SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door hugecooll op 07-03-2016 00:13:08 ]Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
WAAR IS DE OPStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
oh kut caps stond nog aanStop the violence
Down with the hate
even allemaal dankjewel zeggen tegen hugoStop the violence
Down with the hate
ja dadelijk welquote:Stop the violence
Down with the hate
Begint het gezeur nu al?quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ja en de beste man is al 39 jaar doodquote:Op maandag 7 maart 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ook een tijdmachine hebben en dan wordt het wel erg onwaarschijnlijk allemaal![]()
![]()
quote:
Stop the violence
Down with the hate
iehl bahquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stop the violence
Down with the hate
Bedankt Hugo.
En sorry dat de ONZ-mods waarschijnlijk het nodige te verduren had."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
hoezo we mogen toch wel blij zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou nou maar weer op ;s straks gaat die weer dicht ;sssStop the violence
Down with the hate
hahahaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij een wijntje![]()
Geef het een dag.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou nou maar weer op ;s straks gaat die weer dicht ;sssThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
ik zou nooit zo onaardig doen tegen etsuquote:Stop the violence
Down with the hate
pest je mattie niet zoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij een wijntje![]()
Oké, nou nu moeten we iedereen weer naar het leven staan toch?
Dus waar zijn die dikzak en die smerige kale homo?![]()
pussyquote:Op maandag 7 maart 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou nooit zo onaardig doen tegen etsu![]()
Dat zeg je maar over je moeder en vaderquote:Op maandag 7 maart 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dus waar zijn die dikzak en die smerige kale homo?![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]oh had ik niet eens gezien
ja foker gedraag je anders stuur ik wilders op je af![]()
![]()
nee gwn lobiquote:Op maandag 7 maart 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dus waar zijn die dikzak en die smerige kale homo?Stop the violence
Down with the hate
ken je klassiekersquote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Of jij het hem mag vragen als hij kaal is?Stop the violence
Down with the hate
nee niet echt vgmquote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk " Voor mijn tijd "Stop the violence
Down with the hate
Jullie gaan te snel !!!!11!!!!1Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Moet dat in TR?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef Etsu het volgende:
hey jongens
ik stem voor dat toto uit dit topic verdwijnt
stem 'aan' naar 1111.
thanks xo![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu ook liever zijn voor anderen
Stop the violence
Down with the hate
Je hebt dp wel teleurgesteldquote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
WAUW BESTE DAG VAN MIJN LEVEN, IK WIL GRAAG IEDEREEN BEDANKEN BEHALVE DEADPREZ"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik stuurde dat en kreeg foutmelding gr grquote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef Etsu het volgende:
hey jongens
ik stem voor dat toto uit dit topic verdwijnt
stem 'aan' naar 1111.
thanks xo
Oh wacht mijn nummer bestaat niet meer.![]()
nou zegquote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
WAUW BESTE DAG VAN MIJN LEVEN, IK WIL GRAAG IEDEREEN BEDANKEN BEHALVE DEADPREZStop the violence
Down with the hate
dat is waarquote:Op maandag 7 maart 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als hij er was, was het allemaal nooit gebeurd
ik verspreid liefdeStop the violence
Down with the hate
kraantje pappiequote:
Stop the violence
Down with the hate
mr polska is ene baasquote:Stop the violence
Down with the hate
Gefeliciteerd Braddie, je was gisteren meest kansloze user
GC / Dagcijfers #237 - Calcio _O_
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 00:13:59 ]![]()
En de KLB Boelervard OP mag van mij voortaan wegblijven"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
nice, 2e plaatsquote:Op maandag 7 maart 2016 00:13 schreef HPLC het volgende:
Gefeliciteerd Braddie, je was gisteren meest kansloze user
GC / Dagcijfers #237 - Calcio _O_Stop the violence
Down with the hate
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
En de KLB Boelervard OP mag van mij voortaan wegblijven![]()
En de KLB Boelervard OP mag van mij voortaan wegblijvenIk ben geil![]()
En de KLB Boelervard OP mag van mij voortaan wegblijvenThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
ik vind de OP juist wel tofStop the violence
Down with the hate
Luiquote:Op maandag 7 maart 2016 00:15 schreef HPLC het volgende:
Eens met Remqo, geen zin om naar boven te scrollen en te quoten![]()
was toch ook niet echt gezeik meer over?Stop the violence
Down with the hate
Als ik later een huis heb is het eerste wat ik ga doen een stopcontact naast de pot plaatsen... gvd hoezo hebben mijn ouders dat nooit gedaan
Ik ben geil![]()
Hugecooll, hallo, opso gaat weer verder met stom doenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Eens met hplclown, geen zin om hem te quoten![]()
Omdat 1950.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik later een huis heb is het eerste wat ik ga doen een stopcontact naast de pot plaatsen... gvd hoezo hebben mijn ouders dat nooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |