quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:09 schreef Danny het volgende:
Is er nou niemand die me even in de John Bender rol in The Breakfast Club kan soepen?
Tsk, Amateurs!
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Shit, net te laat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:09 schreef Danny het volgende:
Is er nou niemand die me even in de John Bender rol in The Breakfast Club kan soepen?
Tsk, Amateurs!
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Danny Krootbol!
FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Mjaaah, ik heb eigenlijk alleen dat hoofd er in geplakt en die weerspiegeling gemaakt. Ik zou het veel mooier vinden als ik die rook zelf kon maken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]DAAAAAAAAAAAAMN!!!!!!!
Ik zat er ook aan te denken, maar had geen idee hoe ik het een beetje fatsoenlijk moest uitvoeren!
Hij is erg nice!
Een tijdje geleden had ik deze al gemaakt: ONZ / (PAINT) Quinsy Gario (for real this time) maar de jouwe is echt veel gaver!
Leuk detail ook, die weerspiegeling!
Hehehe thanks man!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mjaaah, ik heb eigenlijk alleen dat hoofd er in geplakt en die weerspiegeling gemaakt. Ik zou het veel mooier vinden als ik die rook zelf kon maken bijvoorbeeld.
Dat Vrijheidsbeeld van jou één post lager in het Quinsy-topic was wel geweldig
Heb je bij deze de rook helemaal zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thanks man!
En wat rook betreft: Ron's smoke brushes!Daarmee heb ik ook dat "Niet met me FOK!ken"plaatje in het vorige topic gemaakt!
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb je bij deze de rook helemaal zelf gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |