quote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
Fylax m'n excuses voor m'n lelijke gedrag trouwens nog.
Was je nog niet begonnen met zoeken zodat je naadloos over kan stappen op de arbeidersleef?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja vanaf vandaag onbeperkt vrij tot ik een baan gevonden heb. Die ellende begint nu
Nee ik kan m'n aandacht niet op die manier verdelen. Nu scriptie afgerond is kan ik m'n aandacht herdistribueren.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was je nog niet begonnen met zoeken zodat je naadloos over kan stappen op de arbeidersleef?
Wat is er vreemd aan denken dat het met je kont door de helft was, dat klinkt een stuk logischer toch?quote:
Aight, docent Nederlands toch? 1e of 2e?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik kan m'n aandacht niet op die manier verdelen. Nu scriptie afgerond is kan ik m'n aandacht herdistribueren.
Ik had hetzelfde eigenlijk, had half jaar vakantie zoquote:Op maandag 7 maart 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik kan m'n aandacht niet op die manier verdelen. Nu scriptie afgerond is kan ik m'n aandacht herdistribueren.
Wilde dat niet vragen nieuwe aflevering is er pas morgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
Nee ik heb geen Better Call Saul gekeken, ik spaar de afleveringen zodat ik alles in 1 keer kan kijken. Gr
Nee dat is een eventuele master. Ik heb ben nu content marketeer ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight, docent Nederlands toch? 1e of 2e?
Naah, is een ritje van bij elkaar 20 kilometer, dus qua verbruik zit ik op 1,3 liter brandstofquote:
Kinderen denken nog niet zo, kop door de helft klinkt gewoon ruiger op die leeftijdquote:Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan denken dat het met je kont door de helft was, dat klinkt een stuk logischer toch?
Sorry vergeef me, maar voorlopig hoef je het ook niet te vragenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wilde dat niet vragen nieuwe aflevering is er pas morgen.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ik dacht dat je daarvoor leerdequote:Op maandag 7 maart 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is een eventuele master. Ik heb ben nu content marketeer ofzo.
Gewoon volgende studie.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja vanaf vandaag onbeperkt vrij tot ik een baan gevonden heb. Die ellende begint nu
Ja ik ben ook niet tevreden met m'n bestaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Zozo content marketeer. Klinkt lekker nutteloos enzo
Strak plan.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Scriptie geprint en gebondennu onderweg naar school om in te leveren en dan bier drinken.
Hey.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
Fylax m'n excuses voor m'n lelijke gedrag trouwens nog.
Hey braddie. Nee maar zonder dollen, wat kun je ermee?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet tevreden met m'n bestaan.
Voor een tuktuk heb je geen vergunning nodig. Goudmijntje als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie, ga gewoon bijbeunen als zwarte taxi
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Scriptie geprint en gebondennu onderweg naar school om in te leveren en dan bier drinken.
Grapje toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Fylax lijkt op Jordy van Loon hehehe
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey.Dankjewel, aanvaard.
Mijn excuses aan iedereen als ik het bloed onder je nagels vandaan heb gehaald, dat was niet de bedoeling.
zie jij jezelf 40 uur per week werken?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet tevreden met m'n bestaan.
Dat is niet zo heel positief Noelquote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Fylax lijkt op Jordy van Loon hehehe
Nee man, dat is te gevaarlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie, ga gewoon bijbeunen als zwarte taxi
Dat ik het daarmee in vorm hou betekent niet dat ik het ook opeet.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Alsof jij nooit per ongeluk je eigen mannenpap in je snor krijgt.
Veertig uur per week werken is over het algemeen toch niet zoveel?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zie jij jezelf 40 uur per week werken?
Is bovengemiddeld veelquote:Op maandag 7 maart 2016 14:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Veertig uur per week werken is over het algemeen toch niet zoveel?
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jup, Jordy had op jonge leeftijd al gebeft.
Ik haal altijd wat ik voor die dag drink anders blijf ik zuipen. Alcoholist zegmaar en dat skaten is een prima motivatie om minder te drinken want je gaat gewoon op je plaat als je hebt gedronken.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom is je biervoorraad altijd zo snel op?
Ik bedoel het positief natuurlijk he.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel positief Noel
Wie is "zij"? Max?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
black sails eerste aflevering is best leuk, ziet er veelbelovend uit want zij is lekker wijf
Ik draaide ruim 50quote:Op maandag 7 maart 2016 14:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Veertig uur per week werken is over het algemeen toch niet zoveel?
Nooit pauze?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik draaide ruim 50
Toen moest ik door m`n school gaan werken (Die wilde mij eerst aan een stage hebben, toen werd het m`n baan)
Ma > Do van 9 tot 6. Vrijdag van 9 > 9 Zaterdag van 10 tot 5. Woensdag verplicht met de band repeteren van 7 tot 1 s'nachts ja () En zo nu en dan (Wel dubbel betaald eheheh) Buiten de officiele werktijden om bij mensen langs om keyboards uit te leggen en aan te sluiten etc.
Dus ik draaide zeg maar 2x 9 1x 12 1x 7 en 1x 16 (Dan zit je dus aan 54 uur+ De extra uren die ik zo nu en dan maakte door dingen uit te leggen
Bij mensen thuis
)
Ja precies over het algemeen valt het wel mee toch.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik draaide ruim 50
Toen moest ik door m`n school gaan werken (Die wilde mij eerst aan een stage hebben, toen werd het m`n baan)
Ma > Do van 9 tot 6. Vrijdag van 9 > 9 Zaterdag van 10 tot 5. Woensdag verplicht met de band repeteren van 7 tot 1 s'nachts ja () En zo nu en dan (Wel dubbel betaald eheheh) Buiten de officiele werktijden om bij mensen langs om keyboards uit te leggen en aan te sluiten etc.
Dus ik draaide zeg maar 2x 9 1x 12 1x 7 en 1x 16 (Dan zit je dus aan 54 uur+ De extra uren die ik zo nu en dan maakte door dingen uit te leggen
Bij mensen thuis
)
Goede troll welquote:Op maandag 7 maart 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Dit is toch wel een van de meeste droevige reacties ooit gegeven op FOK!"
Hoppa, in mijn bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |