Ik heb ook wel al meerdere merken gehad en die waren niet zoet maar dit was de goedkoopste van de Combi en die is niet te vreten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:52 schreef PureEvil het volgende:
Nou ik heb wel vaker zulke potten gegeten, maar ik had nergens last van. Ze verkopen trouwens ook diepvries boerenkool in een zak. 1,49 de kilo bij kaufland
Je hebt dus een miskoop gedaan met een pot boerenkool en daarom is D boerenkool ranzig?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:54 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ik heb ook wel al meerdere merken gehad en die waren niet zoet maar dit was de goedkoopste van de Combi en die is niet te vreten.
De meeste andere merken die ik weleens in Duitsland koop zijn verpakt in Nederland of België. Maar weinig dat echt uit Duitsland komt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt dus een miskoop gedaan met een pot boerenkool en daarom is D boerenkool ranzig?
Niks mis met Grühnkohl, zolang het maar vers of diepvries isquote:
en is dat lekker spul?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:47 schreef matthijst het volgende:
In Duitsland bij supermarkten...
Smaakalike chipotle southwest saus van de Subway:
[ afbeelding ]
In plaats van Suiker de stof Glucose Fructose siroop dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:46 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Wij dachten vandaag makkelijk te doen met eten. Stamppot boerenkool. Dus aardappels gekookt, boerenkool uit pot van de Combi en een rookworst erbij.
Maar gatverdamme wat is die Duitse boerenkool ranzig. Ik ben sowieso geen fan van boerenkool uit pot maar van bijvoorbeeld Hak is het te eten maar dit is ranzig.
Dacht boerenkool=boerenkool maar daar dat blijkt dus niet zo te zijn. Op het etiket staat niks bijzonders maar 't is niet te vreten. Heel zoet, zit volgens mij een lading suiker door maar dat staat niet op het etiket.
Vind ik welquote:
Nee staat er niet op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
In plaats van Suiker de stof Glucose Fructose siroop dan?
Uit pot vind ik het van Hak ook nog wel te eten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niks mis met Grühnkohl, zolang het maar vers of diepvries is
Hoi, hebben jullie 1 nickname voor een stelletje?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:26 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Uit pot vind ik het van Hak ook nog wel te eten.
Welke stelletje?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi, hebben jullie 1 nickname voor een stelletje?
Foto?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:47 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Dineke is mijn vrouw ja, al 20 jaar.
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien raar, maar in Nederland groeit precies dezelfde boerenkool als in Duitsland..
Ben daar nog nooit geweest, toch maar eens kijken in Papenburg. Fressnapf is toch eigenlijk hetzelfde als Jumper? Hebben hetzelfde logo namelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:55 schreef PureEvil het volgende:
Volgende week hebben ze bij fressnapf weer de blikken kitekat in de aanbieding ( ¤0,39)
Interessante prijs, dus even voorraadje halen weer.
Pedigree blik kost 0,59 400gram
Nee, zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:32 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest, toch maar eens kijken in Papenburg. Fressnapf is toch eigenlijk hetzelfde als Jumper? Hebben hetzelfde logo namelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is inderdaad dezelfde keten; zit in redelijk veel landen (Duitsland, Oostenrijk, Polen, Hongarije, Frankrijk, Ierland) onder de naam Jumper, Fressnapf of MaxiZooquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:32 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest, toch maar eens kijken in Papenburg. Fressnapf is toch eigenlijk hetzelfde als Jumper? Hebben hetzelfde logo namelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |