Er was niet de ambitie om voor bij de opening van de Hanzelijn al materieel aan te schaffen wat 200 km/h zou gaan rijden. Maar het was altijd al de bedoeling dat er later (lees: op het moment dat er toch nieuw materieel moet worden aangeschaft) alsnog 200 km/h gereden zou gaan worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Want er was niet de ambitie om alleen voor de Hanzelijn materieel aan te schaffen wat 200 km/h zou gaan rijden.
Ik heb het wel eens opgezocht.. In het Tracébesluit staat als motivering om het traject voor 200 km/h aan te leggen de mogelijkheid dat in de toekomst een internationale trein via die verbinding met die snelheid zou rijden aangezien 160 km/h snel genoeg zou zijn voor de binnenlandse dienst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:15 schreef ReisT het volgende:
[..]
Er was niet de ambitie om voor bij de opening van de Hanzelijn al materieel aan te schaffen wat 200 km/h zou gaan rijden. Maar het was altijd al de bedoeling dat er later (lees: op het moment dat er toch nieuw materieel moet worden aangeschaft) alsnog 200 km/h gereden zou gaan worden.
En natuurlijk ging het niet alleen om de Hanzelijn, maar bijv. ook over Amsterdam-Utrecht.
Er komt wel vervangend busvervoer uiteraard.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Merode32 het volgende:
Tering, wanneer gingen ze de hoekse lijn ook alweer ombouwen?
Net geprobeerd een reis te plannen vanaf rdam centrum naar hoek van holland strand, zonder ns.
Dat moet 1 uur en 29 minuten kosten, 4 keer overstappen en via de laan van noi![]()
Voor mij is het niet intressant om met de ns te reizen, liever ret maarja die stuurt met richting de laan van noi.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:04 schreef James1988 het volgende:
Hoek van Holland Strand wordt buiten het hoogseizoen maar een paar keer per dag bediend. De ombouw naar metro zal plaatsvinden tussen april 2017 en september 2017, het verplaatsen van HvH Strand tot aan het strand zal nog wat langer duren.
Neem gewoon de Puch Maxi. Kom je er ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Voor mij is het niet intressant om met de ns te reizen, liever ret maarja die stuurt met richting de laan van noi.
2017 dan maar afwachten
Een brommer? Hahha die vinden ze niet zo leuk in hartje rotterdam.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neem gewoon de Puch Maxi. Kom je er ook
Ik wacht wel op 2017, reizen naar laan van noi was me al te ver om, terwijl ik het strand kan zien vanaf mijn huis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je al zo'n reis maakt moet een kilometertje lopen er nog wel bij kunnen
Als je om 06:10 vertrekt ben je om 09,20 uur in liege, 14:05 london 16:07 harwich(een trein eerder vertrekt om 14:00 uur)quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:29 schreef James1988 het volgende:
Nou begin ik me wel af te vragen of dat rondje in een dag haalbaar zou zijn vanuit bijvoorbeeld Amersfoort
je moet wat als je niet met de NS wilt reizenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:20 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een brommer? Hahha die vinden ze niet zo leuk in hartje rotterdam.
Ik zou wel gek zijn als ik reis met ns, ik reis binnen rotterdam-haaglanden gratis op kosten van de baas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet wat als je niet met de NS wilt reizen
Maar als het vervolgens een jaar kost om ergens te komen dan heb je er nog geen kloten aanquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik zou wel gek zijn als ik reis met ns, ik reis binnen rotterdam-haaglanden gratis op kosten van de baas.
Klopt ik dacht wel even vanuit het landverhuizersplein naar hvh te reizenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar als het vervolgens een jaar kost om ergens te komen dan heb je er nog geen kloten aan
Kan wel zijn maar dat was in 2005... Toen men nog dacht dat er een Zuiderzee lijn kon komen...quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens opgezocht.. In het Tracébesluit staat als motivering om het traject voor 200 km/h aan te leggen de mogelijkheid dat in de toekomst een internationale trein via die verbinding met die snelheid zou rijden aangezien 160 km/h snel genoeg zou zijn voor de binnenlandse dienst.
Waarom ga je niet vanuit Leyenburg met de 35 dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Klopt ik dacht wel even vanuit het landverhuizersplein naar hvh te reizen![]()
![]()
ik kan de bestemming zien vanuit mijn appartement.
Maar goed op naar 2017
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |