zich hebben laten inspireren door ISIS...quote:
In het land waarin ik leef hoeft iets niet eerst toegestaan te worden door de een of de andere vertegenwoordiger van de staat alvorens het mag. Gelukkig maar.quote:
Is dat zo makkelijk te zien?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:13 schreef NoXia het volgende:
Aan zijn gezichtsuitdrukking heeft tie geen pijn gehad bij het sterven.
ja maar het is toch mogelijk dat dat wel zo is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hysterische en kortzichtige mensen zullen zeggen dat deze boys zich hebben laten inspireren door ISIS...
Onzin. Dat kun je daar helemaal niet aan aflezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:13 schreef NoXia het volgende:
Aan zijn gezichtsuitdrukking heeft tie geen pijn gehad bij het sterven.
Oh, ik noemde het slechts als mogelijkheid.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hysterische en kortzichtige mensen zullen zeggen dat deze boys zich hebben laten inspireren door ISIS...
jij ziet zo veel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik zie dat we onthoofdingsexperts op het forum hebben...
Op Liveleak kwamen deze dagelijks voorbij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik zie dat we onthoofdingsexperts op het forum hebben...
Hmm. Nja ik heb geen idee. Heb mij er niet echt in verdiept. Al zou het mij niks verbazen als ze pas na de moord het hoofd er afgehaald hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:18 schreef NoXia het volgende:
[..]
Op Liveleak kwamen deze dagelijks voorbij.
Foto's en filmpjes van een afgehakt hoofd maken. Doodnormaal.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:11 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Politie mag niet vorderen foto's te wissen. Punt.
Privacy? Moet je maar niet je hoofd op straat laten slingeren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes van een afgehakt hoofd maken. Doodnormaal.
Iets met privacy en zo.
Tegenwoordig hebben we youtube voor dat soort filmpjes.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:18 schreef NoXia het volgende:
[..]
Op Liveleak kwamen deze dagelijks voorbij.
Dat denk ik ook. Het hoofd gisteren in de vriezer of ijskast gegooid om hem vervolgens vandaag te dumpen. Het bloed is ook al gestold zo te zien.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm. Nja ik heb geen idee. Heb mij er niet echt in verdiept. Al zou het mij niks verbazen als ze pas na de moord het hoofd er afgehaald hebben.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Privacy? Moet je maar niet je hoofd op straat laten slingeren.
gelukig zal jij die fout nooit maken toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is het.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Openbare weg toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:24 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zo is het.
Maar vraag me wel af waarom het toegestaan zou moeten zijn om openlijk vermoorde personen te fotograferen of te filmen als omstander.
Alles is mogelijk, maar als je het pad der logica bewandelt, is het logischer dat deze boys zich hebben laten inspireren door Mexicaanse kartels waarbij deze praktijken schering en inslag zijn. De heren die zich bezighouden met grootschalige drugshandel (waar het in de kern toch allemaal om draait) kijken eerder naar hun Midden en/of Zuid-Amerikaanse 'broeders' dan die koppensnellers van ISIS.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar het is toch mogelijk dat dat wel zo is.
Als het slachtoffer op een openbare weg ligt moet dit geen probleem zijn toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:24 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zo is het.
Maar vraag me wel af waarom het toegestaan zou moeten zijn om openlijk vermoorde personen te fotograferen of te filmen als omstander.
Nee, hoor. Totaal geen privacy-issue. Of het smaakvol is? Neuh. Althans, mijn smaak is het niet. Maar daar gaat het niet om. Het is nieuws en nogmaals, de kit mag niet vorderen foto's te wissen. Hooguit kunnen ze verhinderen foto's te maken door het gebied af te zetten met van die mooie schermen. Reeds gemaakte foto's dienen ze van af te blijven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes van een afgehakt hoofd maken. Doodnormaal.
Iets met privacy en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |