hee heintje davidsquote:
Je hebt er meerdere maten en soorten van; zo'n reefer is een vriescontainer...quote:
Voor die kelder zou ik gelijk voor naar 45ft verlengde 40ft en extra hoge gaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook 20ft enzo
Soms moet je niet zo moeilijk doen...quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt er meerdere maten en soorten van; zo'n reefer is een vriescontainer...
Vervoer je vlees of zo, Noel?
Eerst wel regelmatig, tegenwoordig veelal andere etenswaren.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt er meerdere maten en soorten van; zo'n reefer is een vriescontainer...
Vervoer je vlees of zo, Noel?
Met welk bedrijf vervoer je het?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er rijden geen vrachtwagens van China, Equador en Brazilië naar Nederland helaas
Hey schatjequote:Op maandag 7 maart 2016 14:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
topic is gewoon nog open, goed bezig jongens
Hey kalequote:Op maandag 7 maart 2016 14:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
topic is gewoon nog open, goed bezig jongens
Enneh, benzinegeld?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat 2 van die 3 kerels geen geld heeft voor een taxi, maar wel naar de verjaardag van m`n vader wil (Hij word tenslotte 60) Dus dan doe ik het wel..
Was in eerste instantie de bedoeling dat ik maar 1 kerel ophaalde, maar niet dus
Goed bezigquote:Op maandag 7 maart 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Scriptie geprint en gebondennu onderweg naar school om in te leveren en dan bier drinken.
Fok de roverheid.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie, ga gewoon bijbeunen als zwarte taxi
Ja vanaf vandaag onbeperkt vrij tot ik een baan gevonden heb. Die ellende begint nuquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Goed bezig
Jouw weekend begnit op maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |