Klopt, eerst moest Wilders weg en nu blijven ze lekker zitten, ach hoeveel maanden hebben ze nog?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:06 schreef Infection het volgende:
Als hij ballen heeft stapt hij ook daadwerkelijk op. Maar ja, dit kabinet is niet zo van het opstappen, die blijven liever (ondanks alle schandalen) zitten.
Wilders moest weg? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:08 schreef hoas het volgende:
[..]
Klopt, eerst moest Wilders weg en nu blijven ze lekker zitten, ach hoeveel maanden hebben ze nog?
Als Samsom opstapt, dan heeft dat geen gevolgen voor het kabinet. Tenzij er een nieuwe partijleider opstaat, die zich niet gebonden voelt aan de afspraken die de PvdA heeft gemaakt met de VVD. Ik acht de kans dat dat gebeurt echter niet heel groot.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:06 schreef Infection het volgende:
Als hij ballen heeft stapt hij ook daadwerkelijk op. Maar ja, dit kabinet is niet zo van het opstappen, die blijven liever (ondanks alle schandalen) zitten.
Dat het gevolgen heeft voor het kabinet ga ik ook niet van uit. Ik bedoelde alleen te zeggen dat de mensen in het huidige kabinet niet zo van het opstappen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Samsom opstapt, dan heeft dat geen gevolgen voor het kabinet. Tenzij er een nieuwe partijleider opstaat, die zich niet gebonden voelt aan de afspraken die de PvdA heeft gemaakt met de VVD. Ik acht de kans dat dat gebeurt echter niet heel groot.
Hij hoeft niet eens op te stappen. Zijn partijgenoten eisen slechts dat hij zijn rol als partijleider naast zich neerlegt.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:06 schreef Infection het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2793580/kabinet-rutte-gevallen.htmlquote:Op maandag 7 maart 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Wilders moest weg? Heb ik iets gemist?
Je hebt het over het opstappen van Wilders, waarom kom je dan met een artikel over het vallen van kabinet Rutte 1?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:12 schreef hoas het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek/2793580/kabinet-rutte-gevallen.html
Denk je nu echt dat hij vrijwillig de stekker eruit heeft getrokken?
Je weet dat Samsom geen onderdeel uitmaakt van het kabinet?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat het gevolgen heeft voor het kabinet ga ik ook niet van uit. Ik bedoelde alleen te zeggen dat de mensen in het huidige kabinet niet zo van het opstappen zijn.
Ligt eraan wanneer hij opstapt. De PVDA heeft er ook geen belang bij om de rit uit te zitten. Beter is het om een paar maandjes van te voren het kabinet op te blazen want dan kunnen ze met een beter verhaal de verkiezingen ingaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Samsom opstapt, dan heeft dat geen gevolgen voor het kabinet. Tenzij er een nieuwe partijleider opstaat, die zich niet gebonden voelt aan de afspraken die de PvdA heeft gemaakt met de VVD. Ik acht de kans dat dat gebeurt echter niet heel groot.
Samson is wel partijleider en lijkt prima met Rutte door één deur te kunnen, maar goed, dat lijkt met Asscher ook wel het geval te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat Samsom geen onderdeel uitmaakt van het kabinet?
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mooizo. De PvdA verdient het om gedecimeerd te worden.
Maar zijn partij wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat Samsom geen onderdeel uitmaakt van het kabinet?
Links is juist weer fashionable aan het worden. Bernie Sanders in de VS, Corbyn in het VK,...quote:Op maandag 7 maart 2016 20:05 schreef hoas het volgende:
Dat heeft niets met Samsom te maken, links past nu even niet in deze tijdsgeest
Je schreef dat 'dit kabinet' niet zo van het opstappen is. Maar Samsom maakt dus geen onderdeel uit van het kabinet, daarom vond ik jouw opmerking ook wat gek in dit topic.quote:
Het huidige parlement had ik beter kunnen zeggen inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef dat 'dit kabinet' niet zo van het opstappen is. Maar Samsom maakt dus geen onderdeel uit van het kabinet, daarom vond ik jouw opmerking ook wat gek in dit topic.
Dat is ook niet waar, want er zijn de afgelopen jaren bijzonder veel Kamerleden opgestapt.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Het huidige parlement had ik beter kunnen zeggen inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |