Ik hoop ergens op de camping. *gaap*quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar zal James Blake nu staan? Bravo nog? Of is die toch wel uitgegroeid naar Alpha/Heineken?
Bravo headliner denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar zal James Blake nu staan? Bravo nog? Of is die toch wel uitgegroeid naar Alpha/Heineken?
Ben ik het niet meteen mee eens. Vorig jaar had ik iets meer persoonlijke favorieten die ik graag eens wilde zien. Vond daarnaast de Bravo programmering overdag heel sterk. Vind het dus moeilijk om jaren met elkaar te vergelijken. Wel vind ik beide line ups beter dan die van 2014 (ook al hadden we toen The National)quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:56 schreef KingRadler het volgende:
voor diegene die er ook vorig jaar waren. Is programma van nu beter als vorig jaar.
James Blake vs Sigur vs Musequote:
Helaas jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
En dan nog een populaire artiest in de India. Je moet wel he.
Bij lánge na nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:56 schreef KingRadler het volgende:
voor diegene die er ook vorig jaar waren. Is programma van nu beter als vorig jaar.
Geen Alex Tuner .quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bij lánge na nog niet.
Ook niet eens over 2014, toen hielden ze de hand op de knip, waren de headliners een lachertje en misten ze vele broodnodige acts die gewoon in de buurt speelden, maar was vooral het India/Bravo-programma heel erg in orde. Als ik de line-up erbij haal en het zo eens opsom... Janelle Monae, St. Vincent, Portishead, The National, Gregory Porter, de (late) Nederlandse doorbraakgig van Royal Blood, de nacht met Duke Dumont/Skream en Cashmere Cat/Rustie, Atomic Bomb!, Hamilton Leithauser, Snoop Dogg, QOTSA, Temples, Jonathan Wilson, Inc., James Holden, Beastmilk, Real Estate, Nick Mulvey, The Amazing Snakeheads, Larry Gus, Le1f, Dam-Funk, Sleaford Mods, Jungle... helemaal niet slecht.
Haha, dus dát was dat lege gevoel op het terrein de afgelopen 4 edities...quote:
Jaja, blijf dat jezelf maar wijsmaken...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het programma nu al minstens net zo goed als vorig jaar en kan ook wedijveren met 2013.
2014 blijft een misser in de serie.
Horses for courses, zoals de late great George Martin gezegd zou hebben. Vooral die zondag eindeloos alle muziektenten afgelopen alsof ik weer een tiener was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, ik zit je lijstje door te lezen zonder enige vorm van opwinding
Behalve dat hij vorig jaar de show stal op Dr. Dre's album is het ook een geweldige live-act. En laten we voor de geruchtenmolen van volgende jaren deze maar even aanhouden: Anderson .Paak werd in 2016 gewoon geboekt voor Lowlands én Pitch én North Sea Jazz.quote:
Pfff nou.. Elbow maakte toen echt mijn LL anders hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef theodoor9 het volgende:
Zo slecht was 2014 niet inderdaad. Maar de laatste 2 jaar sluit het net wat beter aan bij mijn voorkeur. Mijn Lowlands dieptepunt was denk ik 2011 al heb ik toen ook veel leuke dingen gezien hoor.
Edit: en dat nog wel terwijl AM er was. Die zaterdag was echt matig: within temptation, selah sue, elbow, babylon circus en amon tobin als grote namen/headliners..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |