Nee, maar teveel moeite.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
was toch ook niet echt gezeik meer over?
ik was al klb harde kernquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was voor jou vast eerste keer dat je ergens bij hoorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Waarom ben jij overal zo irritant aanwezigquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hugecooll, hallo, opso gaat weer verder met stom doen
oh ja die is ook cool, gemaakt door zaktabakquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik stel voor dat we gwn die ouderwetse doen met goede muziek eronder
[ afbeelding ]
Omdat als je pisstraal in stopcontact komt je geelektrocuteerd wordtquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik later een huis heb is het eerste wat ik ga doen een stopcontact naast de pot plaatsen... gvd hoezo hebben mijn ouders dat nooit gedaan
Ik ben ook een eenmansgroepjequote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was voor jou vast eerste keer dat je ergens bij hoorde
Ik heb liever Beauty SCquote:
Gaan we de hele tijd discussie krijgen om 'goede muziek'quote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik stel voor dat we gwn die ouderwetse doen met goede muziek eronder
[ afbeelding ]
Ik zag zo'n beeld voor mequote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat als je pisstraal in stopcontact komt je geelektrocuteerd wordt
Natural Selection heet dat.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook gewoon een debiel en verdien je dat.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat helemaal nietquote:
RIP defokkingfokerquote:Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook gewoon een debiel en verdien je dat.
quote:
Ik bedoel maar, moet je nagaanquote:
Ja, klopt.quote:
boksquote:
de meesten hier kunnen niet tellenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Waarom heeft KLB SC geen nummerreeks in de TT?
compensatiedrang gespotquote:
Mij boeit die hele op eigenlijk niet, interesseert me niet wat erin staat.quote:
ik kan m'n naam niet eens schrijvenquote:
YES WAT TOF VAN JEquote:
Hey 2Nutz, Hey MMGquote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mij boeit die hele op eigenlijk niet, interesseert me niet wat erin staat.
preciesquote:
Da's beste.quote:
Mannen met grote auto's hebben altijd wat te compenseren.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies
we zijn een 'speciaal' groepje
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
YES WAT TOF VAN JEWaardeer het echt enorm enz
#mooimomentin2016
wow eensgezindheidquote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mij boeit die hele op eigenlijk niet, interesseert me niet wat erin staat.
Ik kan oprecht niet schrijvenquote:
oh sorry ik dacht dat dat al wel duidelijk wasquote:
31 december zal ik het hier nog over hebben. Hoogtepunt dit jaar, jeweettoch.quote:
Je had dokter moeten worden ipv toetsenistquote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan oprecht niet schrijven
Althans, kan het wel, maar het is niet te lezen. Lang leven de fijne motoriek
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat dat al wel duidelijk was
dat is nou niet echt een blije PIquote:
Quote je me dan evenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
31 december zal ik het hier nog over hebben. Hoogtepunt dit jaar, jeweettoch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij kregen geen cijfers op de basisschoolquote:Op maandag 7 maart 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Op de basisschool had ik altijd een onvoldoende voor handschrift. Jaar op jaar op jaar
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Quote je me dan even
Als ik het niet vergeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik zie de premies al omhoog schietenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je had dokter moeten worden ipv toetsenist
vind het echt zo'n arrogante PIquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je had dokter moeten worden ipv toetsenist
Ik kreeg altijd commentaar op mijn handschrift. Maar wij schreven nog met achterlijke vulpennen.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Op de basisschool had ik altijd een onvoldoende voor handschrift. Jaar op jaar op jaar
aw feliquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Ik had het er vanavond nog over en gvd ik ben zojuist tante geworden
Het was hier zelfs zo erg dat ik van het GAK (ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Gefeli Choloquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Doe normaal HPLCquote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan moet ik normaal doen tegen Hermann
man man man
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Tegenwoordig verkrampt mijn hand zo snel als ik veel moet schrijvenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Begin van tentamen schrijf ik echt vet netje en op het einde schrijf ik alsof ik 10 liter absinthe en paar pilletjes achter de kiezen heb.
Gefeliciteerd Chloroquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeli CholoNeefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Jij mag hetquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe normaal HPLC
Echt hoor ik ga je TR'en
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Aaahw, neefje of nichtje?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
wat, moeten we normaal doen tegen hermann?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan moet ik normaal doen tegen Hermann
man man man
Energie boost totenmet natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Echt no way dat ik nu nog kan slapen eh
Gewoon scriptje schrijven en elkaar negerenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, moeten we normaal doen tegen hermann?
hoe moeten hermann en ik dan ooit nog communiceren
Ik heb al een neefje van bijna 11 en hij is gek op me en hij mag later voetballen met z'n neefje terwijl ik taarten bakquote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch![]()
Je gaat later toch wel voetballen met hem
hehehequote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon scriptje schrijven en elkaar negeren
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, moeten we normaal doen tegen hermann?
hoe moeten hermann en ik dan ooit nog communiceren
Ik kan natuurlijk niet als onvaste bezoeker van KLB SC en GRTD nalaten om jou te felicitereren.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
maar onze hele dynamiek bestaat uit gemeen doen tegen elkaarquote:
Dat gaat nog wel 5 jaar duren.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een mini ama verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |