Welke woensdag?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Bolasie het volgende:
Weet nog niet of ik ga kijken eerlijk gezegd, beide wedstrijden (van a.s. dinsdag) zijn eigenlijk al beslist. Woensdag natuurlijk wel 2 spannende wedstrijden.
Roma pakkie zien krijgenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Bolasie het volgende:
Weet nog niet of ik ga kijken eerlijk gezegd, beide wedstrijden (van a.s. dinsdag) zijn eigenlijk al beslist. Woensdag natuurlijk wel 2 spannende wedstrijden.
Inderdaad. Misschien zet ik het op de achtergrond aan, maar heel boeiend zal het niet worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Bolasie het volgende:
Louis Klopp genotquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien zet ik het op de achtergrond aan, maar heel boeiend zal het niet worden.
Kijk deze week, voor het eerst, meer uit naar de Europa League dan naar de Champions League
Sorry ik heb Zidane een tijdje niet gesproken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:27 schreef Smoofie het volgende:
Gaat real winnen of halve kracht spelen? Dan bet ik real
Opstelling enz, zoek die eens op davyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry ik heb Zidane een tijdje niet gesproken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Opstelling enz, zoek die eens op davy
Is het op het open ziggo net dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:26 schreef Sked het volgende:
Commentaar van Sierd, dat maakt deze wedstrijd alweer een stuk vermakelijker
20 eu op real en wolfsburf multibet ingezet. Maakt het iets spannenderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |