Als jij op tijd naar bed gaat, hij de voeding van 22 doet, jij die van 2:30, hij die van 5:45? Dan heb je allebei aardig wat uren slaap achter elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2016 06:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vent waagde het net om te zeggen dat ie het echt niet trekt om 2x een voeding mee te doen 's nachts. En als ik nou overdag met baby mee zou kunnen slapen had ie een punt....![]()
Maar wie zit er overdag ook alweer met de peuter en de baby?!
[/frustratie]
We hadden het fijn voor elkaar met voedingen om 23-3-7 uur. Maarja, baby's laten zich niet regelen he, dus nu was het 22-2:30-5:45. Ik snap t hele punt niet zo.
Zou mooi zijn maar ik moet alle momenten hoe dan ook kolven....quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als jij op tijd naar bed gaat, hij de voeding van 22 doet, jij die van 2:30, hij die van 5:45? Dan heb je allebei aardig wat uren slaap achter elkaar.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Ja, dat is misschien wel een idee. Het stapelt zich nogal op allemaal, mijn hoofd heeft moeite om het bij te houden. Wellicht dat alles eens doorpraten helpt in het een plekje te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot gelijk hoor! Even op een rustiger moment bespreken? Hier vannacht in alle moeheid ook gemopper over wie doet wat. Slaapgebrek is a bitch. Hoop voor jou dat S snel alles live drinktquote:Op donderdag 10 maart 2016 06:55 schreef LadyBlack het volgende:
Peuter gaat 2 dagen naar een kdv.
En hij moet heus meer zn kop erbij houden op zn werk, maar hee, zolang ik een fles moet geven én moet kolven ga ik die nachtvoeding echt niet in mn eentje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2016 09:12:55 ]
Ik gooide het laatste beetje altijd bovenop het nieuwe poeder in een nieuw blik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:17 schreef Hupje het volgende:
Ze lijken inderdaad op elkaar, Razz! Mooie koppies.
N00bvraagje: hoe krijg je het laatste beetje poeder uit een blik in het maatschepje? Dit is de eerste keer dat ik de bodem van het blik voeding bereik...
+1quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooide het laatste beetje altijd bovenop het nieuwe poeder in een nieuw blik.
Dat doe ik ook. Maar ik zat te denken misschien kun je een gat in een hoek van de bodem maken waardoor het poeder eruit kan lopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooide het laatste beetje altijd bovenop het nieuwe poeder in een nieuw blik.
Nee dat kon ik ook niet nadat de middelste een duplicaat bleek van haar broertje. Na twee getinte kinderen met bruine ogen en veel bruine haren nu een blanke baby met grijze ogen en lichte donshaartjes. Echt heel apart vind ik het. Mijn man verdenkt de buurmanquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat mooi Razz!
Kan me er echt zo niets bij voorstellen, dat je nog een kind krijgt met dezelfde partner, en dat het dan toch geen duplicaat is.
Nou ja als je al twee dezelfde hebt dan schept dat toch een bepaalde verwachting blijkbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:57 schreef pinquit het volgende:
Terwijl er echt ondenkbaar veel mogelijkheden zijn![]()
Ik heb hier geen lijst van wie wel of geen bv geeft, en aangezien ze het over donormelk had, ging ik er van uit dat ze bv gaf. Bij kunstvoeding maakt het natuurlijk niet uit wat Malteser zelf eet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig. Wat maakt fruit wat Malteser eet uit? Kan een kindje allergisch zijn voor geur bijv.? (Aangezien Malteser geen BV geeft)
Hehequote:Op donderdag 10 maart 2016 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dat kon ik ook niet nadat de middelste een duplicaat bleek van haar broertje. Na twee getinte kinderen met bruine ogen en veel bruine haren nu een blanke baby met grijze ogen en lichte donshaartjes. Echt heel apart vind ik het. Mijn man verdenkt de buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |