Nee dat kon ik ook niet nadat de middelste een duplicaat bleek van haar broertje. Na twee getinte kinderen met bruine ogen en veel bruine haren nu een blanke baby met grijze ogen en lichte donshaartjes. Echt heel apart vind ik het. Mijn man verdenkt de buurmanquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat mooi Razz!
Kan me er echt zo niets bij voorstellen, dat je nog een kind krijgt met dezelfde partner, en dat het dan toch geen duplicaat is.
Nou ja als je al twee dezelfde hebt dan schept dat toch een bepaalde verwachting blijkbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:57 schreef pinquit het volgende:
Terwijl er echt ondenkbaar veel mogelijkheden zijn![]()
Ik heb hier geen lijst van wie wel of geen bv geeft, en aangezien ze het over donormelk had, ging ik er van uit dat ze bv gaf. Bij kunstvoeding maakt het natuurlijk niet uit wat Malteser zelf eet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig. Wat maakt fruit wat Malteser eet uit? Kan een kindje allergisch zijn voor geur bijv.? (Aangezien Malteser geen BV geeft)
Hehequote:Op donderdag 10 maart 2016 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dat kon ik ook niet nadat de middelste een duplicaat bleek van haar broertje. Na twee getinte kinderen met bruine ogen en veel bruine haren nu een blanke baby met grijze ogen en lichte donshaartjes. Echt heel apart vind ik het. Mijn man verdenkt de buurman
Ik denk dat die er hier met 3 maanden al wel af was? J heeft m nooit gehad, die dronk liever om 3 uur 's nachts, F sliep toen door... Ik zou gewoon afgaan op je kindje, als ze er niet meer wakker voor wordt, dan niet meer geven?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
Dat zijn geen grappen. Maar je je weet ook wat ze zeggen 'Duitsers maken geen grappen'quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk verband?quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband...
duutser weg-gelukkige baby.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |