Ik heb wel een zwak voor m-m-m-m-madnessquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:14 schreef Audreyoot het volgende:
Dat ze sunburn spelen ipv mercy, revolt of madness
Gewoon gaan, krijg je spijt van anders!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:22 schreef Sprouts het volgende:
Shit, mijn griep houdt aan. Niet verstandig om morgen naar Muse te gaan. Ik baal! Dus mocht iemand interesse hebben in twee zitplaatsen 1e ring vak 110..je weet me te vinden.
40 zelfs!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:21 schreef aspi het volgende:
Muse heeft nogal wat bij zich voor dit concert. Staan wel 15 vrachtwagens hier om de hoek van de band.
twitter:ZiggoDome twitterde op maandag 07-03-2016 om 10:19:55#Muse maar liefst 40 trucks voor de show in de #ZiggoDome Mega produktie #LL16 https://t.co/UFZBit9aI5 reageer retweet
Damn, dan staan er nog een zooi ergens anders ook. Echt veel gewoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
40 zelfs!
twitter:ZiggoDome twitterde op maandag 07-03-2016 om 10:19:55#Muse maar liefst 40 trucks voor de show in de #ZiggoDome Mega produktie #LL16 https://t.co/UFZBit9aI5 reageer retweet
Gaaaaaaan gek, ga donderdag maar uitzieken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:22 schreef Sprouts het volgende:
Shit, mijn griep houdt aan. Niet verstandig om morgen naar Muse te gaan. Ik baal! Dus mocht iemand interesse hebben in twee zitplaatsen 1e ring vak 110..je weet me te vinden.
Het was rond 23:11 afgelopen. Ik ben bij de laatste tonen weggegaan, snel jassen gepakt en door te rennen nog net de trein van 23:19 gehaald op station Bijlmer ArenA. Dat wordt close dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef Remy669 het volgende:
Hoe laat was het trouwens afgelopen gisteren? Wij moeten nog de trein van 23.20 halen...
Aah oke, dan maar iets vertrekken inderdaad!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Het was rond 23:11 afgelopen. Ik ben bij de laatste tonen weggegaan, snel jassen gepakt en door te rennen nog net de trein van 23:19 gehaald op station Bijlmer ArenA. Dat wordt close dus.
Kan ik trouwens nog iemand blij maken met 2,5 Ziggo Dome munt? Voor 5 euro doe ik hem vandaag nog op de postStuur maar DM als je interesse hebt.
Dat zijn de mooiste zitplekken gekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:22 schreef Sprouts het volgende:
Dat zijn inderdaad prachtige plekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste zitplekken gekNatuurlijk ga je gewoon!
Was dat niet jouw grap? Het was wel jouw lijst van vorige week.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad prachtige plekken.
Ze schijnen gisteren The Small Print en Sing For Absolution in de soundcheck gedaan te hebben, maar kan ook best bullshit zijn na die setlist grap.
Ik had wel zo'n soort list gemaakt voor de grap, om kleine Fylax te sarrenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was dat niet jouw grap? Het was wel jouw lijst van vorige week.
Donderdag spelen ze Undisclosed Desires, Guiding Light en Explorersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Dus met een beetje pech krijg ik donderdag weer Resistance, Revolt en Eurasia?
Ach, erbij zijn en op de plaat horen is een enorm verschil. Heb me zelfs vermaakt met nummers als Madness en Starlight.
Guiding Light vind ik stiekem best tofquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Donderdag spelen ze Undisclosed Desires, Guiding Light en Explorers
Die lijken ze definitief gedropt te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
The Resistance vind ik eigenlijk wel heel mooi.
En ach, het is wat je zegt, live is het toch anders. Behalve Undisclosed Desires, die blijft ruk. Maar zit er gelukkig al even niet meer bij.
quote:Daar sta je dan, versteend in de Ziggo Dome, onder een douche van kokosschaafsel en toch ook enigszins gegeneerd over je eigen ontsteltenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |