quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ToT op 17-11-2014 08:18:45 ]
twitter:ZEIKSINT twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 19:35:19@quinsyg JE HEBT VANDAAG MEER KINDEREN LATEN HUILEN DAN IK IN DE AFGELOPEN 30 JAAR. #SINTERKLAASINTOCHT reageer retweet
Ja was het eerste waar ik aan moest denken, toen ik dat plaatje zag!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:13 schreef Varg89 het volgende:
Fok!ers zijn natuurlijk bang dat ze aangeklaagd worden door Quinsy vanwege de racistische paints hier
Haha, nice!quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die arm is echt onmogelijk realistisch te krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ToT op 21-11-2014 02:49:01 ]
Goeie tetten heeft dat vrouwke.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:38 schreef ToT het volgende:
Deze vind ik zelf wel een beetje op het randje, maar dit lijkt zijn boodschap wel te zijn als je de berichten rondom hem volgt in het nieuws!
[ afbeelding ]Ik zal kijken of ik nog paintjes kan verzinnen buiten dit imago van hem!
lol dit zou zomaar eens een echte foto van hem kunnen zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:38 schreef ToT het volgende:
Deze vind ik zelf wel een beetje op het randje, maar dit lijkt zijn boodschap wel te zijn als je de berichten rondom hem volgt in het nieuws!
[ afbeelding ]Ik zal kijken of ik nog paintjes kan verzinnen buiten dit imago van hem!
Whehehe geen idee wat er echt op dat doek stond, daarvoor was de tekst te klein, maar dat is buiten wat licht en contrast het enige wat ik er aan veranderd heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:11 schreef Varg89 het volgende:
[..]
lol dit zou zomaar eens een echte foto van hem kunnen zijn
Niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:45 schreef GekkePoes het volgende:
We moeten ons ook niet uit de tent laten lokken
quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet?![]()
[ afbeelding ]
Enne disclaimer: dit is puur schoppen tegen zijn overtrokken gezeik.Absoluut niet als racistische uitlating an sich bedoeld.
Tevens het woord "kanker" ff gecensureerd.Ben geen voorstander om daarmee te schelden/vloeken.
Whehe straattaal, jeweetz!quote:Op maandag 7 december 2015 21:52 schreef PandaDrop het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen wel jammer dat je woorden als "wollah" gebruikt. Dat is meer voor moslims.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 02:30 schreef ToT het volgende:
Kut, lastig iets suggestiefs hiervan te maken zonder dat het weer te grof wordt!
[ afbeelding ]
Ah ik heb al wat, maar geen zin om het uit te tekenen!
Iets in deze richting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |