Daar heeft hij vaker last van.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:55 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Hij werd er dan ook compleet uitgeluld
Okay slaap lekker, ik zoek zelf wel een romantische komediequote:Op maandag 7 maart 2016 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn dromen een film Joezi. Dus ik weet nog niet welke dat wordt.
Doe dat en slaap zelf lekker daarnaquote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay slaap lekker, ik zoek zelf wel een romantische komedie
Nadalaids.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende patient is een slavische nasivreter
Waar dan wel precies?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet op de tennisbaan
Geen woorden meer aan vuil maken. Tanniswereld is al vuil genoeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is toch niet meer te redden
Ik zie die Chokovic er eerder voor aan
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen woorden meer aan vuil maken. Tanniswereld is al vuil genoeg.
Het is toch algemeen bekend dat mannen vrouwen niet begrijpen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Karina het volgende:
Nou veel mannen hebben geen idee hoe een wasmachine werkt hoor.
quote:Bestaat er bij Pauw een beleid dat het iedere dag over dit onderwerp moet gaan?
'Bij het begin van dit seizoen hebben we gezegd: we moeten elke dag een item hebben over de vluchtelingen en alles wat daarmee samenhangt, dat is het verhaal van deze tijd. Dat hebben we ook gedaan, op misschien drie uitzendingen na.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |