nee we wonen allebei weer in maastrichtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik laatst dacht dat je zei dat je zelf weer in Maastricht zat, terwijl zij toch in Eindhoven woonde? Ik probeer niets te veroordelen, was gewoon benieuwd.
Waarom gebruikte afterpay nietquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
Zag wel laatst mooie Russische bruid, maar had niet genoeg gelds
hoezo nietquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, durf nu niet meer naar buiten hoor
omdat ik de naam niet heb verzonnen en het is een zijquote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He wietje hoe gaat het met witje waarom noem je hem niet zwartje
oh dacht dat jullie ook samenwoondenquote:
Oh sorry horrr ;squote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik de naam niet heb verzonnen en het is een zij
Laten we lattenquote:
Zijn allemaal iconische ww2 afbeeldingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, dacht ik maar gaat te snel
wat is latten?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry horrr ;s
[..]
Laten we latten
oh ja, jij studeert in belgië toch? dat maakt t wel wat lastigerquote:
Heeft ze geen anus dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als de Scharlakenvlag uithangt sta ik toch al 2 weken droog.
komt welquote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou echt niet willn samenwonenhem elke dag zien, zo saai.
Kan me serieus ook niet voorstellen dat iemand iedere dag met jou zou kunnen doorbrengen. Koken is dan al een ramp op zich en dan dat gezeur.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou echt niet willn samenwonenhem elke dag zien, zo saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |