Ja die zwamt soms ook maar watquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:
John loopt ook ff op de zaken vooruit..
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_liquidatie___.html
Dus messteken staan gelijk aan een overval? Nou John, dat zou toch wat wezen...
Moordwapen stond klaar op het keukenblok, volgens mij zijn er toch nog behoorlijk wat mogelijkheden dan alvast de conclusie: overval.
Domme actie van John
Lijkt me wel, als de politie spreekt over een misdrijf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:12 schreef Fer het volgende:
Is het al uitgesloten, dat hij de messteken zelf toegebracht heeft?
Volgens John wel, de messenset in zijn huis stond in de hoek van het aanrecht op de foto's van Funda. Daar val je niet zomaar in en dan zou er bijvoorbeeld een aanwijzing moeten zijn dat hij aan het koken was of zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:12 schreef Fer het volgende:
Is het al uitgesloten, dat hij de messteken zelf toegebracht heeft?
Is dat zeker dat het een keukenmes was? Geen mes dat de dader zelf op zak had?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens John wel, de messenset in zijn huis stond in de hoek van het aanrecht op de foto's van Funda.
Suicide by multiple stab wounds ...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:13 schreef roos85 het volgende:
Lijkt me wel, als de politie spreekt over een misdrijf.
Nee, er is wat dat betreft nog helemaal niets bekendgemaakt, maar daar ging die post ook niet over.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Is dat zeker dat het een keukenmes was? Geen mes dat de dader zelf op zak had?
???quote:
Bovenrug, longen doorboren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:34 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Je kunt jezelf niet in je rug steken.
Dame v/h Journaal versprak zich net volgens mijquote:
Ik denk dat je daar niet teveel waarde aan moet hechten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dame v/h Journaal versprak zich net volgens mij
over de daders
politie zoekt getuigen die ZE hebben gezien - zei ze
ja is ook zo -als ze dader zegt is het ook niet goedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar niet teveel waarde aan moet hechten.
Anders moeten ze constant "dader of daders" zeggen en dan nog nog eens "hem, of haar, of hen" zeggen.
Oh denk je dat als ze zou weten of er 1 of 2 of 3 daders waren dat ze dat wel zou mogen vertellen net voordat opsporing verzocht begint ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:46 schreef Copycat het volgende:
Sowieso, claimen dat ze zich vergist impliceert dat ze meer zou weten, maar dat niet zou mogen delen. Nonsens.
Denk jij dat een journaalpresentatrice die informatie zou hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:59 schreef StaceySinger het volgende:
Oh denk je dat als ze zou weten of er 1 of 2 of 3 daders waren dat ze dat wel zou mogen vertellen net voordat opsporing verzocht begint ?
ik schrijf - dat als ze zou wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk jij dat een journaalpresentatrice die informatie zou hebben?
Ja, je gaat uit van een onrealistische hypothese. Beetje in de lijn van als mijn oom tieten had ...quote:
Sommige ooms hebben tieten,quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, je gaat uit van een onrealistische hypothese. Beetje in de lijn van als mijn oom tieten had ...
Oh...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sommige ooms hebben tieten,![]()
Maar ontopic, huis van Koen had niet eens een tuinhek, je kan zo de tuin inlopen.
Bron Opsporing Verzocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |