Klopt wel, ik meld normaal topics zonder bron in de OP, maar die van tong laat ik liggen in de wetenschap dat de moderatie wel weet dat daar altijd iets aan mankeert.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt dat mensen daar op een gegeven moment klaar mee zijn, als het blijft bij melden en opruimen hé? Op een gegeven moment laat 'men' NWS / FOK! gewoon links liggen. Iets met dweilen en een kraan.
Als ik een groot deel moet geloven ligt NWS / FOK op het moment rechts maar dat terzijdequote:Op donderdag 10 maart 2016 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt dat mensen daar op een gegeven moment klaar mee zijn, als het blijft bij melden en opruimen hé? Op een gegeven moment laat 'men' NWS / FOK! gewoon links liggen. Iets met dweilen en een kraan.
en daar zijn we (althans ik) u ook dankbaar voor (voor dat eerste dan)quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt wel, ik meld normaal topics zonder bron in de OP, maar die van tong laat ik liggen in de wetenschap dat de moderatie wel weet dat daar altijd iets aan mankeert.
Ik vraag nergens om sancties, ik vraag me af er nog verder iets mee wordt gedaan dan opruimen en wachten tot morgen en dan weer hetzelfde liedje. Dat frustreert zo'n beetje de rest van je userbase, allemaal om één persoon maar niet te hard aan te willen pakken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik een groot deel moet geloven ligt NWS / FOK op het moment rechts maar dat terzijde![]()
Jij snapt ook dat wij mods daar niets mee kunnen. Het is verwijderd, aangepast, behandeld en we zullen zien wat er wel of niet van komt. Een mod kan ook niet bannen. Als ik dat wel kon hadden we zo'n 47 NWS users minder. Nee zonder gekheid, wij gaan daar niet over maar dat is ook wel bekend dus daarvoor moet je echt niet bij mods zijn.
Btw, om sancties vragen is trouwens ook niet netjes en kan hetzelfde opleveren, maar dat ook terzijde
En jij bedankt voor het heropenen van het doktersbezoektopicquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en daar zijn we (althans ik) u ook dankbaar voor (voor dat eerste dan)
Klopt en soms doen we er wel wat mee, soms ook niet. En soms als we er wel wat mee doen krijgen we gelijk, soms niet. Soms volgt er dan een sanctie en soms niet. Soms is dat balen, soms ook frustrerend of soms zie je dan nog in dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om sancties, ik vraag me af er nog verder iets mee wordt gedaan dan opruimen en wachten tot morgen en dan weer hetzelfde liedje. Dat frustreert zo'n beetje de rest van je userbase, allemaal om één persoon maar niet te hard aan te willen pakken.
En dit is NWS Feedback, het gaat om topics in NWS, dus ik plaats m'n Feedback hier. Snap best dat jullie er misschien niet heel veel mee kunnen, maar jullie weten de weg naar 'achter' wel. En nogmaals, ik vraag nergens om een ban of wat dan ook hé, het is een signalering/constatering vooral.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt en soms doen we er wel wat mee, soms ook niet. En soms als we er wel wat mee doen krijgen we gelijk, soms niet. Soms volgt er dan een sanctie en soms niet. Soms is dat balen, soms ook frustrerend of soms zie je dan nog in dat het allemaal wel meevalt.
Het heeft aandacht... daarom heb ik zelf ook weer dat andere topic geopend omdat het in principe gewoon een goed topic had kunnen zijn. Daarom : het is bekend en het heeft aandacht
Ok!quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
99.999, voorheen Du_Ke genoemd, is de laatste tijd weer flink aan het trollen.
Nonsens, maar ik zie jou wel weer voor de zoveelste keer totaal off-topic jammeren om een ban voor mij. Hier b.v. NWS / PVV boos over kritiek hoogleraar op Wilders #4quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
99.999, voorheen Du_Ke genoemd, is de laatste tijd weer flink aan het trollen.
Ik ga bewust niet eens lezen wat hij hier typte aangezien ik uit ervaring weet dat het een verspilling van mijn tijd en energie is. De enige reden dat ik jouw getrol deze keer las was dat een ander het citeerde.quote:
Die post waar je naar verwijst is een reactie op een verwijderde post.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens, maar ik zie jou wel weer voor de zoveelste keer totaal off-topic jammeren om een ban voor mij. Hier b.v. NWS / PVV boos over kritiek hoogleraar op Wilders #4
Ik snap dat je een hekel aan mij hebt maar probeer gewoon inhoudelijk eens de discussie aan te gaan in plaats van keer op keer te jammeren om een ban. Oh en wie wil uitdelen moet ook durven te incasseren...
Aha, die post kon ik dan niet vinden. Vandaar. Maar een bijzondere opmerking in zijn richting herinner ik me niet echt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die post waar je naar verwijst is een reactie op een verwijderde post.
Die verwijderde post was een aanval van jou op Bram.
Je moet wel de juiste volgorde aanhouden.
Of dat persoonlijk gezeik van Atak dat maar blijft aanhouden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:49 schreef Szura het volgende:
Kan al die Azeri-meuk eens uit het Syrië-topic geflikkerd worden? Ik hoef niet om de dag te lezen over schermutselingen met wat Armenen. Heeft niks met Syrië te maken.
Oh en neem die zijwegen over Iran dan ook mee. Leidt weer tot alleen maar bagger.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het Syriëtopic een kleine weergave van wat er in Syrië mis is.
Zelfs als ze dezelfde vijand hebben zijn ze zo druk met elkaar afmaken dat dat ze niet eens de tijd en kracht hebben om de gezamenlijke vijand te verslaan.
Het is prima mogelijk om het land en het topic weer op de rit te krijgen, maar het gros van de partijen lijkt dat helemaal niet te willen. Wat mij betreft mag het hele Syriëtopic gewoon dicht.
Nou nee, voor mij niet dus, ik kan niet beoordelen of tweet A over Syrië gaat (zoals de poster zegt) of over Timboektoe (zoals degene die de TR maakt zegt).quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:42 schreef Szura het volgende:
Ik wil mijn reactie over het handen ervanaf trekken ook nog wel herhalen, maar er valt toch gewoon te modden naar jullie eigen inzicht als er TR of posts in FB verschijnen?
Je hoeft niet heel lang in NWS mee te lopen om te weten dat dat niet zo is, dus ik weet niet waar deze vraag op gebaseerd is, maar je vraag/suggestie is volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het beleid van de NWS mods om elke post die wijst op een sterke voorkeur van TS voor het openen van topics over criminaliteit door getinten te verwijderen?
Dan hoop ik dat de nieuwe mod iemand is die dat wel kan...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, voor mij niet dus, ik kan niet beoordelen of tweet A over Syrië gaat (zoals de poster zegt) of over Timboektoe (zoals degene die de TR maakt zegt).
Een heel groot deel van de TR's gaat over het feit dat de mening van een ander hem niet bevalt, en als het kennelijk allemaal teveel moeite is om een fatsoenlijke discussie te hebben, dan vraag ik me serieus af of het topic nog wel bestaansrecht heeft.
Zoals al eerder gezegd: als het aan mijn ligt kan het dicht, ik ben die hele kleuterhouding in dat topic wel zat.
Ik hoop dat de users in die reeks zich eens gaan gedragen, en geen oorlogje in het Midden-Oosten in de reeks blijven naspelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de nieuwe mod iemand is die dat wel kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |