Ja ze is pas 3,5 maand en gecorrigeerd moet je daar nog 5 wkn vanaf tellen, dus nog niet aan de ordequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw kleine? Hier hebben we hem eruit gelaten toen ze zelf niet meer durf even niet meer te zeggen hoe oud ze toen was... iig 6m+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fedde is er net een week of zo vanaf... 8,5maand dus. Overigens slaapt ie wel vaak door en had ie niet eens door dat ie nog een fles kreegquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef LuDann het volgende:
Ach fappie toch, ik hoop dat je er iets op kunt vinden dat je je zelf wat minder gaat wegcijferen straks. Veel sterkte en ik hoop dat je huisarts goed mee kan denken (wel vertellen wat er echt aan de hand is he!). En natuurlijk is Ro helemaal fantastisch, maar jij bent dat ook en diezelfde aandacht waard.
Wat lief MLB, ik ervaar dat ook zo.![]()
Wolk slaapt eindelijk. Het is een puinzooi in huis maar ook in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij op tijd naar bed gaat, hij de voeding van 22 doet, jij die van 2:30, hij die van 5:45? Dan heb je allebei aardig wat uren slaap achter elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2016 06:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vent waagde het net om te zeggen dat ie het echt niet trekt om 2x een voeding mee te doen 's nachts. En als ik nou overdag met baby mee zou kunnen slapen had ie een punt....![]()
Maar wie zit er overdag ook alweer met de peuter en de baby?!
[/frustratie]
We hadden het fijn voor elkaar met voedingen om 23-3-7 uur. Maarja, baby's laten zich niet regelen he, dus nu was het 22-2:30-5:45. Ik snap t hele punt niet zo.
Zou mooi zijn maar ik moet alle momenten hoe dan ook kolven....quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als jij op tijd naar bed gaat, hij de voeding van 22 doet, jij die van 2:30, hij die van 5:45? Dan heb je allebei aardig wat uren slaap achter elkaar.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Ja, dat is misschien wel een idee. Het stapelt zich nogal op allemaal, mijn hoofd heeft moeite om het bij te houden. Wellicht dat alles eens doorpraten helpt in het een plekje te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot gelijk hoor! Even op een rustiger moment bespreken? Hier vannacht in alle moeheid ook gemopper over wie doet wat. Slaapgebrek is a bitch. Hoop voor jou dat S snel alles live drinktquote:Op donderdag 10 maart 2016 06:55 schreef LadyBlack het volgende:
Peuter gaat 2 dagen naar een kdv.
En hij moet heus meer zn kop erbij houden op zn werk, maar hee, zolang ik een fles moet geven én moet kolven ga ik die nachtvoeding echt niet in mn eentje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2016 09:12:55 ]
Ik gooide het laatste beetje altijd bovenop het nieuwe poeder in een nieuw blik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:17 schreef Hupje het volgende:
Ze lijken inderdaad op elkaar, Razz! Mooie koppies.
N00bvraagje: hoe krijg je het laatste beetje poeder uit een blik in het maatschepje? Dit is de eerste keer dat ik de bodem van het blik voeding bereik...
+1quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooide het laatste beetje altijd bovenop het nieuwe poeder in een nieuw blik.
Dat doe ik ook. Maar ik zat te denken misschien kun je een gat in een hoek van de bodem maken waardoor het poeder eruit kan lopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooide het laatste beetje altijd bovenop het nieuwe poeder in een nieuw blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |