abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:20:49 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160542870
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:14 schreef Malteser het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:26:14 #102
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160542979
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:53 schreef LuDann het volgende:

[..]

Niet dat ik weet? Ik ben wel nieuwsgierig waarom je dat denkt. :)
Ehm slapper bindweefsel en daardoor misschien eerder dat er iets in denblinde darm blijft zitten? Dacht dat darmen ook aangedaan konden zijn?

Maar denk dat diverticulitis meer is wat ik bedoel.
Kwak
pi_160543004
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:14 schreef Malteser het volgende:

[..]

SPOILER
Wat vind je niet fijn aan de Joolz tas? Wij gebruiken hem heel veel. Nu verschilt de tas wel per model. Wij hebben de Day Quadro.
Verder heb ik zelf mijn ruime schoudertas waar ik ook wel eens wat spullen voor Twix in mik als we maar kort op pad gaan.
SPOILER
Ik heb de tas van de Geo en die is te smal, met het verschoningsmatje in het midden zit ie eigenlijk al vrij vol. En ik moet één a twee setjes kleding meegeven, dat wordt zo'n gefrot nu.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:17 schreef Estrys het volgende:
Ik was mijn haar twee keer per week :P vies he
Nee! Ik wou dat ik dat kon :o _O_ . Hier gaat het 1 tot 1,5 dag goed, daarna zijn ze alweer :r vet :r, dus ik moet ook om de dag. Alhoewel ik nu vaak baby talkpoeder op m'n hoofd smeer bij de eerste vettige plukken, dat werkt goed om het wassen nog even uit te stellen zonder dat het er gelijk mega vies uitziet. En het ruikt lekker :P.
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:28:16 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160543023
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:22 schreef -Spring het volgende:
Gosh LuDann, wat ellende. Hou je taai. Sterkte!

Jij ook, G-girl! Je zorgen zijn nergens op gebaseerd, toch? Ik duim iig. :)

Nog meer 9-maanders die niks meer eten? Gepureerd, geprakt, gestampt, uit het knuistje, fruit, groente, brood, er gaat hier niks meer naar binnen. Behalve melk en papier. :')
Jup! Hoewel van 9-11 maanden potjes nog wel gingen. Brood en fruit ook altijs wel.

Nu eet hij wel weer s avonds, maar niets wat ook maar in de verste verte op groente lijkt, en met een sterke voorkeur voor gebakken aardappel en vlees en pasta met tomatensaus :')
Kwak
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:29:39 #105
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160543047
Ik wil ook voorjaar! Zit al sinds december met een zieke of zwaar verkouden baby. So much for breastfeeding. :( ;)

En spring, wat lief! Ze ziet er ineens veel ouder uit zo in iets anders dan een jumpsuit. :o

En +1 op douchen. Dat heb ik altijd gedaan, ook al krijste L zo hard dat ze het tot aan Veilig Thuis locatie Zuid-Limburg hebben moeten horen. :)
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_160543085
hier schijnt de zon heerlijk. We zijn er even op uit geweest, en terwijl T zat te slapen in de draagzak heeft hij blijkbaar een nieuwe feature geleerd, de faceplant forward. Gezicht op de grond, kont omhoog en gaan met die banaan. En trots dat hij is....
pi_160543199
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_160543238
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:29 schreef Mariposas het volgende:
Ik wil ook voorjaar! Zit al sinds december met een zieke of zwaar verkouden baby. So much for breastfeeding. :( ;)
Ja, jij ook al. Eens! Voorjaar, kom maar door.
pi_160543318
och Malteser, geef die man van jou eens een schop en vertel dat hij om jou moet denken en je moet helpen hierbij...en een mail sturen kan ook geen kwaad!
pi_160543323
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
hier schijnt de zon heerlijk. We zijn er even op uit geweest, en terwijl T zat te slapen in de draagzak heeft hij blijkbaar een nieuwe feature geleerd, de faceplant forward. Gezicht op de grond, kont omhoog en gaan met die banaan. En trots dat hij is....
Haha! Een beetje zoals dit?

pi_160543382
Ach Malteser, ik zou ook gestrest worden van het idee dat er misschien iemand aan de deur komt, terwijl ik heb gezegd dat ik dat niet wil. ;( Heb je naast je man, nog iemand anders die heel dicht bij je staat en voor je op kan komen? Moeder, vader, broers, zussen, vriendinnen? :*
pi_160543396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

SPOILER
Ik heb de tas van de Geo en die is te smal, met het verschoningsmatje in het midden zit ie eigenlijk al vrij vol. En ik moet één a twee setjes kleding meegeven, dat wordt zo'n gefrot nu.

[..]
SPOILER
Wat zonde van de luiertas. Ik zou dan in een winkel op zoek gaan naar een hele mooie die wat groter is en voldoet aan jouw eisen. Het winkelt makkelijker nu je weet wat je nodig hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 09-03-2016 16:10:29 ]
pi_160543403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:41 schreef Limone het volgende:

[..]

Haha! Een beetje zoals dit?

precies zoals dat ja... _O-
pi_160543501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:43 schreef Limone het volgende:
Ach Malteser, ik zou ook gestrest worden van het idee dat er misschien iemand aan de deur komt, terwijl ik heb gezegd dat ik dat niet wil. ;( Heb je naast je man, nog iemand anders die heel dicht bij je staat en voor je op kan komen? Moeder, vader, broers, zussen, vriendinnen? :*
Ik werd er heel verdrietig van. Waarom gaat iedereen altijd maar over mijn grens, ook als ik die duidelijk aangeef?
De band met mijn ouders is niet zo goed, broertje is een verhaal apart en vriendinnen laat ik niet zo dichtbij komen. Iets met geen mensen durven vertrouwen.
pi_160543541
Maar genoeg Malteser weer. Precies de reden waarom ik me stil hou, het voelt alsof ik het topic kaap met mijn eigen troubles.

Jagar, T heeft goede moves :).
pi_160543743
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:50 schreef Malteser het volgende:
Maar genoeg Malteser weer. Precies de reden waarom ik me stil hou, het voelt alsof ik het topic kaap met mijn eigen troubles.

Wij vinden Malteser leuk hoor O+ :*

Ben je met Twix al eens bij de KNO-arts geweest?
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:00:55 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160543774
quote:

Als het effect heeft ben ik alleen maar blij dat het je tot inzichten brengt! ^O^
pi_160543911
Malteser, de laatste spoiler, stoer, doen :*
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:10:47 #119
409579 LuDann
All the way
pi_160543989
Bedankt voor alle beterschapswensen. Ik ben weer thuis, maar nogal moe (logisch denk ik :P ). Ik ga dus niet overal uitgebreid op in. Wel een dikke knuffel aan MwC, Gevalletje en Malteser.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:20 schreef hetzusjevan het volgende:

Lu: ugh ook nog zo'n ruknacht, het zit je echt echt niet mee hč :*. Ik vind het trouwens wel bijzonder hoor, dat je al 7 maanden bv geeft! :Y Dat mag je zelf ook best bijzonder vinden en jezelf een schouderklopje geven, je doet het toch maar mooi. Geldt ook voor alle andere bv-mama's overigens ;). Ik vind jullie knapperds dat jullie het volhouden. Ik vond het best zwaar en dan werkte ik nog niet eens en op den duur vond ik het benauwend (vandaar ook afgehaakt).

Wat lief dat je dat zegt, dank je wel! O+

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ehm slapper bindweefsel en daardoor misschien eerder dat er iets in denblinde darm blijft zitten? Dacht dat darmen ook aangedaan konden zijn?

Maar denk dat diverticulitis meer is wat ik bedoel.
Kans op diverticulitis is wel groter idd. Weet alleen niet of dat bij alle types zo is.
pi_160544004
quote:

SPOILER
Jagar, go T.! _O-

Luiertas; wij kregen er een gratis bij de kinderwagen en het is een foeilelijk ding maar ruimte genoeg. ^O^ Hij gaat eigenlijk alleen mee naar de GO, en alles past erin. Meestal gaan we dragend op pad en heb ik N. Op mijn buik/rug en gebruikt man een rugtas. Als we met sewage gaan stop ik gewoon wat luiers en doekjes en een romper in mijn handtas. Veel handzamer!

2x120cc melk in N. en geen kots in mijn beha, een veel betere score dan gisteren! *O*
pi_160544028
Malteser. :*

SPOILER
pi_160544035
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:59 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wij vinden Malteser leuk hoor O+ :*

Ben je met Twix al eens bij de KNO-arts geweest?
:*

Nee, niet bij de KNO-arts. Wel bij de kinderarts met KNO als 'specialiteit'. Of hoe zeg je dat? :+
pi_160544054
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, neem ik normaal ook! Laatste maanden niet, merk nu dat het toch verschil maakt. Niet dat ik nou erg down of moe was de afgelopen tijd, maar nu het weer beter wordt heb ik toch veel meer energie weer en een positiever gevoel, een deel daarvan had ik waarschijnlijk ook gehad als ik vit D was blijven slikken in de winter.
yep, hier ook. ik zie het dan ook allemaal weer net even vrolijker :)
Schudden voor gebruik
pi_160544118
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:37 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ja, jij ook al. Eens! Voorjaar, kom maar door.
Gewoon de deurbel eruit halen, gordijnen dicht, rug naar de ramen toe ;) *tip van flip*
Schudden voor gebruik
pi_160544161
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:44 schreef Malteser het volgende:

[..]

SPOILER
Wat zonde van de luiertas. Ik zou dan in een winkel op zoek gaan naar een hele mooie die wat groter is en voldoet aan jouw eisen. Het winkelt makkelijker nu je weet wat je nodig hebt.
Fijn! Duidelijkheid in je eigen woorden gevonden met dat je het opschreef O+

Go Malteser *O* Go Malteser *O*

En anders wil ik wel in de straat in de struiken op de loer liggen en dan iedereen samen met wurm de pokke laten schrikken die maar in de buurt van de deur komt.

KIEKEBOEEEEEEEEEEEEE :( :D

want dat kan hij namelijk goed O-)
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')