Nee, maar teveel moeite.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
was toch ook niet echt gezeik meer over?
ik was al klb harde kernquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was voor jou vast eerste keer dat je ergens bij hoorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Waarom ben jij overal zo irritant aanwezigquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hugecooll, hallo, opso gaat weer verder met stom doen
oh ja die is ook cool, gemaakt door zaktabakquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik stel voor dat we gwn die ouderwetse doen met goede muziek eronder
[ afbeelding ]
Omdat als je pisstraal in stopcontact komt je geelektrocuteerd wordtquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik later een huis heb is het eerste wat ik ga doen een stopcontact naast de pot plaatsen... gvd hoezo hebben mijn ouders dat nooit gedaan
Ik ben ook een eenmansgroepjequote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was voor jou vast eerste keer dat je ergens bij hoorde
Ik heb liever Beauty SCquote:
Gaan we de hele tijd discussie krijgen om 'goede muziek'quote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik stel voor dat we gwn die ouderwetse doen met goede muziek eronder
[ afbeelding ]
Ik zag zo'n beeld voor mequote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat als je pisstraal in stopcontact komt je geelektrocuteerd wordt
Natural Selection heet dat.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook gewoon een debiel en verdien je dat.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat helemaal nietquote:
RIP defokkingfokerquote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook gewoon een debiel en verdien je dat.
quote:
Ik bedoel maar, moet je nagaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |