Weenie hoor maar staat 1 regel xDquote:Op maandag 7 maart 2016 17:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eindelijk zijn die autistische regels uit de OP.
Luister soepkip, zie edit.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie hoor maar staat 1 regel xD
help ik ben dronken.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef madeliefff het volgende:
wil ik zeggen dat je lief , leuk en sexy bent
oja natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De Fernandes SC die jullie hebben gekaapt omdat de KLB SC gesloten was ffs.
Adorabelle gespot.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef Magemelvin het volgende:
We hebben nog geen transgender en genderfluid SC gehad, racisten!
Kan jij niet in een van je vele matige kuttopics blijven. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef Magemelvin het volgende:
We hebben nog geen transgender en genderfluid SC gehad, racisten!
Bedanktquote:Op maandag 7 maart 2016 17:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
De meesten dan.
Alle lekkere surfers zitten op Bali atmquote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik naar Australië gaan om mijzelf te vinden
want ik ben dronken.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef Oberkullie het volgende:
Kost wel suuuuuuuperveel moeite om dit te typen
Ga mee naar Indonesie.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
ik sta op een Chinese propagandaposterquote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb een Red Army uniformpet en een chinese propagandaposter.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
Madeliefff, Oberkullie en hoink581 zijn walgelijke users die spelen met mijn privé.
OPROTTEN MET DIE CAMERAquote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
Madeliefff, Oberkullie en hoink581 zijn walgelijke users die spelen met mijn privé.
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
Of naar India om verkracht te worden in een menigte om vervolgens in stukken te worden gesnedenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Meeste*quote:Op maandag 7 maart 2016 17:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
De meesten dan.
Gvd man dat had ik eerst maar daarna verbeterd.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Meeste*
Meesten slaat op meervoud van mensen en enkel mensen.
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of naar India om verkracht te worden in een menigte om vervolgens in stukken te worden gesneden.
Klopt ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik sta op een Chinese propagandaposter
Dat is toch zielig voor al die mensen met Down?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van amandelvormigogenhebbende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |