Ik ga wel gewoon naar Jersey danquote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alle lekkere surfers zitten op Bali atm
Snap dat nooit, heeft niet iedereen amandelvormige ogen?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van amandelvormigogenhebbende mensen
Doet me denken aan die feminist die in een bruidsjurk door het midden oosten ging liften om aan te tonen dat het zulke lieve mensen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of naar India om verkracht te worden in een menigte om vervolgens in stukken te worden gesneden.
Ik zei niks over een epicantusplooi.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor al die mensen met Down?
Het is Rezaniaquote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd komt er in een propvolle bus iemand naast me zitten, loopt de bus leeg gaat hij niet ergens anders zitten maar heel geforceerd naast mij.
Hij wil je dick duhquote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd komt er in een propvolle bus iemand naast me zitten, loopt de bus leeg gaat hij niet ergens anders zitten maar heel geforceerd naast mij.
Zulke mensen verdienen ook alles wat hen dan overkomt.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan die feminist die in een bruidsjurk door het midden oosten ging liften om aan te tonen dat het zulke lieve mensen zijn.
Misschien moet hij er zo uit.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Nee die van mij zijn banaanvormigquote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat nooit, heeft niet iedereen amandelvormige ogen?
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei niks over een epicantusplooi.![]()
![]()
Volgend jaar wellicht naar Cuba srs of hou je niet van coloured people?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van amandelvormigogenhebbende mensen
Nee de volgende halte is pas over 20 min en dat is ook mijn halte. Ik ben enorm lang nu moet ik geforceerd half opgerold een uur bussen en ik ben te auti om er iets van te zeggen.quote:
Wie zegt dat ik mee ga.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Volgend jaar wellicht naar Cuba srs of hou je niet van coloured people?
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Volgend jaar wellicht naar Cuba srs of hou je niet van coloured people?
Het was waarschijnlijk ook zo'n verkrachting duurt maar even, racisme is voor altijd type dus totaal geen medelijden meequote:Op maandag 7 maart 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen ook alles wat hen dan overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |