Bijleespost!
Awh stippel wat uberschattig dat kiekeboe

. Hoe was je nacht? Same old of beter?
MevrC.: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik vind het zo heftig.. veel sterkte

. Die foto van Sjaak trouwens is echt master

. Oh men al bijna 1!
Lu: ugh ook nog zo'n ruknacht, het zit je echt echt niet mee hč

. Ik vind het trouwens wel bijzonder hoor, dat je al 7 maanden bv geeft!

Dat mag je zelf ook best bijzonder vinden en jezelf een schouderklopje geven, je doet het toch maar mooi. Geldt ook voor alle andere bv-mama's overigens

. Ik vind jullie knapperds dat jullie het volhouden. Ik vond het best zwaar en dan werkte ik nog niet eens en op den duur vond ik het benauwend (vandaar ook afgehaakt).
Yay Sillie, W sliep 8 uur whoo

. E. sliep vannacht van twaalf tot 4 en toen moest ik een paar keer speentje terugdoen en toen kwam papa d'r om 7 uur naast me leggen met fles.
En daarna hebben we nog tot half 11 samen geslapen
. Ik heb nog verlof
.G-Girl veel succes vanmiddag, zo'n GUO is idd weer even spannend.. ik duim voor jullie

.
Gevalletje: probeer er juist over te ventileren, misschien helpt het..? Niet mee rond blijven lopen hoor.
Selvaria: wat fijn dat N de goede kant op gaat

hopelijk is ze er snel helemaal bovenop

.
Malteser, wat een bijzonder ventje is Twix toch, dat ie ondanks alles zo vrolijk blijft

. Maar de situatie is gewoon echt ***.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh vitamine D, is dat het toverspul

. Mag ik dezelfde druppels als mini of moet ik andere?
Bedenk me net dat ik die druppels bij mini gister weer vergeten ben.. ik ben daar zo slecht in
. *Schrijft weer een minnetje voor mijn mama rapportcijfer*.Enniehooow.. hebben jullie tips voor een fijne, grote luiertas oid? Of een gewone fijne tas? Ik moet nl. best veel meegeven en de Joolz tas is echt niet praktisch, dus ik zoek een nieuwe.
Ohh ik ga/moet mini zometeen wegbrengen naar de GO om te wennen

. Nu vind ik het wel best, maak me er niet zo druk om. Maar vraag het me over een paar uur nog eens

.