abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160529994
Och LuDann. Ik hoop dat het voorspoedig is gegaan. :*

Die foto, MC! En verder :*
pi_160530030
Ik zou hem gebruiken Mw cactus :D
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_160530686
Wat een rot tijd mevrC :*

Die foto is wel hilarisch! :D
pi_160531202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:21 schreef Estrys het volgende:
Ik zou hem gebruiken Mw cactus :D
Hebben we ook gedaan ja... O+
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:59:22 #55
409579 LuDann
All the way
pi_160531604
Bedankt voor de beterschapswensen, ik ben weer wakker. Ze hadden echt super veel haast zodra uit de echo een blindedarmontsteking bleek. Had nog net tijd om mijn man te bellen. Ik mocht niet eens even kolven (was 6 uur geleden, dus stuwing van hier tot Tokio). En nu lukt het kolven niet, want pijn en morfine enzo.

Ik had een allergische reactie op iets wat ik tijdens de narcose kreeg, ik verging van de jeuk toen ik bijkwam en was zwaar geīrriteerd (en nu nog wel, ik vind het zo kut allemaal, het komt zooooooo slecht uit nu tijdens mijn afstudeeronderzoek).
  dinsdag 8 maart 2016 @ 23:11:34 #56
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_160532093
Jeetje LuDann, wat een ellende weer :{ sterkte met het herstel!

MwC, wat een geniale foto O+ :D pfft, heftig bij jullie, veel sterkte :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_160533202
Sterkte LuDann en Hupje met de ontstekingen. Hoop dat jullie beide snel opknappen. Moet je lang blijven LuDann?

En een erg leuke foto MwC! Volgens mij huist er stiekem een sadist in me, ik vind foto's van huilende baby's de leukste foto's :@ mijn leukste foto van O is ook met zielig pruillipje vlak voor hij los ging.
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:53:23 #58
409579 LuDann
All the way
pi_160534302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ah kak LuDann!

Loop je ook meer risico op een blindedarmontsteking door je EDS bedacht ik me?

Sterkte ;(
Niet dat ik weet? Ik ben wel nieuwsgierig waarom je dat denkt. :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:57:17 #59
409579 LuDann
All the way
pi_160534334
Ik mag morgen alweer naar huis gelukkig, het was een laparoscopische operatie. Herstel is dan thuis nog 2 weken. -O-

Ik dacht misschien wat slaap in te halen zo zonder baby maar mijn kamergenote ligt enorm te steunen en te kreunen en ook in haar slaap te schreeuwpraten. Ik schrik telkens wakker, ze werkt erg op mijn zenuwen. En dan ook nog de verpleegkundigen die langskomen met een zaklamp en in je ogen schijnen en dingen laten vallen. :( Doe geen oog dicht. :(

Nog maar een poging tot kolven doen...
pi_160534979
Irritant zeg! Hoe voel je je nu?
pi_160535064
Sterkte LuDann!
  woensdag 9 maart 2016 @ 05:39:55 #62
409579 LuDann
All the way
pi_160535241
Gedeeltelijk crosspostje uit het bv topic, is makkelijker.

Ik voel me wel ok. De narcose en morfine zijn uitgewerkt en dat merk ik wel maar ga proberen het verder zonder morfine te doen. Mijn buik zit vol met pleisters, wondjes en blauwe plekken. In 1 jaar 4 littekens straks. :') Nja, ik hoefde toch al niet zo nodig een bikini meer aan. :P

Ik vind het trouwens echt stom dat ze het kennelijk zo uitzonderlijk vinden dat ik nog voed met 7 maanden. Tijdens de voorbereidingen voor de operatie werd de chirurg en anesthesist ingelicht: "mevrouw geeft nog steeds borstvoeding :o ". Als iemand opving dat ik nog kolfde volgde een aantal keer de vraag "Hoe oud is je kindje, hoeveel weken?"

Geen idee hoeveel weken, zullen we maar in maanden praten? :') Heel apart, die verbaasde reacties terwijl ik het gevoel heb pas net begonnen te zijn.

Heb amper geslapen verder, veel heisa rondom mijn kamergenote, veel verpleegkundigen die langskomen en vragen stellen. Zal blij zijn als ik vanavond weer in mijn eigen bed lig. Ben heel benieuwd ook hoe de nacht was voor man en Wolk. Het is voor het eerst dat ze het met zijn tweeën doen 's'nachts.
  woensdag 9 maart 2016 @ 05:46:37 #63
409579 LuDann
All the way
pi_160535251
Tijd geleden dat ik zulde uitgebreid de posts schreef. Sorry, verveel me kapot hier. :')
pi_160535317
sterkte mevrouw cactus. Wat een zware tijd gaan jullie tegemoet. :*

En Ludann, beterschap. Ik zou me maar niet zo druk maken om dat afstudeeronderzoek, je gezondheid is belangrijker! Desalniettemin, wat een rottiming. Maar, komt zoiets ooit goed uit? :*
pi_160535442
Beterschap Lu!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_160535771
Lu, klinkt als een prutnacht joh. Vind ik altijd zo vreselijk aan ziekenhuizen; je doet er geen oog dicht..

Mijn baby sliep dus ineens 8,5 uur op een rij :o . (Was vast moe van zijn speelnacht gister) En ik werd wakker met hoofdpijn van zoveel slaap..
't is ook nooit goed :')
pi_160535877
Getsie Ludann. Heel veel beterschap!
En Malteser, wat klink je verliefd (en terecht!)

Voor de rest kom ik niet bijgelezen hier, man ziek, ik snotterig, kind hyperactief (maar gelukkig wel geslapen van 20.45 tot ? (Nu nog!)).
En dan vanmiddag ook nog voor de GUO. En ik weet niet waarom maar er sluimert al weken een gedachte van 'en dan zul je zien dat niet alles goed is'.
pi_160536372
Gosh LuDann, wat ellende. Hou je taai. Sterkte!

Jij ook, G-girl! Je zorgen zijn nergens op gebaseerd, toch? Ik duim iig. :)

Nog meer 9-maanders die niks meer eten? Gepureerd, geprakt, gestampt, uit het knuistje, fruit, groente, brood, er gaat hier niks meer naar binnen. Behalve melk en papier. :')
pi_160536441
Die foto MwC! :D

LuDann: nogmaals beterschap! Ik verbaas me echt over die opmerkingen over bv en dan ook nog in een ziekenhuis! Niet echt professioneel. Als je er wat vindt als arts/verpleegkundige of whatever, hou dat dan voor je.. (Terwijl ik juist de laatste tijd het idee heb dat langer bv geven in ieder geval in mijn omgeving weer steeds normaler wordt.)

Ggirl succes vandaag met de GUO. Zal voor je duimen! :)

Sillie: heerlijk zo'n lange nacht! Herkenbaar van de hoofdpijn haha.

Malteser hoe is het eigenlijk met Twix? Gaat het eigenlijk alweer beter sinds de benauwdheid?
En Selvaria: is N alweer opgeknapt?
pi_160536732
Een :* voor MwCactus, spannende tijden.
En die foto is tof :P

Wat klote allemaal LuDann! En in ziekenhuizen is het S nachts nooit stil helaas.. Hopelijk gaat je herstel goed en snel!

Succes vanmiddag Ggirl, hopelijk blijken je zorgen onterecht ;)

Algemene :* voor alle zieken.

Spring, Q was inderdaad ook een maand of 9 toen ie soms ineens eten afwees. Hij at even wat minder toen (en hij heeft kennelijk wel wat nodig, voor m'n gevoel viel hij toen zelfs af). Daarna was er weer niks aan de hand. Nu lijkt ie ook weer sneller iets niet te willen of sneller klaar te zijn met het eten. Hij at z'n brood eerst netjes grotendeels op, nu moet alles op de grond gesmeten worden en krijg ik er maar een paar stukjes in.

We zitten vast ook even in een moeilijke slaapfase, overdag met veel moeite en meerdere pogingen slaapt ie eindelijk, laatste paar nachten ineens weer vaak wakker en weer 2 flessen S nachts.. Ik weet echt niet hoe ik die flessen moet afbouwen zo, hij valt niet in slaap zonder en wil ineens weer zoveel drinken S nachts..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160536774
Gevalletje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160536851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:27 schreef kazy het volgende:
En Selvaria: is N alweer opgeknapt?
Lief dat je het vraagt! :*
Gisterochtend en avond heeft ze alles weer uitgespuugd, maar tussendoor en vlak voor de nacht heeft ze toch 3x60 cc melk binnengehouden en heel wat water en thee. *O* Ze sliep vervolgens van 20.00-22.00-04.30 ( :o :'( *O* ) en toen naast mij in het grote bed nog tot 8 uur. Wat een ander mens voel je je daardoor zeg! Ik sliep na 04.30 niet echt meer, maar hey, 6 uur aaneengesloten slaap daarvoor! :D *O*

Ze heeft nu weer 2x bv gehad en een boterham met pindakaas en alles zit er nog in! Ze heeft nog wel lichte verhoging en slaapt megaveel, maar het gaat zeker de goede kant op!

Cactus, ik moest lachen. :D En huilen, het is zo onzeker en oneerlijk. Dikke knuffel. :*

Nogmaals beterschap LuDann, het zit ook niet mee. :*

Ggirl, hopelijk een goede echo straks, laat het ons weten!

Beterschap voor alle andere sneutjes in dit topic. :*

En nu vergeet ik vast nog mensen, maar ik zit mobiel en heb gequote en kan dus niet terugscrollen om te spieken, dus O+ / :* / *O* / _O- * doorhalen wat niet van toepassing is waar nodig!
pi_160536904
Och, gevalletje. :*
SPOILER
pi_160538417
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:27 schreef kazy het volgende:

....
Malteser hoe is het eigenlijk met Twix? Gaat het eigenlijk alweer beter sinds de benauwdheid?
....
Jij bent altijd zo attent :*. Dat is lief.
Ik lees wel mee maar post weinig, omdat de situatie hier ongewijzigd is. En wil niet steeds zeuren.
Twix blijft verkouden. Net als ik denk dat het beter gaat, haal ik hem de dag erna met dichtgeplakte ogen, benauwd en met veel hoest uit bed. We kwakkelen door en de dagen staan in het teken van voeding. Proberen hem zoveel mogelijk zelf te laten drinken.
Ondertussen blijft hij vrolijk lachen, rolt de hele kamer door, zit het liefst parmantig rechtop. Maar ik zou er alles voor over hebben dat hij weer fit is. Want het breekt me best op.
pi_160538419
Gevalletje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')