Vrouwen hebben dus geen zin om over vrouwen te schrijven op wikipedia en er is een werkgroep (met mannen daarin) nodig om aritkelen over vrouwen te schrijven?quote:Vorig jaar bleek uit een onderzoek van Motivaction dat nog geen 11 procent van de bewerkers van het vrouwelijke geslacht is.
Dat zegt weer genoeg over de vrouw. Wel eisen hebben maar er zelf tijd aan besteden, ho maar.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:27 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus geen zin om over vrouwen te schrijven op wikipedia en er is een werkgroep (met mannen daarin) nodig om aritkelen over vrouwen te schrijven?
Ik vraag me af waar het institutionele seksisme nou weer in zit voor het aanmaken van een wikipedia pagina. Ongetwijfeld zal een blik genderstudies afstudeerders er wel een verklaring voor hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 08:27 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus geen zin om over vrouwen te schrijven op wikipedia en er is een werkgroep (met mannen daarin) nodig om aritkelen over vrouwen te schrijven?
Kan je ook niet verwachten van vrouwen. Hebben het veel te druk met seksisme bevechten.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:43 schreef Lothiriel het volgende:
Uitbreiding van Wikipedia is altijd een goede zaak, zeker over meer onbekende onderwerpen. Altijd dat gendergeneuzel daarentegen is wat vervelend. Er is geen drempel voor vrouwen om op Wikipedia artikelen te schrijven (je hebt geen speciale IT-kennis nodig oid), dus misschien is er gewoon weinig interesse van de gemiddelde vrouw om artikelen te schrijven? Let op: gemiddelde vrouw. Want ik ken ook vrouwelijke computergeeks.
Dan moet je zelf artikelen schrijven, of voorstellen doen tot het aanpassen van artikelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je merkt toch dat ze bij Wikipedia steeds linkser aan het worden zijn, daar getuigt deze actie ook wel van. Ik vind het jammer want die policor linkse maniertjes zie je ook steeds vaker trrug in de artikelen zelf, haast een beetje propaganda.
quote:Op maandag 7 maart 2016 09:39 schreef Polenbatser het volgende:
Maar Wikipedia heeft toch regelmatig schrijfweken over een bepaald onderwerp? Nu is dat toevallig het onderwerp vrouwen, maar ik zie regelmatig landen voorbij komen, of sporten of weet ik het. Snap dus niet waarom het nieuws is. Volgens mij heeft dit ook niks met seksisme te maken zoals iedereen hier meteen weer roept. Gebruikers worden gewoon opgeroepen om artikelen te schrijven over het onderwerp in de schrijfweek, daar hoeft verder niemand gehoor aan te geven, maar er zullen genoeg mensen zijn die het leuk vinden.
Dit.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:39 schreef Polenbatser het volgende:
Maar Wikipedia heeft toch regelmatig schrijfweken over een bepaald onderwerp? Nu is dat toevallig het onderwerp vrouwen, maar ik zie regelmatig landen voorbij komen, of sporten of weet ik het. Snap dus niet waarom het nieuws is. Volgens mij heeft dit ook niks met seksisme te maken zoals iedereen hier meteen weer roept. Gebruikers worden gewoon opgeroepen om artikelen te schrijven over het onderwerp in de schrijfweek, daar hoeft verder niemand gehoor aan te geven, maar er zullen genoeg mensen zijn die het leuk vinden.
Dit is toch wel een van de meeste droevige reacties ooit gegeven op FOK!quote:Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je merkt toch dat ze bij Wikipedia steeds linkser aan het worden zijn, daar getuigt deze actie ook wel van. Ik vind het jammer want die policor linkse maniertjes zie je ook steeds vaker trrug in de artikelen zelf, haast een beetje propaganda.
Je kunt je ogen er voor sluiten maar dit is inderdaad wat er aan de hand is.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meeste droevige reacties ooit gegeven op FOK!
Echt he, van die mensen die overal linkse en policor propagandacomplotten inzien, hoe fucking sneu ben je dan![]()
Iedereen die het niet ziet, is gewoon een wegkijker!quote:Op maandag 7 maart 2016 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kunt je ogen er voor sluiten maar dit is inderdaad wat er aan de hand is.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kunt je ogen er voor sluiten maar dit is inderdaad wat er aan de hand is.
Van die goedgelovige mensen die denken dat wereld verbetert door constant hetzelfde te doen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iedereen die het niet ziet, is gewoon een wegkijker!
Dat klopt, net als jij met gutmenschenbril linkse stukken mag schrijven. Maar websites als Wikipedia horen neutraal terrein te zijn. Wat dus tegenwoordig niet meer het geval is, de linkse medemens propageert er rustig op los en er wordt niets van gezegd.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
het staat je compleet vrij om met je rechtse gezelligheidsclubje bij elkaar te komen en lekker rechtsgeoriënteerde artikelen te schrijven...
Heb je ook voorbeelden van artikelen waar de linkse medemens er lustig op los propageert?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat klopt, net als jij met gutmenschenbril linkse stukken mag schrijven. Maar websites als Wikipedia horen neutraal terrein te zijn. Wat dus tegenwoordig niet meer het geval is, de linkse medemens propageert er rustig op los en er wordt niets van gezegd.
Walgelijke ontwikkelingen die mijn inziens zo snel mogelijk een halt moeten worden toegebracht.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat klopt, net als jij met gutmenschenbril linkse stukken mag schrijven.
Dit is natuurlijk een fenomeen dat je aan beide kanten van het politieke spectrum ziet gebeuren. Zowel rechtse als linkse politici en belangenorganisaties editten er vrolijk op los. Maar goed, het is natuurlijk weer een links complotquote:Maar websites als Wikipedia horen neutraal terrein te zijn. Wat dus tegenwoordig niet meer het geval is, de linkse medemens propageert er rustig op los en er wordt niets van gezegd.
Walgelijke ontwikkelingen die mijn inziens zo snel mogelijk een halt moeten worden toegebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |