Zolang het in je budget past mag het. Dus als je 4x manor wil nemen dan mag datquote:Op maandag 7 maart 2016 20:21 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien lees ik er overheen maar is het toegestaan om een coureur te hebben en een chasis van hetzelfde team?
Topquote:Op maandag 7 maart 2016 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang het in je budget past mag het. Dus als je 4x manor wil nemen dan mag dat
Daarover wordt nog wel met hem onderhandeldquote:Op maandag 7 maart 2016 20:31 schreef Beach het volgende:
Voor de winnaar is er een dagje sauna met Juicyhil
Nee je moet van alles wat hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:35 schreef geertp het volgende:
Dus je kan ook beginnen met alleen 2 coureurs. En dan later andere dingen bijkopen. Of zie ik dat verkeerd?
Ik was even in de war door deze zin: Let wel: je onderdelen hoeven niet altijd actief te zijn, alleen verdien je dan met hen geen punten.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:17 schreef Meike26 het volgende:
Is er dit jaar weer interesse in een RacingDiva's clubje?
Stel een coureur doet door een blessure niet mee en wordt vervangen door een andere coureur en je hebt die ene coureur in je team. Dan is die niet actief en krijgt die coureur geen punten, maar jouw team als geheel wel voor de andere onderdelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:40 schreef geertp het volgende:
[..]
Ik was even in de war door deze zin: Let wel: je onderdelen hoeven niet altijd actief te zijn, alleen verdien je dan met hen geen punten.
En las uit verbazing niet verder
Dat wordt puzzelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:40 schreef lobotm het volgende:
Tja budget is echt te laag om een leuk team te maken ... je bent verplicht om manor te nemen met het huidige budget ... Torro rosso is echt veelste duur geworden... Is er uberhaubt wel serieus getest ? met 150 miljoen kom je al bijna tekort om een compleet sauber team te kopen niet dat dat verstandig is maar come on .. met 3x manor heb je nog steeds geen geld voor een fatsoenlijke coureur die daadwerkelijk punten gaat pakken ..
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is er een cheatcode voor meer 999 miljoen?
Ik ook, Manor poweerrrquote:Op maandag 7 maart 2016 21:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb het idee dat hier behoorlijk overdreven word met dingen die niet kunnen enzo. Ik heb net even zitten puzzelen en kom toch tot wel verrassende samenstellingen !
Met drie keer Manor kan je al gewoon een Williams erbij pakken. Dat vind ik luxe.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb het idee dat hier behoorlijk overdreven word met dingen die niet kunnen enzo. Ik heb net even zitten puzzelen en kom toch tot wel verrassende samenstellingen !
Top! Eens kijken of het dit jaar wel weer gaat lukkenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:26 schreef Meike26 het volgende:
Subleague RacingDiva's is aangemaakt !![]()
http://managers.fok.nl/f1/f1-2016/subleagues/index/id/953
Ik heb mijn kansen wat verspreidquote:Op maandag 7 maart 2016 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Met drie keer Manor kan je al gewoon een Williams erbij pakken. Dat vind ik luxe.
We zien veel leuke originele namen voorbij komenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kansen wat verspreidEn maar 2 Manors (hoeft ook niet slecht te zijn, ze kwamen vorig jaar tenminste wel vaak aan de start)
Edit :
Na vorig jaar het team Teveelknopjesophetstuur is het dit jaar geworden;
Veelflapjesopdevoorvleugel
Geinspireerd op de innovatieve voorvleugel van de STR11![]()
Heb mij aangemeld :pquote:Op maandag 7 maart 2016 21:26 schreef Meike26 het volgende:
Subleague RacingDiva's is aangemaakt !![]()
http://managers.fok.nl/f1/f1-2016/subleagues/index/id/953
Pinky and the Brain. Yasmin23 0 ¤ 7.000.000,–quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb mij denk ik goed ingeschreven maar sta niet tussen de lijst van users?
Cool. Dan verschijnt het hier straks vast ook wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Pinky and the Brain. Yasmin23 0 ¤ 7.000.000,–
Zie je er wel tussen staan
Na het raceweekend worden alle punten bij elkaar opgeteld. Je team geldt dus voor het hele weekend. Aan de hand van die punten krijg je dus nieuw budget voor de volgende race.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
De punten behaald in de kwalificatie worden opgeteld bij de punten die gehaald worden in de race, is dat juist? En daarna wordt pas de nieuwe waarde berekend?
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:46 schreef k_man het volgende:
Wel tof dat je vanaf dit jaar je restbudget van vorig jaar nog krijgt. Geeft de vaste spelers wat meer mogelijkheden om een goed team samen te stellen. Scheelt toch weer 23 mln.
Team MatZwarteLiveriesZijnSexy<3 is ook van de partij!quote:Op maandag 7 maart 2016 21:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kansen wat verspreidEn maar 2 Manors (hoeft ook niet slecht te zijn, ze kwamen vorig jaar tenminste wel vaak aan de start)
Edit :
Na vorig jaar het team Teveelknopjesophetstuur is het dit jaar geworden;
Veelflapjesopdevoorvleugel
Geinspireerd op de innovatieve voorvleugel van de STR11![]()
Nergensquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:53 schreef Doevelaer het volgende:
Jaaaa! Ik doe mee! KanniewaarSainz is van de partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |