Ja, en de rest van de sites die op deze pagina genoemd worden zijn dat ook:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:21 schreef mjh487 het volgende:
Dit is een hoax toch???
http://kijkhet.nl/badr-ha(...)-moord-koen-everink/
Die keek die avond toevallig net naar Peter R. de Vries in DWDD en heeft dus een alibi.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
je hebt het alibi van de tuinman niet nagetrokken die was het.
Ja, en wederom: je hoeft hier niet iedere gedachte te posten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja toch.ik vind het idee eng...... mag toch?
ja oke leandra je hebt wel gelijk idd. ik zal proberen daar meer op te leten in het vervolg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en wederom: je hoeft hier niet iedere gedachte te posten.
Zo vaak komt dat toch ook niet voor dat er braaksporen zijn bij zulke gevallen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
Hopelijk is de politie na de zaak Els Borst wat slimmer geworden. Daar waren ook geen braaksporen trouwens.
Hij had toch een hek om zijn tuin af te sluiten? Als je zoals hem bedreigt wordt dan spreek je mensen denk ik dan aan bij het hek?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:35 schreef raptorix het volgende:
Een erg wilde gok, maar hoeveel mensen zou je s'avonds in je huis toevertrouwen? Je ex vrouw misschien? Ook al omdat de dochter niet wakker is geworden.
Ik denk dat de bedreigingen niet heel serieus waren, eerder in de trand van pesterijen als ik dat zo hoorde.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij had toch een hek om zijn tuin af te sluiten? Als je zoals hem bedreigt wordt dan spreek je mensen denk ik dan aan bij het hek?
Denk ik dan.
Hmm ja dat weet ik niet. De een neemt het misschien ook serieuzer dan de ander.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat de bedreigingen niet heel serieus waren, eerder in de trand van pesterijen als ik dat zo hoorde.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:42 schreef roos85 het volgende:
Oh, gaan we weer de 'blaming the victim' kant op?
Opmerkingen zoals dit:quote:
Komt over als Oh oh domme Koen, eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij had toch een hek om zijn tuin af te sluiten? Als je zoals hem bedreigt wordt dan spreek je mensen denk ik dan aan bij het hek?
Denk ik dan.
Vreemd dat je het zo opvat. Zo was het niet bedoeld namelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Opmerkingen zoals dit:
[..]
Komt over als Oh oh domme Koen, eigen schuld dikke bult
Koen heeft niet eens een hek maar een Hegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Opmerkingen zoals dit:
[..]
Komt over als Oh oh domme Koen, eigen schuld dikke bult
Hoe was het dan wel bedoeld?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vreemd dat je het zo opvat. Zo was het niet bedoeld namelijk.
Of ze zijn er gewoon overheen geklommen..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat het misschien dan iemand is geweest die die kent en daarom binnen heeft gelaten?
Kan ook ja.....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon overheen geklommen..
nvm. Verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon overheen geklommen..
Link ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
De Telegraaf zegt dat de Politie heeft aangegeven dat het een bekende zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |