Niet dat ik weet? Ik ben wel nieuwsgierig waarom je dat denkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ah kak LuDann!
Loop je ook meer risico op een blindedarmontsteking door je EDS bedacht ik me?
Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dat je het vraagt!quote:
Jij bent altijd zo attentquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:27 schreef kazy het volgende:
....
Malteser hoe is het eigenlijk met Twix? Gaat het eigenlijk alweer beter sinds de benauwdheid?
....
Volgens Helga komt die eraan!quote:
Ja, neem ik normaal ook! Laatste maanden niet, merk nu dat het toch verschil maakt. Niet dat ik nou erg down of moe was de afgelopen tijd, maar nu het weer beter wordt heb ik toch veel meer energie weer en een positiever gevoel, een deel daarvan had ik waarschijnlijk ook gehad als ik vit D was blijven slikken in de winter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:15 schreef Stippelrientje het volgende:
trouwens Vit D tekort kan ook behoorlijk wat met je doen.
Ik dacht "oh ik red het dit jaar wel zonder extra slikken"toen mijn tabletjes op waren![]()
Nou niet dusWeer braaf gestart en ik voel mij honderd keer beter samen met wat slaap uurtjes kunnen pakken en lekker veel buiten rondlopen
Is al eens gedacht aan een allergie? Varierend van huisstof naar koemelk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ondertussen blijft hij vrolijk lachen, rolt de hele kamer door, zit het liefst parmantig rechtop. Maar ik zou er alles voor over hebben dat hij weer fit is. Want het breekt me best op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh vitamine D, is dat het toverspul. Mag ik dezelfde druppels als mini of moet ik andere?
Bedenk me net dat ik die druppels bij mini gister weer vergeten ben.. ik ben daar zo slecht in
. *Schrijft weer een minnetje voor mijn mama rapportcijfer*.
Enniehooow.. hebben jullie tips voor een fijne, grote luiertas oid? Of een gewone fijne tas? Ik moet nl. best veel meegeven en de Joolz tas is echt niet praktisch, dus ik zoek een nieuwe.
Ohh ik ga/moet mini zometeen wegbrengen naar de GO om te wennen. Nu vind ik het wel best, maak me er niet zo druk om. Maar vraag het me over een paar uur nog eens
.
Ja mensen I'm going on 36 dit jaar he. Da snap ik toch allemaal niet meerquote:
Fijn dat je meedenkt! Ik heb zelf o.a. een voedselallergie. Maar behalve het chronisch verkouden is er nu niets waar daarop wijst. Koemelk hebben we geprobeerd: Hij heeft een kleine twee weken alleen donormelk gehad (donormelkmama gebruikt geen koemelk) maar dat gaf geen enkele verbetering of verschil.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
Is al eens gedacht aan een allergie? Varierend van huisstof naar koemelk?
Sorry als ik naar de bekende weg vraag....
Dat valt toch wel mee? Je kan je toch ook op andere manieren een beetje fris houden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:55 schreef -Spring het volgende:
Faptist, ik ben nog steeds een beetje in shock van het feit dat je een week niet gedouched had. Als ik dat doe stink ik zo hard mn panty uit dat de buren de GGD bellen, vermoed ik.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Bijleespost!
Malteser, wat een bijzonder ventje is Twix toch, dat ie ondanks alles zo vrolijk blijft. Maar de situatie is gewoon echt ***.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je niet fijn aan de Joolz tas? Wij gebruiken hem heel veel. Nu verschilt de tas wel per model. Wij hebben de Day Quadro.
Verder heb ik zelf mijn ruime schoudertas waar ik ook wel eens wat spullen voor Twix in mik als we maar kort op pad gaan.
Dat mag ik hopen. Anders kom je nooit meer van je kouwe tosti af.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Je kan je toch ook op andere manieren een beetje fris houden?![]()
Er zijn anders genoeg bejaarden die altijd een week moeten wachten op de volgende douchebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |