Jack in the boxquote:
Als ik PizzaGeit mag geloven heeft alleen Ajaks (sic) dit soort mazzel.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:02 schreef Smoofie het volgende:
Zal feyenooit nog een pingel of rode kaart meekrijgen?
De arbitrage heeft hun werk al gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:02 schreef Smoofie het volgende:
feyenooitquote:Op zondag 6 maart 2016 18:02 schreef Smoofie het volgende:
Flauw hé? Mist wat spanning in dit topic, zo hoopte ik het op te wekken.quote:
Ik lag ook echt dubbel toen ik dat las.quote:
Ik mis mijn goede vriend TomPSV met al zijn leuke bijdragenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flauw hé? Mist wat spanning in dit topic, zo hoopte ik het op te wekken.
Tom was erg boos toen ik hem voor het laatst zag.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis mijn goede vriend TomPSV met al zijn leuke bijdragen
Alweer of nog steeds?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tom was erg boos toen ik hem voor het laatst zag.
Waarom is tapia gehaald?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook zo'n fantastische aankoop van Feyenoord.
Maar nu is hij tribunezitter. Had dan gewacht tot de zomer. Was ie goedkoper ook.quote:
Hij hebt last van de zogehete Kuipvrees.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook zo'n fantastische aankoop van Feyenoord.
En dan had je een half jaar gehad om te ontdekken dat Tapia niet zo'n bijzondere speler is en had je een andere kunnen halenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar nu is hij tribunezitter. Had dan gewacht tot de zomer. Was ie goedkoper ook.
Als ze niet door een bizarre fout de wedstrijd in worden geholpen hadden ze hier gewoon verloren.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft het gewoon heel lastig
Ergens waar hij een dikke tekenbonus kan opstrijken natuurlijkquote:
Eensquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar nu is hij tribunezitter. Had dan gewacht tot de zomer. Was ie goedkoper ook.
Vitesse speelt ook afgrijselijk sinds Maas er zit.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Sked het volgende:
Volgende week Vitesse - Feyenoord
Ik kan me niet voorstellen dat we die verliezen
hoho, dit is wel Cambuur he.quote:
Ik zag in de tweede helft vandaag weer het Vitesse zoals het onder Bosz speelde.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse speelt ook afgrijselijk sinds Maas er zit.
Lijkt me wel handig als je kampioen wil wordenquote:
De afdankertjes van de Ajax opleiding kopen. Ik dacht dat Varkenoord de beste jeugdopleiding van de wereld had?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Jan-Arie van der Heijden.
Die hadden ze ook nog gekocht.
Hij was gratis.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
Veijnovic, amsterdammer kopen ook nog =\quote:Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De afdankertjes van de Ajax opleiding kopen. Ik dacht dat Varkenoord de beste jeugdopleiding van de wereld had?
Godenzoon, misschien kunnen ze die ruilen bij ajax voor van der Hoornquote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
Gaap.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gat tussen de nummer drie (Feyenoord) en de nummer zestien (Excelsior), is even groot als het gat tussen de nummer twee (Ajax) en de nummer drie (Feyenoord).
#leukefeitjes
#topclub
Dat is wel zo ja, laten we hopen dat dit zijn laatste wedstrijd van het weekend isquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Precies wat bij zo'n kutaffiche hoort.
Als hij zondag maar geen commentaar geeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, laten we hopen dat dit zijn laatste wedstrijd van het weekend is
quote:Zes jaar in De Kelder met Sparta maakt nederig
HUGO BORST
Inderdaad. We - Sparta - staan elf punten voor op nummer twee VVV en we hebben een wedstrijd minder gespeeld, dus ja, als we die winnen staan we zelfs veertien punten voor op onze directe belager. Ja, weet ik ook: nog maar negen wedstrijden te gaan.
Maar ik - ik spreek namens veel Spartanen - neem de felicitaties nu niet in ontvangst. Dat kun je belachelijk vinden, maar in zes jaar Jupiler League leer je wel af om onbescheiden te zijn, laat staan arrogant.
Wij waren getraumatiseerd. Het is heus niet alleen die gelijkmaker in de slotminuut van Guyon Fernandez op het Kasteel geweest op 16 mei 2010. Het is heus niet alleen die vrije trap van Mark-Jan Fledderus geweest op 26 mei 2013, een paar minuten voor tijd. Het is het geheel: Niet meer mogen voetballen tegen Ajax, Feyenoord en PSV. Verschrikkelijk.
Iedere speler die bij ons vertrok, scoorde het seizoen erna tegen ons.
Wiljan Vloet zag het niet zitten in Marten de Roon. Die jongen liep gratis de poort van het Kasteel uit. Hij is nu een succesnummer in Italië.
Op onze 125ste verjaardag verloren we thuis van Emmen. Dat werd geen gezellig feestje.
Twee jaar geleden leden we onder Gert Kruys negen thuisnederlagen op rij. Negen!
Zo kan ik doorgaan.
Wie een jaar of zes opgesloten heeft gezeten in De Kelder van het profvoetbal is nederig. En nu dankbaar. We worden dit seizoen verwend door voetballers die een goede klik hebben met hun trainers. Getrakteerd worden op schitterende aanvallen en waanzinnige goals en een tsunami aan overwinningen is lekker. We herkennen de automatismen waar dagelijks hard en vrolijk aan wordt gewerkt op dat vermaledijde maar geweldige kunstgras.
Maar onze helden zijn nog niet klaar, want Sparta heeft nog veertien punten nodig. Ze hebben zelfvertrouwen maar zijn niet overmoedig.
Bloemen ok, maar pas bij de finish.
Zeur niet. Niks minder dan de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Scheidsrechter Janssen ook nog, goeiedag wat een kutaffiche
-Roda JCquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeur niet. Niks minder dan de afgelopen weken
Dit is toch mooi joh.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets mis met wat publieksparticipatie.
Dat is nog wat ernstiger dat een kutaffiche jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T konden ook Leo, Exvelsior en Nijhuis zijn
Ze blijven ook zo ongeïnspireerd en angstig voetballen hè. Er is echt wel wát kwaliteit in dat team maar de coach durft het niet uit te buiten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er in de rust niet iets verandert bij Roda, zijn ze kansloos in de tweede helft. Wat een treurige vertoning.
Aanvallen staat niet in het woordenboekje van Kalezic. Ik verbaasde me vooral over hun aankoopwoede in de winter. Al zegt Ton Caanen dat er ons veel meer te wachten staat in de zomer. Allerlei spelers schijnen al 'akkoord' te zijn oid. Mysterieus, maar ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze blijven ook zo ongeïnspireerd en angstig voetballen hè. Er is echt wel wát kwaliteit in dat team maar de coach durft het niet uit te buiten.
Tegen een Feyenoord dat 7 keer verloren heeft of De Graafschap-uit moet je gewoon vol op knallen. Als je ze overrompelt maak je best een kans, alleen dat durft Roda dus niet.
Kutvoetbal en met geld smijten, walgelijk inderdaad. Hoe veel nieuwe spelers hadden ze in de winter? 11 of zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanvallen staat niet in het woordenboekje van Kalezic. Ik verbaasde me vooral over hun aankoopwoede in de winter. Al zegt Ton Caanen dat er ons veel meer te wachten staat in de zomer. Allerlei spelers schijnen al 'akkoord' te zijn oid. Mysterieus, maar ja.
Jordy Buijsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kutvoetbal en met geld smijten, walgelijk inderdaad. Hoe veel nieuwe spelers hadden ze in de winter? 11 of zo?
Moet gezegd: wel goede aankopen. Ken ze niet allemaal heel goed natuurlijk maar Roda speelt beter en haalt meer punten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jordy Buijs
Martin Milec
Kristoffer Peterson
Rydell Poepon
Marcos Gullon
Mike van Duinen
Georgi Zhukov
Ugur Inceman
Die nieuwe voorzitter is gekomen he. Frits Schooff oidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet gezegd: wel goede aankopen. Ken ze niet allemaal heel goed natuurlijk maar Roda speelt beter en haalt meer punten.
Hoe veel zou dit grapje gekost hebben? Toch wel zo'n 5-10 miljoen lijkt me?
Overigens komen er zo ongeveer vijf punten al van het wonder Ngombo en die was er al een tijdje natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet gezegd: wel goede aankopen. Ken ze niet allemaal heel goed natuurlijk maar Roda speelt beter en haalt meer punten.
Hoe veel zou dit grapje gekost hebben? Toch wel zo'n 5-10 miljoen lijkt me?
Zolang de Eagles maar verliezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC alweer 3-0. Komen op deze manier weer op 1 punt van VVV en dat terwijl je het idee hebt dat VVV een veel beter seizoen draait dan NAC.
Ook Eindhoven loopt weer in, boeiende strijd om p2.
Oh jee, penalty VVV: 1-1.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 21:12:04En weer laat Allard #Lindhout zien waarom hij als scheidsrechter totaal ongeschikt is voor betaald voetbal #jajvvv reageer retweet
Nog 6 maanden wennen aan het systeem en wellicht dat hij dan een keertje op de bank kan zittenquote:
Doen ze ook niet, ze spelen vrij matig. Zolang ze maar winnen vind ik het best.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst gaat straks vermoeiend zitten zeuren dat Sparta haar kansen niet afmaakt blablablablabla
Komende twee wedstrijden zijn normaal gesproken met full focus walk in the parks. Emmen is momenteel vijfde volgens mij. Nog best knap.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, ze spelen vrij matig. Zolang ze maar winnen vind ik het best.
quote:Vrijdagavond om 20:00 uur speelt Sparta Rotterdam tegen de nummer vijf van de Jupiler League, FC Emmen. De ploeg, die onder leiding staat van trainer Marcel Keizer, presteert dit seizoen zeer behoorlijk en strijd samen met FC Volendam en Go Ahead Eagles om de vijfde plek. FC Emmen speelde vorige week met 0-0 gelijk in Deventer tegen Go Ahead Eagles.
Dat zal wel ja, of een forse brainfartquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik het zag. Een stagiair die het heeft geschreven?
Mee eens, gmtaquote:
NAC is thuis en uit wereld van verschil. Dan creëren ze wel kansen als een malle. Moet wel gezegd dat Sparta ook een redelijke offday had vorige week.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:27 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tering Sparta had enorm veel moeite met ze vorige week.
Dat is waar. Al spelen ze vandaag ook vrij matig. Gun NAC sowieso een plaats in de NC en eventuele promotie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC is thuis en uit wereld van verschil. Dan creëren ze wel kansen als een malle. Moet wel gezegd dat Sparta ook een redelijke offday had vorige week.
NACompetitie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is waar. Al spelen ze vandaag ook vrij matig. Gun NAC sowieso een plaats in de NC en eventuele promotie.
Iemand die inzet op 5(+) - 0 in de Jupiler League zou je van te voren al in de gaten moeten houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
LOLOL.
Die 5-0 is voer voor belchinezen
Ik hoop dat de gehele top drie promoveert.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is waar. Al spelen ze vandaag ook vrij matig. Gun NAC sowieso een plaats in de NC en eventuele promotie.
Graafschap, Cambuur en Excelsior er uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gehele top drie promoveert.
Jij weer, met je haantjesgedragquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die vreselijke Kip woordgrappen.
De Graafschap - VVV zou me om het even zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Graafschap, Cambuur en Excelsior er uit?
Ik gun het Maurice Steijn wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap - VVV zou me om het even zijn.
Net als Rico Strieder en Sjoerd Ars.quote:
Dan liever Graafschap. Sympathiek toch. En niet zo'n tering eind rijden voor alle fans.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap - VVV zou me om het even zijn.
Alleen jammer dat ze vreselijke financiën hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik gun het Maurice Steijn wel.
En Martin Jol.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Rico Strieder en Sjoerd Ars.
En Raymond Victoria niet te vergeten
Ars heeft niet bij Bayern gevoetbald.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Rico Strieder en Sjoerd Ars.
VVV Venlo valt ontzettend me hoe ver dat is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan liever Graafschap. Sympathiek toch. En niet zo'n tering eind rijden voor alle fans.
De fans van Roda, PSV, Willem 2 en NAC zijn het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan liever Graafschap. Sympathiek toch. En niet zo'n tering eind rijden voor alle fans.
Ik dacht dat hij daar een half jaartje had rondgehangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ars heeft niet bij Bayern gevoetbald.
Er was alleen interesse.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar een half jaartje had rondgehangen.
We gaan die Coolsingel asfalteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten we weer langer wachten tot Sparta kampioen wordt.
Net als vorige week.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:48 schreef Ludacriss het volgende:
Tering wat komen we goed weg zeg.
Geluk van de kampioen...
Dan kijk je geen jl. Die zouden daar simpel bovenin eindigen. Zeker de graafschap speelt al tijden primaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
De Graafschap en Roda misstaan niet in de JL.
VVV niet joh.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gehele top drie promoveert.
Zoals ik zei: iedereen gunt het Sparta.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als vorige week.
God wil dat Sparta weer kampioen wordt.
Ik vind NAC en Sparta leuker spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kijk je geen jl. Die zouden daar simpel bovenin eindigen. Zeker de graafschap speelt al tijden prima
Tegen zwakkere tegenstanders, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind NAC en Sparta leuker spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |