Dan zou ik echt niet kunnen kiezen ook.. Ik denk Sigur Ros dan maarquote:Op zondag 6 maart 2016 20:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Niet anders dan Foo Fighters in 2013. Gewoon Moderat in de Bravo en Sigur Ros in de Heineken zetten op hetzelfde moment
Om dat Lowlands zelf hun links verwijderdquote:Op zondag 6 maart 2016 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
waarom vliegt die 1e afbeelding toch elk jaar weer uit de OP?
Lekkere basis om vandaan te linkenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Om dat Lowlands zelf hun links verwijderd.
Dat is wel een hele lastige keuze.. Nog lastiger dan Foo Fighters en Wilco..quote:Op zondag 6 maart 2016 20:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zou ik echt niet kunnen kiezen ook.. Ik denk Sigur Ros dan maar
Ik weet het ook echt niet eigenlijk. Ik zou denk ik Sigur Ros alleen kiezen omdat Muse waarschijnlijk toch nog wel een duizend keer naar Nederland komt hiernaquote:Op zondag 6 maart 2016 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lastige keuze.. Nog lastiger dan Foo Fighters en Wilco..
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Svefn-g-englar, Sæglópur, Varúð, Festival, Inní Mér Syngur Vitleysingur, Hoppípolla, Glósóli, Popplagið
Sígur Rós
Ook goed ja en ik vergat ook Ágætis Byrjun, Samskeyti, Varðeldurquote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef richolio het volgende:
[..]
En Sigur 4 (untitled)Die en Festival blijven wel mijn lievelings denk ik
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie zitten maar gewoon wat op dat toetsenbord te meppen, he?
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie zitten maar gewoon wat op dat toetsenbord te meppen, he?
Zeker de moeite! Je hoeft geen "rockshow" van ze te verwachten. Maar ze hypnotiseren je echt met prachtige muziek.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet me toch eens in Sigur Ros verdiepen. Volgens mij vind ik dat best tof, maar ik heb er gewoon nooit echt naar geluisterd..
Ik ben er wel eens bij naar binnen gelopen op LL. Maar had wel door dat dit muziek is die je beter eerst kunt leren kennen voor het live zien (en paste op dat moment niet in mijn stemming). Klinkt wel altijd mooi als ik het een keer voorbij hoor komenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zeker de moeite! Je hoeft geen "rockshow" van ze te verwachten. Maar ze hypnotiseren je echt met prachtige muziek.
Heerlijk is dat altijd.
Fantasyquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er hangt zo'n zweem van fantasy en LARPing omheen. Dus niet mijn ding.
Nee, doe mij dan maar een Mogwai als t die richting op moet.
Andersom lijkt me. Als Muse naar Lowlands komt, dan is dat vast het laatste optreden van deze tour in ons land. Of zullen ze in 2017 nog een stadiontour doen?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt niet eigenlijk. Ik zou denk ik Sigur Ros alleen kiezen omdat Muse waarschijnlijk toch nog wel een duizend keer naar Nederland komt hierna
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Andersom lijkt me. Als Muse naar Lowlands komt, dan is dat vast het laatste optreden van deze tour in ons land. Of zullen ze in 2017 nog een stadiontour doen?
Sigur Rós gaat deze zomer nieuwe nummers spelen, die ze daarna pas uitbrengen.. Die nummers kan je daarna nog vaker horen.
Doordat jullie het nu over Sigur Rós hebben, denk ik dat ik toch voor de IJslandse band kies.
Viðrar Vel Til Loftárása, Olsen Olsen, Flugufrelsarinn![]()
![]()
en natuurlijk Í Gær![]()
Daar kan geen Mogwai of Pomsky tegenop.
Mooi! Uit de tijd dat Reading nog met dubbel d wasquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden ze nu live ook nog een beetje zo klinken? Dan voor spel ik een Alpha wat uit zijn dak gaat!
Heeft ie dat net gezegd? Of doel je op die tweet van gisteren? Want hier hadden we het 5 pagina's geleden overquote:Op maandag 7 maart 2016 07:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Giel maakte ook bekend dat hij iets anders gaat doen.
Wat als hij de grootste headliner is...
Hoop het eerlijk gezegd niet. Een jaar na Pinkpop is nogal een zwaktebod.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:12 schreef chansadres het volgende:
Giel gaat met Muse bellen. Lijkt me nu zo klaar als een klontje.
Want dan is het opeens geen goede band meer?quote:Op maandag 7 maart 2016 08:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hoop het eerlijk gezegd niet. Een jaar na Pinkpop is nogal een zwaktebod.
Nee, maar Lowlands programmeert altijd iets prikkelends, nieuwe dingen en aparte bands. Muse is eigenlijk weer te mainstream geworden voor LL. Het zou ook een ander publiek trekken.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Want dan is het opeens geen goede band meer?
Mwah niet mee eens.. Muse is een gigant, en zeker nog wel prikkelend. Muse is een band die vanwege hun kwaliteit zoveel fans hebben.. en niet omdat ze een of ander commercieel truc uithalen.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee, maar Lowlands programmeert altijd iets prikkelends, nieuwe dingen en aparte bands. Muse is eigenlijk weer te mainstream geworden voor LL. Het zou ook een ander publiek trekken.
Niet die hard underground, maar The Offspring, The Chemical Brothers, Nine Inch Nails en Nick Cave zijn een heel ander segment dan Muse. Mocht Muse komen voelt dat een beetje als een schaamteloze poging van LL om weer hip te worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwah niet mee eens.. Muse is een gigant, en zeker nog wel prikkelend. Muse is een band die vanwege hun kwaliteit zoveel fans hebben.. en niet omdat ze een of ander commercieel truc uithalen.
En de headliners op Lowlands zijn nooit die hard underground geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |