abonnement Unibet Coolblue
pi_160690228
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:36 schreef 2dope het volgende:
Is er in de nieuwe dashboard eigenlijk een mogelijkheid om een overzicht op te vragen van de games die je bezit, inclusief digitale, in het verleden aangeschafte titels (die dus mogelijk verwijderd zijn)?
Gewoon in je gameslijst toch ? alles wat op je console staat krijg je eerst, en als je door gaat naar rest krijg je de lijst met games die je bezit maar nog niet op je console staan.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2016 @ 20:36:49 #77
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160692756
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gewoon in je gameslijst toch ? alles wat op je console staat krijg je eerst, en als je door gaat naar rest krijg je de lijst met games die je bezit maar nog niet op je console staan.
Zomg serieus :') zo ff kijken
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160693235
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zomg serieus :') zo ff kijken
Ja volgens mij wel, als iemand anders inlogt met zijn profiel op mijn xbox kan ik via daar ook altijd zijn games installeren ( mits digitaal in bezit ) en spelen.

oh ja ik zie net dat ik rest heb geschreven ipv rechts maar neem aan dat je het snapte.

[ Bericht 0% gewijzigd door DJ_ op 15-03-2016 21:04:08 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2016 @ 20:58:51 #79
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160693854
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel, als iemand anders inlogt met zijn profiel op mijn xbox kan ik via daar ook altijd zijn games installeren ( mits digitaal in bezit ) en spelen.

oh ja ik zie net dat ik rest hebt geschreven ipv rechts maar neem aan dat je het snapte.
Mijn god _O_ gewoon 1 tikje extra naar rechts. Had no idea :@
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:53:04 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160706853
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Laatste tijd is console-gaming wel steeds meer richting PC gegaan, dus ook verplicht installeren, regelmatige updates en patches, etc etc. En PC-gaming is iets toegankelijker geworden, met Steam, controllers, etc.

Ik snap zeer zeker de kritiek op PC gaming en ik ben het eens met de liefde voor console-gaming (ik ben zelf ook véél meer een console-gamer dan een PC-gamer, om de eerder genoemde redenen (geen gezeik, gemak, toegankelijk, etc etc), maar bijvoorbeeld een Skyrim in FullHD met wat mooie mods erin gegooid, lijkt me eerlijk gezegd ook wel tof om op mijn Plasma te spelen.

Zou ik een PC kiezen boven een PS4? Nee, want daar vind ik die exclusives te aantrekkelijk voor. Maar in dit geval met de XBO en de recente aankondigingen, is er eigenlijk weinig reden meer om nu in die console te investeren. Qua 3rd party was PS4 al de betere optie, en qua exclusives zie je nu dus dat die veelal ook voor PC uitkomen.
K, doei.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160713488
Je kan het ook als een positieve ontwikkeling zien. Misschien kopen mensen nu wel sneller een Xbox, aangezien je lekker met je vrienden kan spelen die een dure pc hebben staan.

Het gemak van een console is toch het grootste pluspunt. Je sluit het ding aan en klaar is kees, dat games nu moeten installeren net als een pc klopt, maar de installatie op de One gebeurt volkomen automatisch.

Ik heb totaal geen spijt van m'n de aankoop van m'n One nu dit bekend is, maar vind het juist leuk dat ik straks kan gaan Rocket League-en met m'n vrienden die PC gamers zijn.
  Eindredactie Games woensdag 16 maart 2016 @ 14:08:44 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160713529
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
Maar in dit geval met de XBO en de recente aankondigingen, is er zie ik eigenlijk weinig reden meer om nu in die console te investeren. Qua 3rd party was vond ik PS4 al de betere optie, en qua exclusives zie je nu dus dat die veelal ook voor PC uitkomen.
Wel even namens jezelf praten hè :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:43:05 #83
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160714320
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wel even namens jezelf praten hè :7
De multi-platform games zijn doorgaans toch gewoon beter op PS4 dan op XBO?
pi_160714492
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De multi-platform games zijn doorgaans toch gewoon beter op PS4 dan op XBO?
Hoe zijn ze beter?
  Eindredactie Games woensdag 16 maart 2016 @ 15:01:02 #85
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160714658
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De multi-platform games zijn doorgaans toch gewoon beter op PS4 dan op XBO?
Nee, ik vind niet dat je dat zo eenvoudig kunt stellen, maar het ging me vooral over de algemene strekking van je post, die nogal uitlokkerig overkomt. Zie topicpointer.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoe zijn ze beter?
Framerate en resolutie liggen gemiddeld gezien hoger.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:01:23 #86
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160714667
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoe zijn ze beter?
Meestal betere framerate, resolutie, meer mensen online.
pi_160714731
Beter? Ja. Is het doorgaans echt merkbaar? Nee.

Ik denk overigens dat de connectiviteit met Windows 10 juist een positieve ontwikkeling is.
pi_160714736
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Framerate en resolutie liggen gemiddeld gezien hoger.
Dat snap ik. Maar hoe maakt dat een game beter? Is Heavy Rain nu ineens een betere game na de re-release op de PS4? Of is Tomb Raider op de Xbone beter dan op de X360?

Daarnaast zijn er voldoende vergelijkingsfilmpjes voorhanden waarin het verschil heel marginaal is. En het in veel gevallen zelfs gewoon een kwestie van smaak is.

Ik heb beiden consoles en speel op dit moment eigenlijk alleen nog maar op de Xbone. De PS4 heb ik voor exclusives. Maar ik ben er serieus over aan het denken om een WiiU te gaan kopen en afscheid te nemen van een van de twee current gens. En ik neig naar de PS4.
pi_160714772
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Meestal betere framerate, resolutie, meer mensen online.
Zie reactie op 2dope.

Maar, maakt meer mensen online een game beter? Hoe maakt dat een game beter dan?
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:06:20 #90
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160714777
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee, ik vind niet dat je dat zo eenvoudig kunt stellen, maar het ging me vooral over de algemene strekking van je post, die nogal uitlokkerig overkomt. Zie topicpointer.

[..]

Framerate en resolutie liggen gemiddeld gezien hoger.
Het was zeker niet 'uitlokkerig' bedoeld, maar ik gaf gewoon argumenten waarom VOOR MIJ door de huidige ontwikkelingen/aankondigingen, er steeds minder reden is om er nu nog een XBO bij te halen.

Het heeft een aantal geweldige exclusives (Sunset Overdrive, Forza, Ori) die ik allemaal graag zou willen spelen, maar aangezien de komende console-exclusives ook naar PC lijken te komen (Quantum Break, Scalebound, etc etc), was de discussie meer: Ga ik dan in een XBO investeren voor die paar games die ik graag zou willen spelen, OF ga ik iets meer uitgeven en zet ik straks een PC naast mijn TV... ;)

Kan best zijn dat Microsoft over een maand aankondigt dat Forza Horizon 3 zich helemaal in Japan afspeelt ofzo, en als dat dan een console-exclusive is, dan is dat voor mij ook zeker een system-seller.
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:08:49 #91
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160714821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zie reactie op 2dope.

Maar, maakt meer mensen online een game beter? Hoe maakt dat een game beter dan?
Het is wel fijn wanneer je een game als Battlefield ofzo laat speelt (na 1 uur snachts), dat je dan nog voldoende mensen online aantreft natuurlijk. Op dat gebied is het dus fijn wanneer de game meer mensen heeft bereikt. Er zijn ook meer dan genoeg MP games, op beide consoles trouwens, die online gewoon 'leeg' zijn, en dan is basically je hele game waardeloos, wat betreft Online MP.
pi_160714885
Hekel voornamelijk de omslachtige UI van de ps4, het niet fatsoenlijk kunnen inloggen met mijn profiel bij andere thuis ( en dan automatisch mijn saves/profiel pakken )

Het gebrek aan ontwikkeling van de software zelf ( zie nooit echt nieuwe updates die wat toevoegen los van wat fixes/tweaks)

Sonys vieze policy betreft oudere games om je gewoon weer te laten betalen voor iets wat ik op de ps1/2 en 3 al heb.
(voorbeeld FF7 heb ik op de ps1, op de ps3 toen weer gekocht digitaal, maar denk je dat ik hem dan bezit voor de ps4 ? HA nee betaal nog maar een keer.)
en nu dus ps2 games backwards compatible maken maar alleen als digitale download waar je dus weer voor moet betalen.

controllers blijven veels te snel leeg lopen ( binnen 8 uur )

en betreft je ps4 exlusives gaat het om smaak, want er is eigenlijk nog geen enkele game die ps4 exslusive is op dit moment die ik echt wil hebben ( heb hem gekocht omdat ik de the last of us wou spelen, maar dat is een ps3 remake )

geen bash btw, maar er mankeerd zat aan de ps4 :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_160714889
http://tweakers.net/nieuw(...)t-xbox-te-staan.html

Dit zal het dus alleen maar verbeteren, wat dat betreft een goede zaak. Kan je op je Xbox straks met PC gamers en PS4 gamers spelen. Geen gedoe meer met vrienden die net op de andere console/PC spelen. Ideaal.
pi_160715008
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het is wel fijn wanneer je een game als Battlefield ofzo laat speelt (na 1 uur snachts), dat je dan nog voldoende mensen online aantreft natuurlijk. Op dat gebied is het dus fijn wanneer de game meer mensen heeft bereikt. Er zijn ook meer dan genoeg MP games, op beide consoles trouwens, die online gewoon 'leeg' zijn, en dan is basically je hele game waardeloos, wat betreft Online MP.
Ik zie niet hoe dat een game beter maakt. Enkel de speelervaring zou het wellicht beter maken. Maar ik heb dat gevoel op de Xbone helemaal niet. Ik make overal voldoende match tot op dit moment. Zelfs MK en KI worden nog volop online gespeeld.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:50:42 #95
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160716700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe dat een game beter maakt. Enkel de speelervaring zou het wellicht beter maken. Maar ik heb dat gevoel op de Xbone helemaal niet. Ik make overal voldoende match tot op dit moment. Zelfs MK en KI worden nog volop online gespeeld.
Ik ben zelf ook geen pixel-neuker, dus als ik een XBO zou hebben en die games zou spelen, met wellicht iets mindere frame-rate en resolutie, zou me dat persoonlijk ook niet echt deren en waarschijnlijk zou ik het niet eens merken, maar wanneer ik beide consoles heb, of ik moet er 1-tje kiezen, dan kies ik natuurlijk wel voor die versie of console waarbij het net iets beter loopt en eruit ziet.

Iets dat ik last-gen ook deed toen ik zowel de PS3 en 360 had, en dus de meeste multi-plats for Xbox kocht.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:12 schreef DJ_ het volgende:
Hekel voornamelijk de omslachtige UI van de ps4, het niet fatsoenlijk kunnen inloggen met mijn profiel bij andere thuis ( en dan automatisch mijn saves/profiel pakken )

Het gebrek aan ontwikkeling van de software zelf ( zie nooit echt nieuwe updates die wat toevoegen los van wat fixes/tweaks)

Sonys vieze policy betreft oudere games om je gewoon weer te laten betalen voor iets wat ik op de ps1/2 en 3 al heb.
(voorbeeld FF7 heb ik op de ps1, op de ps3 toen weer gekocht digitaal, maar denk je dat ik hem dan bezit voor de ps4 ? HA nee betaal nog maar een keer.)
en nu dus ps2 games backwards compatible maken maar alleen als digitale download waar je dus weer voor moet betalen.

controllers blijven veels te snel leeg lopen ( binnen 8 uur )

en betreft je ps4 exlusives gaat het om smaak, want er is eigenlijk nog geen enkele game die ps4 exslusive is op dit moment die ik echt wil hebben ( heb hem gekocht omdat ik de the last of us wou spelen, maar dat is een ps3 remake )

geen bash btw, maar er mankeerd zat aan de ps4 :P
Ik zeg ook nergens dat de PS4 een perfecte console is, of dat Sony alles geweldig doet. Als je mij al langer kent dan weet je dat ik altijd wel 'kritiek' heb, naast de vele pluspunten. Iets kan eigenlijk altijd wel beter. ;)

Voor mij persoonlijk spreken de exclusives op de PS4 me meer aan dan die op de XBO, maar lang niet alle Playstation exclusives kunnen me boeien. Uncharted laat me redelijk koud, God of War nooit echt gedaan, Gran Turismo vond ik minder goed dan de Forza games, etc etc.

Maar er komen wel flink wat Japanse games uit voor de PS4, wat me wel aantrekt (mits de originele taal erbij zit), en een Scalebound (en ReCore) voor de XBO was dan een titel die ik in de gaten hield en wellicht een system-seller was geweest (wederom: mits originele taal), maar die gaat waarschijnlijk ook richting PC.

Het is jammer dat Microsoft destijds met de komst van Kinect eigenlijk een beetje van het padje is geraakt wat betreft 'normale' games, en ze nu ook geen fatsoenlijke XBLA meer hebben, wat ik op de 360 juist geweldig vond, want daar kwamen toen zo ontzettend veel coole games voor uit.
pi_160719306
:Z
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:57:51 #98
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160749577
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
:Z
:W
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_160782565
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:57 schreef PierreTT het volgende:

[..]

:W
Yo!

Ga je ook voor TM? Of misschien andere mensen hier?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')