23 gr grquote:Op maandag 7 maart 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]maar nog steeds 24 punten voorsprong.
quote:Hiddink: 'We hebben vertrouwen, maar zijn niet favoriet'
Guus Hiddink hoopt dat Chelsea woensdag (20.45 uur) een gezonde dosis agressie aan de dag legt om ten koste van Paris Saint-Germain de kwartfinale te bereiken in de Champions League.
De Nederlandse manager schuift zijn eigen elftal na het verlies in de Franse hoofdstad (2-1) in de underdogpositie. 'De spelers hebben vertrouwen teruggewonnen, maar we zijn nog steeds niet favoriet', zegt de Varssevelder op de clubsite van de Londenaren. 'Wij hebben ook kwaliteiten, maar PSG kon gewoon vijf, zes of zeven spelers rust geven in het weekend. We zullen in elk geval wel een erg taaie underdog zijn.'
Een vrijwel compleet Chelsea - enkel spits Diego Costa werd uit voorzorg aan de kant gehouden - kende op zijn beurt een slechte generale tegen Stoke City. Vijf minuten voor tijd werd in die wedstrijd een voorsprong weggegeven (1-1). 'We moeten woensdag met een gezonde dosis agressie van start gaan, maar op een gecontroleerde manier. De spelers moeten volledig geconcentreerd zijn, omdat we tegen een topteam spelen dat het meteen afstraft als je te slap aan de wedstrijd begint.'
Tegen Stoke begon Chelsea niet aan de wedstrijd zoals Hiddink dat wil zien, maar hij verwacht geen problemen met de scherpte in het Champions League-duel met de Parijzenaars. 'Als manager heb je meer zorgen – met alle respect voor die ploegen – als je tegen lager geklasseerde teams speelt. Ik heb het dus niet over de wedstrijd tegen Stoke, want die club staat boven ons, maar bijvoorbeeld over de eerste ronden in het toernooi om de FA Cup.'
Zeer zeker. Ik weet alleen niet voor wie ik moet juichen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben het broekie al omlaag.
Ik kan met beide wel levenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ik weet alleen niet voor wie ik moet juichen.
zeg jij het maaren dan juichen René en DP vast ook met ons mee.
Ik heb wel zin in strafschoppen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan met beide wel levenMooi voor Hiddink, en mooi voor Zlatan.
Door jou moet ik nu denken dat PSV dadelijk misschien ook strafschoppen moet nemenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in strafschoppen eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sierd voorspelt 2-1 voor Chelsea en in de verlenging winst voor Chelsea.
Ik heb er gelijk geld op ingezet. Ik weet je te vinden bij een andere uitslag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mee met de voorspelling van Elsierd
Sorry, ik weet niet wat ik van beide ploegen moet denken. Neem dit alsjeblieft met een korreltje zout.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er gelijk geld op ingezet. Ik weet je te vinden bij een andere uitslag.
Over kansen missen gesproken: AS Roma gisterenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Anoonumos het volgende:
Cavani kon wel eens een 100% kans gaan missen
Gadverdamme wat begint Sierd viesdik te raken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wat ik van beide ploegen moet denken. Neem dit alsjeblieft met een korreltje zout.
https://twitter.com/ZiggoSport/status/707641345679204352
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gadverdamme wat begint Sierd viesdik te raken.
Onder Hiddink is hij wel weer veel beter gaan spelen he.quote:
Hallo vriend.quote:
Ben je nog geen mod????????quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo vriend.(Ja, je leest het goed, ondanks onze rivaliteit om moderator te worden zie ik je nog steeds als een goede vriend. Ik weet dat soort dingen namelijk heel goed gescheiden te houden)
Ik ben ook verbijsterd. Als je zo'n kans hebt dan pak je die toch gelijk?quote:
Ik zie hier een mooie taak voor jou weggelegd Stijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds moet er een UI van Onlogisch op dat hoofd gepainted worden.
Ik kan niet painten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie hier een mooie taak voor jou weggelegd Stijn
Elsierd voorspelt 2-1. Ik ben er in meegegaan waardoor Littlerabbit nu ook heeft ingezet op Chelsea.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Zeg 't maar jongens. Wat wordt het vanavond?
1-2 Paris Saint-Germainquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Zeg 't maar jongens. Wat wordt het vanavond?
Niet jij alleen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben allang weer vergeten hoe de eerste wedstrijd ook alweer is geëindigd.
Kortetermijngeheugen wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben allang weer vergeten hoe de eerste wedstrijd ook alweer is geëindigd.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
Klopt, zeker interessante stellingen die mensen uitdagen tot nadenken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zie je wel dat stellingen posten best leuk kan zijn soms
Ff by the way, wil jij serieus weer mod worden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zeker interessante stellingen die mensen uitdagen tot nadenken.
Dat zou jij ook eens moeten proberen!
GGMM wil inderdaad mod worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ff by the way, wil jij serieus weer mod worden?
Je was toch uit principiële redenen gestopt
GGMM heeft liever macht dan principesquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Johannesquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: is mijn moeder lekker?
Johannes is gestopt, cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaat er stoppen danDon of Flopland?
Hij wil datquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes is gestopt, cultuurbarbaar.
Eens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
brrquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat toevallig, het komt nu wel erg dichtbij.
Dat zou echt een extreem slechte keuze zijn. En nee, dat is niet preken voor eigen parochie. Want iedereen weet dat de onlogisch4mod een act is.quote:
Leuk allenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat hij een hekel heeft aan het woord allen.
GGMM wil toch niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou echt een extreem slechte keuze zijn. En nee, dat is niet preken voor eigen parochie. Want iedereen weet dat de onlogisch4mod een act is.
Eens. Het gaat een verschrikkelijk leuke user kosten en het levert een extreem slechte mod op.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Het is lachwekkend dat GGMM zijn principes overboord gooit om weer mod te worden.
(hij moet zelf maar ff uitleg geven)
Stelling: Stellingen zijn kutquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nu is het klaar met die kut stellingen.
Het draait om één persoon.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:48 schreef Pascalus het volgende:
Denken dat GGMM een kans maakt![]()
Alles draait om JanCees en Onlogisch.
JanCees zet zichzelf alleen maar voor schutquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:48 schreef Pascalus het volgende:
Sked 4 modquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
JanCees zet zichzelf alleen maar voor schut
Ja, omdat ik vond dat Danny zich belachelijk gedroeg en geen zelfkritiek had.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:48 schreef Pascalus het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chelsea wordt to-taal weggespeeld
Over ADO gesproken. Ze zijn bezig met de contracten van 9 spelers, las ik.quote:
Dan zou er uiterst objectief en kundig commentaar worden gegeven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ADO Den Haag de Champions League ingaat.
Wat aardig amice.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag onlogisch. Wat een genoegen jou hier aan te treffen.
Zonder garanties van Wang kunnen ze niks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over ADO gesproken. Ze zijn bezig met de contracten van 9 spelers, las ik.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al geld van die Chinees of nog steeds niet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij doet goed zijn best op de trainingquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Laat Fabregas nog wel eens wat zien eigenlijk
Daar had men nu een meeting mee toch, een dezer dagen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder garanties van Wang kunnen ze niks.
Donderdag, morgen dus. Al was ik heel de dag in de veronderstelling dat het vandaag donderdag wasquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar had men nu een meeting mee toch, een dezer dagen?
En dan komt in nieuwsquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar had men nu een meeting mee toch, een dezer dagen?
Ik ben hoopvol gestemd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan komt in nieuws
'Wang komt andermaal niet opdagen'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met deze stelling.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Hans Teeuwen is best een cool persoon, maar zijn shows zijn wisselvallig naar mijn mening.
Waarom begin je opeens over Hans Teeuwen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Hans Teeuwen is best een cool persoon, maar zijn shows zijn wisselvallig naar mijn mening.
Bedankt Hans Teeuwenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom begin je opeens over Hans Teeuwen?
Ik denk vanwege mijn gifje.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gifquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scroll eens omhoogquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik keek naar mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk vanwege mijn gifje.
Probeer het een beetje bij te houden allemaal.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Kenedy is veruit de slechtste speler op het veld
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kenedy gaat weggespeeld worden door Lucas Moura
NickNoOne bestaat al even. Vroeger postte hij over Big Macsquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat het forum met NoNickOne wéér een flinke debiel rijker is.
Hij heeft zijn WK vorm te pakkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Hazard is gewoon serieus een soort Guus Hupperts dit seizoen
Die post al een tijdje mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat het forum met NoNickOne wéér een flinke debiel rijker is.
Geef de bal aan Zlatan.quote:
Hahahahahahahahahaha!!quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:01 schreef RubenSosa het volgende:
commentator denk dat d.luiz heeft gescoord![]()
![]()
Rollenquote:
Rabiot lijkt er ook echt veel op inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:01 schreef RubenSosa het volgende:
commentator denk dat d.luiz heeft gescoord![]()
![]()
Geef de schuld aan Sierd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rollen
En godverdomme. Dit gaat de verkeerde kant op. Het is dat je bijna jarig bent en ik vergevingsgezind ben.
Gewoon real tegen barcelona.quote:
Mehquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gewoon real tegen barcelona.
Kan ronaldo weer gaan janken.
Vrouwenvoetbalquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zap naar Fox, daar staat nog iets op het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Idd wie er straks mag afruimenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zap naar Fox, daar staat nog iets op het spel.
Nog 1 goal en we gaan naar Rio.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal
Volstrekt labiele ploeg
Stelling: 'nohomo' of zoiets dergelijks posten nadat je een compliment post met betrekking tot het uiterlijk van een bepaalde man komt onzeker over.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Rabiot is best knap.
/Geen Homo.
Preciesquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst nog Benfica en Wolfsburg uit het toernooi lozen natuurlijk.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef Joezi het volgende:
Chelsea mag dit thuis niet verliezen, de Franse competitie stelt helemaal niks voor Europees gezien
Ik zou dat wel leuk vinden als Anouk Hoogendijk dan ook meegaatquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog 1 goal en we gaan naar Rio.
Ik struggle met mijn seksualiteit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stelling: 'nohomo' of zoiets dergelijks posten nadat je een compliment post met betrekking tot het uiterlijk van een bepaalde man komt onzeker over.
Belgen moet je nooit serieus nemenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Belgen riepen dat Hazard beter is dan Robben.
Frank Kramer laat nu een traanquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Bos81 het volgende:
En dan dacht ik dat de kneusjes onder de commentatoren enkel en alleen op Eurosport te horen waren...
Ik hoop op Atletico - Bayern in de kwartfinale.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies
Doe Barça-Real maar in de halve finale of zo, als het er dan komt
*zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niks mis mee.
FC Zlatan & Co is gewoon goed.
[ afbeelding ]
oh? moest noorwegen(?) niet ook punten laten liggen tegen zwitserland(?) of is dat al gebeurd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog 1 goal en we gaan naar Rio.
Staat 1-1 op beide velden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
oh? moest noorwegen(?) niet ook punten laten liggen tegen zwitserland(?) of is dat al gebeurd?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik struggle met mijn seksualiteit.
Ik denk dat jij gaat kijken.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 09-03-2016 om 20:52:46Een ooggetuige en @WLaumans over het achtergelaten hoofd voor Shishalounge Fayrouz in Amsterdam. #vanavond https://t.co/I29u8Wtv1y reageer retweet
staat 1-1quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
oh? moest noorwegen(?) niet ook punten laten liggen tegen zwitserland(?) of is dat al gebeurd?
*is, het is een naam van een unit, hence the fc.quote:
Ik neig lichtelijk naar je uitleg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
*is, het is een naam van een unit, hence the fc.
dokwerkerquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland is echt een domme havenwerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |