Welke woensdag?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Bolasie het volgende:
Weet nog niet of ik ga kijken eerlijk gezegd, beide wedstrijden (van a.s. dinsdag) zijn eigenlijk al beslist. Woensdag natuurlijk wel 2 spannende wedstrijden.
Roma pakkie zien krijgenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Bolasie het volgende:
Weet nog niet of ik ga kijken eerlijk gezegd, beide wedstrijden (van a.s. dinsdag) zijn eigenlijk al beslist. Woensdag natuurlijk wel 2 spannende wedstrijden.
Inderdaad. Misschien zet ik het op de achtergrond aan, maar heel boeiend zal het niet worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Bolasie het volgende:
Louis Klopp genotquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien zet ik het op de achtergrond aan, maar heel boeiend zal het niet worden.
Kijk deze week, voor het eerst, meer uit naar de Europa League dan naar de Champions League
Sorry ik heb Zidane een tijdje niet gesproken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:27 schreef Smoofie het volgende:
Gaat real winnen of halve kracht spelen? Dan bet ik real
Opstelling enz, zoek die eens op davyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry ik heb Zidane een tijdje niet gesproken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Opstelling enz, zoek die eens op davy
Is het op het open ziggo net dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:26 schreef Sked het volgende:
Commentaar van Sierd, dat maakt deze wedstrijd alweer een stuk vermakelijker
20 eu op real en wolfsburf multibet ingezet. Maakt het iets spannenderquote:
Het komt dichtbij zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
20 eu op real en wolfsburf multibet ingezet. Maakt het iets spannender
Nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Is de online steam van sport1/ziggo nog steeds zo kut? Was altijd haperig en niet 1080p
Het was vroeger echt zo kut. Die van fox was 100x beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Heb het wel maar twee keer gebruikt in de afgelopen jaren.
Sport1 was dan ook gewoon altijd een pauperzootje. Ook op tv.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was vroeger echt zo kut. Die van fox was 100x beter.
Alsof Johannes buiten komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Johannes is stiekem in elkaar geslagen door Elia.
Fotoshop wordt steeds realistischer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb meerdere foto's met bewijs daarvan
Dat is je straf voor het kijken naar SBS6quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Oldenburger trapt drie open deuren binnen 5 seconden in
Helaas wel ja, gelukkig kan meester Reidgod nog wat goedmaken vanavondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is je straf voor het kijken naar SBS6
Welke dan ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:06 schreef Ties02 het volgende:
Was er geen interessantere wedstrijd uit te zenden?
Lex Immers vandaag als tweede spits.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:06 schreef Ties02 het volgende:
Was er geen interessantere wedstrijd uit te zenden?
3/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Ronaldo wordt weer in het zonnetje. Internationale vrouwendag vandaag.
Had jij verwacht dat Dzeko zo kut was begin dit jaar? Ik dacht die laat ze meedoen met Juve. Viel dat ff tegen. Spalleti is wel een goeie trouwens. Heeft er weer voetbal in gekregenquote:
Die Rudi Garcia kan er gewoon helemaal niks van, dus heel verrassend was het allemaal niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Dzeko zo kut was begin dit jaar? Ik dacht die laat ze meedoen met Juve. Viel dat ff tegen. Spalleti is wel een goeie trouwens. Heeft er weer voetbal in gekregen
Ik niet ik deed je zusjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:23 schreef Vasion het volgende:
Wacht even..
Heeft iedereen het met mijn moeder gedaan soms?
Sierd boeit het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:23 schreef Confetti het volgende:
Ik mag niet met ziektes schelden maar godverdomme, wat een ontzettende mongool is die commentator van SBS toch. Hij heeft totaal geen kennis van welke speler dan ook.
Snel naar Sierd
16 uur, check.quote:
8/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan krijg ik nog geld van je klootzak!
Ze vond hafc zo zielig dat het eenmalig gratis was, zei ze tegen mijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Noem je nou je eigen zusje een hoer?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
stembanden amputeren.. ik zei het 15 jaar geleden al..quote:
Hoer klinkt wat rot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Noem je nou je eigen zusje een hoer?
Schande.
Ik vind Leo ook wel een prima commentator.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen deze Leo zo verafschuwen. Bij zijn naamgenoot van Fox en types als Snoeks oke, maar dit?
Dan heb je al een dusdanige wansmaak dat ik zelfs geen ludieke straf weet te verzinnen. Waarschijnlijk doe je ze er enkel een plezier mee ofsoquote:
Ik houd je op de hoogtequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nog een referentie nodig hebt voor je CV dan wil ik mij graag aandragen, grote vriend.
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssi-of-Ronaldo.dhtmlquote:Man doodt vriend om discussie Messi of Ronaldo
Gelukkig is Kopsterk veilig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssi-of-Ronaldo.dhtml
Komt dichtbij nu.
Ik zie Messi de laatste tijd gewoon letterlijk elke wedstrijd een stuk of vijf absoluut geniale ballen geven. Puur genieten man.quote:
Op het deel waar Viktor Brand in voorkomt na, jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Voorstukje van de Mr. Visser show ziet er veelbelovend uit.
Ik kijk nu al uit naar de reclame.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Voorstukje van de Mr. Visser show ziet er veelbelovend uit.
Ik ben hier stil van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze vond hafc zo zielig dat het eenmalig gratis was, zei ze tegen mij
Jetskegodin hadden ze ook moeten contracteren ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het deel waar Viktor Brand in voorkomt na, ja
Ik kan nu nie meer slapen lulquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is op zijn tijd niet eens zo erg
Dan kijk je deze wedstrijd nog even af, niks aan het handjequote:
Even kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
Kom ik terug, merk ik dat er niemand heeft gelachen om mijn Kopsterk-diss.
Dat is balen altijd.
OP VRIENDEN KAN JE ALTIJD REKENENquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Haha! Zag iemand die Kopsterk diss van GGMM?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Haha! Zag iemand die Kopsterk diss van GGMM?
Met zulke grappen maak je geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om in jouw sig te komen?
Opsig zou dat niet zo moeilijk moeten zijn toch?
Je hoeft dat niet zo expliciet te benoemen hoor. Word er altijd zo moe van, die users die uitgebreid gaan beschrijven wat ze eten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb er even een lekker maaltijdsalade'tje bijgepakt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we jouDoe eens iets leuks.
hoopten*quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, dit is niet leuk als waar davy en ik op hoopte.
Fotografenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet je wel waarom Barney dat deed?
De eierballen bij de FEBO waren uitverkocht?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet je wel waarom Barney dat deed?
Het lijkt wel alsof deze gif bij jou het antwoord op alles is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hoopten*
En ik wilde hiermee zeggen dat ik het ook even niet weet
Dat wil ik met deze post graag ontkrachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof deze gif bij jou het antwoord op alles is.
Dat komt omdat Tagliano niks weetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof deze gif bij jou het antwoord op alles is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tagliano niks weet
hi ha ho
Mwa, die was als speler nooit geweldig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wat speelt dat Madrid matig zeg. Hebben een type Louis van Gaal nodig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tagliano niks weet
hi ha ho
Ha ha haquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die was als speler nooit geweldig.
HahahahaOh man.
2500 EURO. KATCHINGGGG!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Peter R. bij Pauw vanavond, dat moet dan maar enigszins compenseren
BWHAHAHAHA 10/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaOh man.
Omdat je mijn vriend bent zal ik niet zeggen dat dit een enorm domme grap is waar JR zich nog voor zou schamen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaOh man.
Vermakelijk interviewtje wel bij Wat gaat er nu door je heen van Peter R.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Peter R. bij Pauw vanavond, dat moet dan maar enigszins compenseren
Ik had er toch iets meer van gehooptquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vermakelijk interviewtje wel bij Wat gaat er nu door je heen van Peter R.
Ik snap niet dat die gasten zich zo ongemakkelijk voelen bij die show. Zeker figuren als Van Nieuwkerk en De Vries.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had er toch iets meer van gehoopt
Nou, fantastisch. Ik hoop dat mr Reid weer een leuke juridische term voor ons heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flopshow, ik wacht op Pauwquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, fantastisch. Ik hoop dat mr Reid weer een leuke juridische term voor ons heeft
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gekekenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vonden jullie van Peter R. bij Genee gisteren?
Vond Genee wel goed en Peter R. ergens ook wel cool, maar Peter kwam er me wel net iets teveel uit als wereldverbeteraar en geweldig mens.
Flopshow watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik walg van Wilfred Geneequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vonden jullie van Peter R. bij Genee gisteren?
Vond Genee wel goed en Peter R. ergens ook wel cool, maar Peter kwam er me wel net iets teveel uit als wereldverbeteraar en geweldig mens.
Wat een superinteressante post zeg. (over Peter R. de Vries)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Peter ook serieus vind dat Louis beter kan relativeren dan Genee.
Sowieso zat hij er behoorlijk naast wat betreft van Gaal, maar blijkbaar wil hij zijn vrienden erg graag verdedigen.
2-3 is niet genoeg hans.quote:
Met gemak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Dit jaar gaat een club voor het eerst de CL-titel succesvol verdedigen.
Gewaagd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
4k kwaliteit beelden heb ik van die wedstrijd
ik mag hopen van niet maar het gaat goffetomme wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
dat van 1992quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Welk Barca is beter, het huidige, of dat van 2011?
Ik ga voor het huidige, al was Xavi wel puur genot natuurlijk.
Huidige als ze de CL weer winnenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Het huidige Barça is beter, het Barça van 10/11 vond ik mooier met Puyol ook nog erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Om te jankenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat het weer een verrassende wedstrijd is gebleken.
Dan heb ik gelukkig andere dingen te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gaan we ook vreselijk hard janken.
Neequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gaan we ook vreselijk hard janken.
Destijds hadden ze een stuk meer moeite met Arsenal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Het huidige Barça is beter, het Barça van 10/11 vond ik mooier met Puyol ook nog erbij
Toen was Arsenal ook nog wel een serieuze outsider voor de titel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Destijds hadden ze een stuk meer moeite met Arsenal.
Niet echt, want jij was er nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het gezellig in de tijdsspanne waarin jullie het zonder mij moesten doen?
Peter liep even z'n holmaatje te verdedigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Peter ook serieus vindt dat Louis beter kan relativeren dan Genee.
Sowieso zat hij er behoorlijk naast wat betreft van Gaal, maar blijkbaar wil hij zijn vrienden erg graag verdedigen.
Terechte klacht.quote:
Daar zal ie wakker van liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds de wedstrijd tegen Bale in 2010/2011 kijk ik toch anders naar Maicon
Die kans lijkt me zeer klein.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Of krijgen we binnenkort ook een bericht dat Ajacied422 stopt omdat hij 'ineens een leven heeft'?
Daar komen we in 2024 wel achter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Of krijgen we binnenkort ook een bericht dat Ajacied422 stopt omdat hij 'ineens een leven heeft'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |