abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160561574
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat mooi Razz!
Kan me er echt zo niets bij voorstellen, dat je nog een kind krijgt met dezelfde partner, en dat het dan toch geen duplicaat is. :D
Nee dat kon ik ook niet nadat de middelste een duplicaat bleek van haar broertje. Na twee getinte kinderen met bruine ogen en veel bruine haren nu een blanke baby met grijze ogen en lichte donshaartjes. Echt heel apart vind ik het. Mijn man verdenkt de buurman :+
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:57:52 #202
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160561626
Terwijl er echt ondenkbaar veel mogelijkheden zijn :o :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160561676
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:57 schreef pinquit het volgende:
Terwijl er echt ondenkbaar veel mogelijkheden zijn :o :D
Nou ja als je al twee dezelfde hebt dan schept dat toch een bepaalde verwachting blijkbaar. :P
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:01:13 #204
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160561701
Ook niet heel gek natuurlijk :P
pi_160561763
Maar ja in het verleden behaalde resultaten... Deze lijkt gewoon erg op zijn vader in zijn gezicht. Maar met mijn kleur. De andere twee zijn kopietjes van mij naar het schijnt. Maar dan met papa's kleur. :D
pi_160561780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nieuwsgierig. Wat maakt fruit wat Malteser eet uit? Kan een kindje allergisch zijn voor geur bijv.? (Aangezien Malteser geen BV geeft :@ )
Ik heb hier geen lijst van wie wel of geen bv geeft, en aangezien ze het over donormelk had, ging ik er van uit dat ze bv gaf. Bij kunstvoeding maakt het natuurlijk niet uit wat Malteser zelf eet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_160561873
Hm LB dan hoop ik idd ook voor je dat ie snel volledig gaat drinken! En tot die tijd.. even goed gesprek met man als jullie wat minder moe zijn, dan is ie vast wat meer voor rede vatbaar :*.

IMA wat snoezig! Gewoon al zwaaien O+ Nohh!

Razz O+ die hebben echt veel van elkaar weg ja!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dat kon ik ook niet nadat de middelste een duplicaat bleek van haar broertje. Na twee getinte kinderen met bruine ogen en veel bruine haren nu een blanke baby met grijze ogen en lichte donshaartjes. Echt heel apart vind ik het. Mijn man verdenkt de buurman :+
Hehe :D. Ik heb er maar 1 maar ik had me al helemaal voorgesteld dat het met pikzwarte haartjes ter wereld zou komen en donkere ogen. Immers, vriend is blond + grijze ogen en ik ben donker + bruine ogen, en biologisch gezien overheerst donker haar + donkere ogen meestal :+.

Stond ik even heel raar te kijken toen ze hartstikke blond bleek bij de geboorte en donkerblauwige ogen had :D. Verder is ze volgens mijn moeder een kopie van mij toen ik klein was, afgezien van oog- en haarkleur dus :P.

Maar alle kinderen worden trouwens geboren met blauwe ogen toch, dat verandert toch pas na een tijd in de 'definitieve' oogkleur? Of niet?
pi_160561947
Nee kinderen met een donkere huidskleur worden vaak met donkere ogen geboren. Onze twee oudste hadden allebei donkere ogen. Die van S waren bijna zwart.
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:18:22 #209
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160561987
Ik had ook zwarte
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:22:06 #210
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160562035
En allebei mijn kinderen blauwgrijs :'D
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:54:32 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160562571
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
Ik denk dat die er hier met 3 maanden al wel af was? J heeft m nooit gehad, die dronk liever om 3 uur 's nachts, F sliep toen door... Ik zou gewoon afgaan op je kindje, als ze er niet meer wakker voor wordt, dan niet meer geven?
pi_160563001
Wij hebben ook een blond kind gebakken met grijzige ogen, terwijl wij beiden donker haar hebben en man blauwe en ik bruine ogen. Op zich was mijn man ook zo blond als baby dus dat kan nog veranderen. Oogkleur heb ik geen idee van wat het gaat worden!

Razz wat een mooie foto O+

o|O voor de man van LB

En Fap zorg goed voor jezelf :* (Ik woon in dezelfde stad, dus in het ergste geval sta ik bij je op de stoep met een tuinslang om je schoon te maken (of anders met een kop thee en koekjes :+ ))
pi_160563087
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband... :X
pi_160563091
Wij hebben allemaal donkere ogen en haren hier in huis Dus grijs/blauwe ogen en lichte haren lag niet echt in de lijn der verwachting :P Maar wie weet wat de kleur gaat worden, ik zie iedere dag een andere kleur lijkt wel :) Kan tot een jaar of zo toch?
pi_160563108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband... :X
Dat zijn geen grappen. Maar je je weet ook wat ze zeggen 'Duitsers maken geen grappen' ;)
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:33:54 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160563269
Mijn baby is alleen nog maar blij als hij eet

:')
pi_160563310
Haha Jagar, zou ie bang zijn dat ie mams aandacht moet delen met "that other guy"? ;)

Hier lijken de ogen blauw te worden. En dat terwijl ze de eerste weken zo donker leken dat ze op de foto's bijna zwart zijn..! Was er van overtuigd dat ze bruin zouden worden, zoals die van mijn man. Maar niet dus. Nou, wie weet verandert het weer.

Mijn hoofd had sowieso bedacht dat een jongen op mijn man zou lijken. Moest dus best even wennen dat hij zo op mij leek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160563402
Wauw Razz, je knappe kindjes! Zel lijken echt op elkaar ja! C. is wel echt de jongetjesversie van A.

LB inderdaad nog maar een keer over hebben wanneer jullie minder moe zijn?

Die fles om 23:00 uur heeft K. na de eerste maand ofzo al niet meer gehad. Die moesten we er voor wakker maken en dan nam ie geen druppel ging ie alleen maar heel hard van huilen. Hij sliep al heel snel van 19 tot 7 en dronk overdag gewoon wat meer. Ik zou dus gewoon blijven aanbieden en als ze niet meer wil geeft ze dat vast vanzelf aan.

Ik maak blijkbaar meisjes met donker haar en donkere ogen en jongetjes met blauwe ogen en lichte haartjes. Hadden we niet verwacht, want zowel vriend als ik hebben bruine ogen en donkere haren, dochter dus ook al meteen vanaf geboorte en nu hebben we toch echt 2 zoons met blauwe ogen en lichte haren. Grappig hoe dat kan verschillen.

En voor LuDann en Fap een dikke :* alles is verder wel gezegd denk ik.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160563581
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Welk verband?
pi_160564760
Na drie drama nachten vannacht eindelijk weer wat bij kunnen tanken! Zo raar hoe snel je went aan nachten met maar twee korte voedingen, dan een paar slechte nachten hakt er echt in. Ik werd vannacht wakker met O naast me, en moest diep graven om me te herinneren wanneer ik hem eruit had gehaald.

Malteser, is het gelukt met de mail? Zoiets schrijven klinkt een stuk makkelijker dan dat het daadwerkelijk is. Ik hoop dat de boodschap nu iig wel goed begrepen wordt.

LuDann, fijn dat je alweer thuis bent en doe wel rustig aan, succes met het herstel en het weer opbouwen van de bv.

Fap, je meisje ziet er erg tevreden uit! En is samen douchen/in bad geen optie?

Bloesem, ik vind de spekrolletjes van N nog wel meevallen. Als ik O in dezelfde hoek fotografeer heeft hij dezelfde spekkies en gebrek aan nek, en hij kan best een extra kilo gebruiken. Wel een leuke foto! Ik ga morgen voor het eerst met O babyzwemmen (nadat hij zwemmen in CP na vijf minuten erg stom vond niet meer gedaan). Ben benieuwd of hij het leuk vind, en of ik nog bekenden tegen kom van het zwangerschapszwemmen. Normaal heb ik geen auto op vrijdag dus kom ik er niet.
pi_160566313
Fap, douchen was hier het enige dat ik altijd deed. Toen N. nog 10+ uur per dag huilde (krijste) liet ik haar 10 minuten liggen om er gewoon even uit te zijn. Ik heb me heel schuldig gevoeld, maar anders was ik echt helemaal gek geworden. Je moet wel aan jezelf blijven denken! :* Wat is je meisje toch een leukerd! O+

Mijn baby is net papa, kan niet missen, lijkt gelukkig niet op de buurman. :D

Ik vrees dat ik N.'s buikgriep aan het overnemen ben. Ik ben al de hele dag bezig met niet op leerlingen kotsen. :') Tot nu toe gaat dat wel goed trouwens, maar wat zal ik blij zijn als het zo 4 uur is. *O*

N. lijkt weer helemaal beter gelukkig, ze is alleen nog wat sloom en eet haar vaste voeding nog niet zo heel goed, alle flessen gaan prima gelukkig! ^O^
pi_160567426
Och kijk ik zo over de foto van Razz heen. Wat een mooierds maak jij!

LB, ja doei zeg, het is ook zijn kind. Straks met gewone bv is het makkelijker, maar dit is killing.

Selvaria, stay strong, nog ff! (En beterschap!)
pi_160567678
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Welk verband?
duutser weg-gelukkige baby.
duutser hier - ongelukkige baby.

Gelukkig was na een wandeling en een dutje de wereld weer een beetje beter voor de kleine, er konden flink wat lachjes af...
pi_160569745
Raypleyen jullie ook stamppot?
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:40:03 #225
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160569812
Wat voor stamppot? Ik geef nog geen kool, ik volg het schema van borstvoeding.com, maar ik geef wel de aardappelen uit de stamppot.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')